Coldplay

  • 52 074
  • 416

Jonde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Itse tuli Ruotsissa oltua juuri Coldplayn keikalla ja onhan se upea show vaikkei nyt niin yhtyeestä välittäisikään.

Saattaa olla, että tulee myös Helsingin keikalle liput ostettua.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kuulemma ennakkomyynti alkaa tiistaina ja varsinainen lipunmyynti ensi viikon perjantaina.

Täytynee yrittää saada liput. Mikään muu stadionluokan bändi ei minua saisi liikkeelle, mutta Coldplay saa.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Ennakkomyynti vaatii rekisteröitymisen Coldplayn nettisivuille. Yleinen käytäntö ennakkomyynneissä melkeinpä jokaisen tuon kokoluokan bändin kohdalla.
 

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hieman houkuttas ostaa liput johonkin ulkomaille, Stadio Olimpicolle johon mahtuu 70k, tai Muncheniin 69k, Puskas Arenalle Budapestiin mihin keikoille otetaan 80k . Dublinkin kiinnostelis, Croke Parkin kapasiteetti 82k. Ehkä Stadikka + joku reissu..
 
Viimeksi muokattu:

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
Ja eiköhän tuohon ainakin yksi lisäkeikka vielä tule.
Varmasti. Ei sitä lavasettiä kannata rahdata ja rakentaa tänne pussinperälle yhden illan vuoksi. 3-4 keikkaa, jos muu aikataulu sallii, koska kysyntä tulee olemaan (kuten tämäkin ketju osoittaa) melkoinen.
 

Senaattori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Varmasti. Ei sitä lavasettiä kannata rahdata ja rakentaa tänne pussinperälle yhden illan vuoksi. 3-4 keikkaa, jos muu aikataulu sallii, koska kysyntä tulee olemaan (kuten tämäkin ketju osoittaa) melkoinen.
Jännä, että kiertueen pienimmälle areenalle (?) eli Helsinkiin julkaistaan vain yksi konsertti mutta muutamalle isommalle venuelle julkaistaan suoraan kaksi keikkaa.
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Kuulemma ennakkomyynti alkaa tiistaina ja varsinainen lipunmyynti ensi viikon perjantaina.

Täytynee yrittää saada liput. Mikään muu stadionluokan bändi ei minua saisi liikkeelle, mutta Coldplay saa.
Sama. Pitkään olen sanonut muille, että ainoastaan Coldplay ja Queen olisivat sellaisia, jotka pitäisi ehdottomasti livenä nähdä ja jälkimmäinen ei nyt sattuneista syistä oikein onnistu.

Toivottavasti lipunostossa käy kortti kuin vanhalla kirkonmiehellä konsanaan.
 

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
Jännä, että kiertueen pienimmälle areenalle (?) eli Helsinkiin julkaistaan vain yksi konsertti mutta muutamalle isommalle venuelle julkaistaan suoraan kaksi keikkaa.
En mene vannomaan, mutta olisiko keikkajärjestäjän strategia julkistaa pienemmillä markkina-alueilla ensin yksi keikka ja kun se myydään täyteen, saadaan julkistaa kovan kysynnän johdosta uusi tiedote mediahuomiota keräämään.

Kai ne liiketoimintapuolen pavunlaskijat perustelevat tällaisilla nerokkuuksilla oman kuukausipalkkansa.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP

LIPUT:
Konsertin lipunmyynti käynnistyy perjantaina 28.7.2023 klo 10 Lippu.fi:n kautta
Palvelumaksuineen alkaen 56,50 / 89,50 / 109,50 / 119,50 / 139,50 / 161,50 euroa + tilauskulu alkaen 2,50 euroa / tilaus

COLDPLAY - ENHANCED EXPERIENCES:
Lisätietoa tulossa lähempänä myynnin alkua.

Virallinen lipunmyyjä: Lippu.fi
Lipunmyynti ainoastaan lippu.fi:n verkkokaupassa, lippuja ei saa puhelimitse tai suoraan myyntipisteistä tai R-kioskeista.
Ostorajoitus 6 kpl / asiakas
Coldplayn konsertissa on käytössä digitaalinen lippu nimeltä LIPPU.Pass. Kaikki liput myydään digitaalisesti Lippu.fi:n verkkokaupan kautta, myös pyörätuoli (+saattaja) -liput.
@Flyingbird Eipä tuon tarkempaa vielä.
 

Bauer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool
Ja eiköhän tuohon ainakin yksi lisäkeikka vielä tule.

No paras olisi tulla lisäkeikka. Sillä jos olisi vain 1 keikka, en olisi todellakaan varma sisäänpääsystäni, sillä kysyntä tulee olemaan voimakasta ja Stadion on kuitenkin loppupeleissä aika pieni. Mutta jos tulisi vaikka lauantaille toinen keikka, niin olisi jo enemmän luottoa lipun saamiseen. Mutta kuten joku sanoikin, ei siinä olisi mitään järkeä, että toisivat tuon karavaanin Saksasta Suomeen yhtä keikkaa varten. Etenkin kun Coldplay on näkyvästi puhunut siitä, että yrittävät pitää kiertueen co2-päästöt niin alhaisina kuin voivat.
 

Fat Cat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vähän jo jännittää liput. Tähtäimessä jotkut paremmat kuin pelkät permantoliput, miksei jopa nuo 160€ liput. Mitä lie sitten sisältääkään.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Jaakkon78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Yllättää kyllä suuresti jos tämä HMV yhtye Helsingissä kerää pari stadionillista yleisöä
Juu ei taida Suomessa nyt niin kovin suosittu olla. Joskus ennen vuotta 2008 taisi olla Suomessa pinnalla mutta ei ole sen jälkeen ollut mikään kuuma peruna.

Itse muistan tuotannosta pari 2000-luvun alun levyä ja yksi levy on mullakin ollut. Eipä kauheasti ole vuosiin edes täällä radiossa soinut. Ulkomailla kun matkustaa niin se niiden isoin hitti soi usein radiossa
 

Bauer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool
Juu ei taida Suomessa nyt niin kovin suosittu olla. Joskus ennen vuotta 2008 taisi olla Suomessa pinnalla mutta ei ole sen jälkeen ollut mikään kuuma peruna.

Itse muistan tuotannosta pari 2000-luvun alun levyä ja yksi levy on mullakin ollut. Eipä kauheasti ole vuosiin edes täällä radiossa soinut. Ulkomailla kun matkustaa niin se niiden isoin hitti soi usein radiossa

En ymmärrä tätä, että jos ei aiheesta selvästi mitään tiedä, niin pitää tulla silti esittelemään omaa tietämättömyyttään.

Coldplay on yksi maailman suurimmista yhtyeistä, ja myy 2 Stadionillista loppuun kyllä. Kolmannesta en tiedä.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Vähän tuon päivämäärän hotellihintohin tämä hmv-poppoo kuitenkin onnistunut vaikuttamaan.
 

Liitteet

  • IMG_3396.jpeg
    IMG_3396.jpeg
    731,4 KB · kertaa luettu: 334

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Vähän tuon päivämäärän hotellihintohin tämä hmv-poppoo kuitenkin onnistunut vaikuttamaan.
On kyllä hyvä, että on salainen tarjous. Ihan kirkkaassa päivänvalossa vakavalla naamalla tuollaisia hintoja vaatii pokkaa esittää. :) No ei, varmaan mestan viimeinen siivouskomero, johon on vielä saatu patja lattialle. Muu kaupungin hotellikanta onkin sold out ainakin hotels.comin mukaan. Kyllä bändin menekissä varmaan puhuu maailman suurin show ja tosiaan se, että eka vierailu Suomeen, eli en ihmettelisi sitä toista keikkaakin ja hyvää täyttöastetta siellä, ellei sitten jopa 2x loppuunmyyty. Hienoa faneille ja hienoa Helsingille kisaturismin myötä. Jotain isoa täälläkin, eikä aina Tampereella. Itselle tässtä bändistä puuttuu vaan jokin särmä, mutta ei ole multa pois, että fanit pääsee viimein näkemään Coldplayn myös Suomessa. Se on oikein söpöä. *

* Eli todennäköisesti olen jollain ilmaislipulla läsnä ensi kesänä stadikalla.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
KalPa
Miten toi lippu.fi digitaalinen lippu toimii? Pitäs ostaa muulle perheelle liput ja itse en ole menossa ja vaan jollain pieruäppsillä pääsee sisälle. Teenkö itselle tilin tohon appiin ja vaimo kirjautuu omalla kännyllä mun tilillä?
 

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
Miten toi lippu.fi digitaalinen lippu toimii? Pitäs ostaa muulle perheelle liput ja itse en ole menossa ja vaan jollain pieruäppsillä pääsee sisälle. Teenkö itselle tilin tohon appiin ja vaimo kirjautuu omalla kännyllä mun tilillä?
Varmaan paras varmistaa lippu.fin aspasta, mutta todennäköisesti heidän Lippu.Pass on sama tuote joka tunnetaan ulkomailla nimellä Eventim.Pass.

Alla oleva on Ed Sheeranin keikkaa koskevista kysymyksistä, mutta eiköhän sama päde myös Coldplayn osalta. Eli kaikki liput päätyisivät sinun luuriisi ja saisit jonottaa sen (ja perheen kanssa), että pääsevät tapahtumaan sisälle.

EDIT: Perustuen siis siihen "uhkaan", että järjestäjä tarkastaa ostajan identiteetin. En tiedä, onko tämä kuinka yleistä. Tuskinpa heillä on resursseja tutkia portilla kaikkien passeja...

I have bought tickets for several people: Do we all need to enter the venues together for Ed Sheeran’s events?

Yes, a digital ticket entitles only one person at a time to enter the booked event. If a purchaser buys multiple digital tickets, these will only be stored on their mobile device. Upon entry to the event, the purchaser's mobile device must be passed on in the purchaser's presence in order to scan the respective authorisation code for each individual ticket.

 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös