Columbus Blue Jackets 2024–2025 – uusi aikakausi

• 198 608
  • 803

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Ennen Trade Deadlinea Blue Jackets pelaa vielä kaksi matsia.

Ensin vuorossa on vieraspeli Tampaa vastaan ti-ke yönä ja sitten to-pe yönä vuorossa hallitseva mestari Panthers, niin ikään vieraspelissä.

Tuo ensimmäinen peli Tampaa vastaan on vastustajalle back-to-back peli kun pelaavat aiempana päivänä juuri Panthersia vastaan paikalliskamppailun. Siinä mielessä siinä voisi olla iskun paikka.

Saapa nähdä millä latauksella ollaan Stadium Seriesin jäljiltä liikkeellä. Tuskin tosin motivaatiota tarvitsee erikseen peliin kaivaa. Nyt eletään synkkien kausien jälkeen kiekkoilijoiden parasta aikaa! Mutta pelillisesti pitää kyllä tuosta edellisestä pelistä parantaa.

Erityisen mukava nähdä Chinakhov askissa! Jos nyt siis pelaa. Hänen nopeuttaan on hyökkäykseen kaivattu.

Eagleheart11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
On kyllä hienoo nähä että muitakin Blue Jackets faneja löytyy myös täältä suomesta! Jotenkin oon aina kuvitellu että ei varmaan kauheesti oo faneja täältä suomesta mutta näköjään oon ollu väärässä :D kyllä on ihanaa kattoo tota uudestisyntynyttä Blue Jacketsia ja oishan se nyt hienoo monen kauden jälkeen mennä taas pleijareihin! Kyllä tulee jännä runkosarjan viimeinen puristus.

On kyllä hienoo nähä että muitakin Blue Jackets faneja löytyy myös täältä suomesta! Jotenkin oon aina kuvitellu että ei varmaan kauheesti oo faneja täältä suomesta mutta näköjään oon ollu väärässä :D kyllä on ihanaa kattoo tota uudestisyntynyttä Blue Jacketsia ja oishan se nyt hienoo monen kauden jälkeen mennä taas pleijareihin! Kyllä tulee jännä runkosarjan viimeinen puristus.

Kyllä niitä faneja kummasti aina ilmaantuu kun joukkueella menee hyvin. Vähemmän sitten silloin kun menee huonosti.

Itsekin seuraan kyllä ilolla Columbuksen menoa. Tuo organisaatio ansaitsee valoa kaiken sen synkkyyden keskellä, missä on tarponut viime vuodet.

Eagleheart11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Kyllä niitä faneja kummasti aina ilmaantuu kun joukkueella menee hyvin. Vähemmän sitten silloin kun menee huonosti.

Itsekin seuraan kyllä ilolla Columbuksen menoa. Tuo organisaatio ansaitsee valoa kaiken sen synkkyyden keskellä, missä on tarponut viime vuodet.
Täysin samaa mieltä sun kanssa. Edellisillä kausilla kun on pelejä katsonut niin on ollu naama aika peruslukemilla, mut ai että kaiken synkkyyden jälkeen on taas hymyilyttäny kattoo Columbuksen menoa! Ja tuohon fanitukseen lisäten että vaikka menis kuinka huonosti niin omaa seuraa ei jätetä ikinä! Sitä se oikea fanitus on.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy