Black Star
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Annusta on nyt kehitetty kai joku 4-5 vuotta Denverissä ja tulos on tämä. Annunen vaikuttaa vähän samanlaiselta toivotaan-toivotaan -pelaajalta kuin Puljujärvi omalla pelipaikallaan. Valmista ei tule ikinä.
Ehkä olen väärässä ja ehkä mulla on väärä käsitys nuorten mokkejen osaamisesta ja hermoista, kun olen tottunut katsomaan Jake Oettingeria Dallasin maalilla illasta toiseen.
Joo, onhan se noinkin.
Annunen on vielä molariksi nuori, mutta jos vertailukohtana pitää juurikin vaikka Oettingeria tai vaikkapa Luukkosta, niin kaukana ollaan vielä.
En nyt sitten tiedä onko edes saman tason talentti. Varausnumeron perusteella huonompi, mutta onhan nämä molarit aina vähän spesiaaleja, hymiö.
Toisaalta Coloradolla oli näköalapaikka Annusen kehitykseen ja selkeästi siellä oltiin sitä mieltä, että oli aika luopua. Tuskin he omasta mielestään mitään satavarmaa ykköstä olisi tuolla hinnalla kaupanneet edes tässä tilanteessa.
Toivotaan, että Colorado voittaa lyhyellä tähtäimella ja samalla, että Annusesta tulee vielä NHL-tason veska.