Siinä tapauksessa käsi pystyyn täällä päässä!Kyllähän mä arvasin, että ilman hymiöitä tää menee jollakin ohi. Se on sitä nykyaikaa.
Siinä tapauksessa käsi pystyyn täällä päässä!Kyllähän mä arvasin, että ilman hymiöitä tää menee jollakin ohi. Se on sitä nykyaikaa.
Niin? Väittikö joku viime yön hatullista Kivirannan uran ekaksi? En minä ainakaan.Kysyin siksi, että Laineen hattutempun nimittäminen uran ensimmäiseksi (koska on ensimmäinen uudessa seurassa) on sama asia, kuin nimittäisi Kivirannan ensimmäistä Avs-hatullista uran ensimmäiseksi.
Kivirantahan ei tehnyt hatullista, mutta tästähän se keskustelu lähti:Niin? Väittikö joku viime yön hatullista Kivirannan uran ekaksi? En minä ainakaan.
Kiviranta teki melkein uran ekan hattutempun.
Neittaanmäki ensimmäisenä pelaajana tällä kaudella 40 syöttöpisteeseen.
Eipä riittänyt MacKinnonin tahti Rantasen 2018-19 kauden tahtiin:
Otetaanpa tästä tilannekatsausta:Todella kaukana silti ollaan syvästä joukkueesta, missä vaikkapa kuusi pelaajaa saisi 20 maalia kaudessa aikaan.
Avalanche sai maalieron plussan puolelle ensi kertaa sitten kauden avausottelun ja sen ottelun ensimmäisen maalin.
Mielelläni olen väärässä tässä. Vaikka nyt Kiviranta kymmeneen ylsikin, niin 20 voi olla jo kova rasti. Coltonkaan ei ole loukin jälkeen ihan samaan vireeseen päässyt kuin alkukaudesta.NHL:ssä on kaikkiaan 104 pelaajaa, jotka ovat tällä kaudella tehneet 10 maalia (vähän reilut kolme per joukkue). Coloradolla näitä on siis seitsemän. Millään muulla joukkueella ei ole edes kuutta.
Olen siitä samaa mieltä, että Kivirannalle 20 voi olla aika kova vaatimus. Mittelstadt sen sijaan voi nousta tilalle, ei se hyvälle näytä, mutta en pidä mahdottomanakaan.Mielelläni olen väärässä tässä. Vaikka nyt Kiviranta kymmeneen ylsikin, niin 20 voi olla jo kova rasti. Coltonkaan ei ole loukin jälkeen ihan samaan vireeseen päässyt kuin alkukaudesta.
Varmasti tuohon tulee vaikuttamaan myös se, että kuka pelaa ylivoimassa sitä viidennen miehen paikkaa. Tänään se oli Colton, mutta on onhan siellä nähty sekä Mittel että Lehkonenkin.
Hyvä ettei mennyt Kivirannan hattutemppuhassuttelut hukkaan.
Jos kaikki olisi yhtäaikaa terveinä, niin olisi mielenkiintoista nähdä kokoonpano. Esimerkiksi alkukaudesta oli selvää, että Kiviranta nyt ei ainakaan silloin tule pelaamaan sekuntiakaan NHL:ssä. Ja nyt taas näyttää siltä, että eihän sitä voi mitenkään pudottaa tuolta pois. Maalit nyt on maaleja, mutta Kivirannan kohdalla ne on vain erittäin kiva bonus.Avalanche sai maalieron plussan puolelle ensi kertaa sitten kauden avausottelun ja sen ottelun ensimmäisen maalin.
Jonathan Drouin on jäällä lättyjä heitellyt, mutta ties millon on oikeasti pelikunnossa. Miles Woodia ei ole ikävä ja Gabriel Landeskog tuskin enää pelaa. Josh Mansonin paluun pitäisi olla lähellä.