Coca-Cola vs. Pepsi

  • 11 535
  • 93

Pepsi vai Coca-Cola ?

  • Coca-Cola

    Ääniä: 233 63,5%
  • Pepsi

    Ääniä: 134 36,5%

  • Äänestäjiä
    367

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Coca Colaa useammin.. silloin tällöin myös pepsiä. Ei niitä minusta tarvitse asettaa vastakkain. Molemmat hyviä juomia ja joskus tekee toista mieli ja joskus taas toista.
 

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä oon sekakäyttäjä. Sokeriliemistä ostan aina ehdottomasti kokista. Nyt viime aikoina oon pyrkinyt siirtymään light-nesteisiin, ja niistä ostan Maxia koska jotenkin se vaan maistuu paremmalta. Ei oo niin voimakas lightin maku kuin kokiksessa.

Mutta siis suora vastaus kysymykseen Coke vai Pepsi, vastaukseni on Coca-Cola.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Aika vähän tulee kumpaakaan juotua, mutta vastasin Coca-Cola, koska sillä oli tällä hetkellä enemmän ääniä, ja on turvallisempaa mennä enemmistön mukana kuin leikkiä vastarannan kiiskeä.
 

mamba

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pepsi

Jos noista kahdesta kodinputkimies -juomasta pitää valita. Pepsissä hivenen täyteläisempi maku.
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Kokis vastasin, vaikka ei sillä oikeasti ole suurtakaan eroa. Paitsi Bacardin kanssa - vain ja ainoastaan Coca Colaa.
 

katjuska

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pepsi, ihan ehdottomasti. Aina ollut, aina tulee olemaan. Cokis vain paremman puutteessa.
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Vastasin Pepsi, vaikkei sitäkään juuri tule juotua.

Heh, meidän mummu pesi ylimääräiset laastit mökin takasta pois Coca Colalla. Ja hyvin lähti. Sai miettimään, että mitä sitä suuhunsa lykkääkään...
 

-KBR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Liberec White Tigers
Töissä hanasta Cocista, mutta himaan aina Pepsiä. Harmi kun Cherry-mallisena ei oo kumpaakaan saatavilla ns. "oikeista kaupoista". Dr.Pepper kyllä on kolajuomien kuningas
 

pata13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Lajinsa Viimeiset, Polk High
Pepsiä, sillä voitin kerran työtoverini kanssa puoliksi 12 koria 1,5l kokista. Itselleni siis 72 pulloa=108 litraa. Sain tarpeekseni.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Coca-cola. Maistuu paremmalta. Ja Pepsi Maxista menee ainakin mulla pakki sekaisin pahasti.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Kofeiinitonta Dietti Cokista tulee juotua, mutta kun eteen osuu kunnon kolajuomaa (pienilta juomanvalmistajilta), niin otan sita. Siina sentaan maistuu kola. Kokiksessa ja Pepsissa ei.

Pepsia en juon lahinna sen takia kun se on liian makeeta.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Gags
VanillaDietDrPepper on näistä se paras.

Ei varmaan suomesta mistään saa? Dr Pepper on kyllä helvetin hyvää, mutta ei voi pulloa enempää kerralla vetää kun hampaat about sulavat suussa.
 

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nykyään on painonpudotussyistä tullut tutustuttua light-juomiin, ja niistä Pepsi Max uppoaa parhaiten, mutta nautintoaineena Coca Colaa on pysynyt ehdottomana ykkösenä.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Coca-Cola ehdottomasti. Silloin kun light tuli markkinoille, tuli sitä maistettua ja ihan lilimentiltä maistui. Toista kertaa ei saama erhettä tule tehtyä.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Coca-Cola, mutta kyllä Pepsikin menee.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Meinasin avata tästä aiheesta äänestyksen, mutta täällähän onkin jo tällainen valmiina. Tosin itse olisin kyllä lisännyt vaihtoehdon ”ei ole väliä”.

Mutta itse valitsen aina Pepsin, ja Cokista ostetaan vaan suuressa hätätilassa. PepsiMax ja LightCokis taas ovat ihan hirveätä litkua, ja en ymmärrä miksi ihmiset niitä ylipäätänsä juovat…
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Ehdottomasti Coca-Cola. Normina tai nykyään enenevissä määrin Zerona, mutta ei missään nimessä Lightina.

Pepsiä toki pystyy juomaan, mutta jos itse ostan kaupasta, niin aina Coca-Colaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös