VIIME viikonloppuna Ticketmaster yritti hillitä kohua
julkaisemalla tilastoja Springsteenin kiertueelle myydyistä lipuista. Ticketmasterin mukaan dynaamista hinnoittelua oli siihen mennessä käytetty vain noin 11 prosentissa myytyjä lippuja. Loput noin 89 prosenttia lipuista oli myyty kiinteillä hinnoilla.
Lisäksi vain 1,3 prosenttia lipuista oli viikonloppuun mennessä myyty yli tuhannen dollarin hinnalla, Ticketmaster sanoi. Annettujen tilastojen mukaan reilu puolet lipuista oli myyty alle 200 dollarilla. Viidesosa sai liput alle sadalla dollarilla (ennen useamman kymmenen dollarin käsittelykuluja).
Kuten The New York Times kirjoitti: Ticketmasterin tilastot paljastavat, että osa Springsteenin faneista pakotettiin viihdeteollisuuden koekaniineiksi, kun ala yrittää keksiä, miten erilaisiin livetapahtumiin osallistumisen tarkka markkinahinta voitaisiin määritellä.