Minulla on kesken peli Barcelonalla, peli on neljännen kauden alussa. Tavoite on pelata kokonainen kausi ilman tappioita, viime kaudella saldo liigassa oli 36 voittoa, 2 tasuria eikä yhtään tappiota. Mestareiden liigassa sitten tuli pari tappiota vaikka lopulta voitinkin sen. Pisin voittoputki on kuitenkin vain vähän reilut 30 voittoa peräkkäin, 50 on tavoitteena. Myöskin 100 peräkkäistä liigaottelua tappiotta on tavoite.
Käytännössä on saanut kaikki pelaajat, jotka olen halunnut, ainoastaan Buffon ja Emerson eivät ole vielä suostuneet tulemaan, vaikka molemmat olisin halunnut ostaa. Nesta, Samuel, Vieira, Mendieta, Davids, Tommasi, Totti, Ronaldinho, Trezeguet, Kluivert, Shevchenko ja Crespo ovat kaikki pelin parhaita omilla paikoillaan ja kaikki pelaavat minun joukkueessani.
Tätä ennen pelasin monta kautta Triestinalla, jonka nostin Serie C:stä Mestareiden liigaan mutta en mestaruuteen asti. Kahdesti kolmas ja kerran neljäs Serie A:ssa, mutta ei tullut mestaruutta. Vaikeaahan se tietysti on kun pahimmilla vastustajilla on 50000 katsojaa parempi yleisökeskiarvo, mutta kyllä minulla ihan kilpailukykyinen joukkue oli. Nyt sitten pelataan huippujoukkueella, kunnes ei haastetta enää riitä ja on siirryttävä huonompiin.