LostHorizon
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Colorado Avalanche, Real Madrid
Tarkoitin Elliotilla nimenomaan sitä, että päässyt pelaamaan asti. Toisin kuin Gormley.
Tarkoitin Elliotilla nimenomaan sitä, että päässyt pelaamaan asti. Toisin kuin Gormley.
Hienoa oli myös nähdä kun McLeod pyyhki Dallasin iljettävällä rotalla lattiaa oikein huolella.
Kovin paljon on maaleja tullut peleissä, molemmissa peleissä nähty 9 maalia, tehtyjä 10 ja päästettyjä 8. Kyllähän tuo tehtyjen maalien sarake näyttää hyvältä, mutta pelejä näkemättä omiin menee paljon.
kakkosketjun pisteettömät ottelut ovat olleet 100% Duchenen syytä.Carl Söderbergin voisi siirtää kakkoskejtuun Matt Duchenen ja Jarome Iginlan paikalle. Joukkue tarvitsee toisen pisteitä tasaisen hyvin tekevän kärkiketjun ja Blake Comeau ei kuulu sellaiseen.
Hyvä, että Guenin ei ole enää avauksessa, mutta miksi Gormley ei saa näytönpaikkaa? Pelasi kuitenkin hyvin pre-seasonilla. Stuart myös varmaan tulee pelaamaan oikealla eikä vasemmalla. Toivottavasti myös hyökkäyksessä tehtäisiin muutoksia ja Grigorenko saisi paikan kolmosessa. No jokatapauksessa hyvällä mielellä voi lähteä Bruinsin kaatoon ensi yönä. Helpohko 4-1 voitto odotettavissa ;)Roy tekee muutoksia puolustukseen, näillä pareilla ilmeisesti aiotaan lähteä Boston-peliin;
Beauchemin-EJ
Zadorov-Barrie
Stuart-Holden
Gormley ja Guenin siis poppariosastolla.
Kyllähän tämä näyttää jo ihan oikeasti kovimmankin fanin silmään siltä, että Roy'n pitää miettiä tuota systeemiä. Olin jo 2 v sitten epäileväinen, mutta se sarja pleijareissa Wildia vastaan varmisti etteinoin voi pelata. Viime kaudella ei edes pelattu oikeastaan sen huonommin, mutta alkoi näkyä kun kiekot ei pompi ja maalivahtipeli ei ollu yhtä hyvää ettei onnistu. Olin järkyttynyt ennen kauden alkua kun Roy sanoi haastattelussa ettei joukkue edes periaatteessa yritä pitää kiekkoa. Tai pelisysteemi on sellainen ettei kiekkoa voida pitää. En tiedä muista, mutta itse en tykkää katsoa noin opportunistista kiekkoa.
Mitenkäs Avs-miehet näkee Rantasen tilanteen yhdeksän ottelun rajan jälkeen, AHL, NHL, vaiko peräti liigaa TPS:n paidassa? Mikä olisi paras ratkaisu mielestänne?
En tiedä. Enkä häntä edes vielä erottaisi. Mutta kyllä kohta puoliin pitäisi näkyä perustavan laatuisia muutoksia. Alkaa tuntumaan että Roy on jäärä joka uskoo vaan omaan asiaan. Ja jos miettii että ainakin omasta mielestä QMJHL on heikoin junnusarja, mutta Roy on selvästi siihen rakastunut ja yliarvostaa sen liigan pelaajia. Kaikki kunnia pelaajaurasta, mutta kyllä mietityttää onko miehestä valmentamaan ainakaan tätä jengiä. Rosteri ei ole niin huono että sen taakse voi mennä.Olen täysin samaa mieltä. En usko Royn pystyvän kehittämään pelisapluunaansa, jolloin ongelmaksi muodostuu, voiko häntä edes erottaa.
EDIT: Pakko mainita voittomaalin tehneeltä MacKinnonilta yksi häikäisevä tilasto äsköisestä ottelusta. MacKinnon merkkautti kuusi blokkia yhteen otteluun! Tuo olisi jollekin blokkiekspertille vahva suoritus jo, mutta että hyökkääjälle. Ja varsinkin taitohyökkääjälle. Ducksilla yhteensä 12 blokkia tänään, MacKinnonille yksin kuusi.
Ennen tätä kierrosta hyökkääjien blokkitilaston kärki oli Oilersin Matt Hendricks kahdeksalla blokilla. Nyt MacKinnonilla on 11. Puolustajat mukaan lukien blokkikärki on muuten Francois Beauchemin 18 blokillaan.
nhl.com kirjoitti:Colorado Avalanche defenseman Tyson Barrie will have a hearing Saturday with the NHL Department of Player Safety for a hit on Anaheim Ducks defenseman Simon Despres during a game Friday at Honda Center in Anaheim.
Barrie was not penalized for the hit, which took place at 11:30 of the second period. Despres left the game with an upper-body injury and did not return.
The following grounds are being considered for supplemental discipline: charging and interference.
Barrie menee NHL:n pelaajaturvallisuuslautakunnan kuultavaksi lauantaina, taklauksestaan Simon Despresia kohtaan. Jäähyä ei tullut, mutta Despres loukkaantui. En itse ole nähnyt taklausta, kertokaa joku tämän nähnyt onko nyt mitään syytä huoleen?
Tuossa samassa ottelussa nähtiin myös Barrielta päähänkohdistunut taklaus, Despres ei peliin tuon jälkeen palannut.
https://www.youtube.com/watch?v=yEwm0VcUnN4 (youtube)
Jep, syytä huoleen on. Barriella nousi luistimet jäästä ja olkapäällä päähän. 5 peliä lienee realistinen veikkaus. Despres on 6 tuumaa pidempi kuin Barrie ja Barrien olkapää osui Despresin päähän. Tämä siitä huolimatta, että Despresin asento ei ollut mitenkään kumara.Barrie menee NHL:n pelaajaturvallisuuslautakunnan kuultavaksi lauantaina, taklauksestaan Simon Despresia kohtaan. Jäähyä ei tullut, mutta Despres loukkaantui. En itse ole nähnyt taklausta, kertokaa joku tämän nähnyt onko nyt mitään syytä huoleen?
Vaikka Barrie tossa sattuikin ryntäämään, näen tuossa jonkunlaisen tahattomuuden merkkejä. Vauhti ei ollut kova, tarkoitus oli pelata olkapäähän, mutta miesten kokoeron takia sattui taklaamaan sääntöjen rajamailla. Itse näkisin 2 peliä aivan maksimirangaistuksena, mutta ei sitä voi tietää.Jep, syytä huoleen on. Barriella nousi luistimet jäästä ja olkapäällä päähän. 5 peliä lienee realistinen veikkaus. Despres on 6 tuumaa pidempi kuin Barrie ja Barrien olkapää osui Despresin päähän. Tämä siitä huolimatta, että Despresin asento ei ollut mitenkään kumara.