ClubR / Rental

  • 1 464
  • 2

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Sain kutsun ja lupauduinkin Club R:n (www.clubr.fi) myyntiesittelyyn. Firmahan vuokraa asiakkaille urheiluautoja ja muuta extremekamaa, mm. suihkuhävittäjää ja F1-venettä.

Onko joku ollut vastaavassa tilaisuudessa? Siellä ne kai yrittää saada liittymään osakkaaksi. Ihan tavallisesta autonvuokrauksesta tuskin on kyse, koska eivät ne Hertziltä tai Avikselta koskaan ole soitelleet ja pyytäneet kahville.
 

Colin Hunt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Minulle soitetttiin Helsingistä, Rentalilta ja sanottiin, että "Onneksi olkoon, olette voittanut arvonnassamme". Minä jo ajattelin, että voitin Ferrarin viikonlopuksi käyttööni, mutta ei , 100€ lahjakortin heidän toimipisteeseen. Kerroin esittelijälle, että asun tällä hetkellä Turussa, joten Herttoniemeen on turhan pitkä matka. Kaveri sanoi, että onnistuuhan se toki Turussakin ja hän pistää tiedot menemään Turkuun. Sovimme päivämäärän ja hän sanoi, että lahjakortista kerrotaan enemmän siellä infotilaisuudessa.

Menin Raisioon, Rentalin toimipisteeseen, jossa nuori sälli alkoi kysellä minulta kutsua tilaisuuteen. Minulle ei sellaista oltu lähetetty ja tuntui, että ilman sitä ei ole asiaa tilaisuuteen. Lopulta siihen tuli hänen esimies, joka pisti nimen lappuun ja saatiin homma etenemään. Esittelijä haki automaatista kahvia ja alkoi kertomaan tarkemmin heidän firmastaan. Olihan siellä hienoja autoja ja prätkiä, mutta missään vaiheessa kaveri ei suostunut tarkemmin kertomaan osakkeen hinnasta vaan kyseli, "että mitä jos se on tuhansia euroja, miltä se kuulostaa? ja voitko tehdä nyt päätöksiä, kun ei vaimokaan ole mukana?" Sanoin miettiväni asiaa ja aloin kyselemään lahjakortista.
Siitä ei tällä miehellä ollut mitään tietoa vaan hän alkoi haukkumaan Helsinkiläisiä, koska ne kuulemma ryssii aina nää jutut. Tätä haukkumista kuuntelin jonkin aikaa ja kerroin hemmolle, että olen itse Helsingiläinen ja olen vaan työkeikan takia Turussa. Kaveri änkytti jotain hetken ja siihen se esittely oikeastaan loppuikin.

Luvattua koeajoa ei järjestynyt, lahjakorttia ei näkynyt. Taisivat he jotain purtavaa kanssa lupailla, sain ainoastaan ihan järkyttävää kahvia.
Aika paska maku jäi tästä puljusta. Kirjaimellisesti.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Osallistuin joskus johonkin arvontaan, jossa päävoittona oli koeajo Ferrarilla. Mulle sitten soitettiin vähän ajan päästä ja kerrottiin, että olen osallistunut arvontaan ja nyt olisi mahdollisuus päästä koeajolle. Ferrarista ei puhuttu mitään, kutsuttiin vaan Herttoniemeen testaamaan. Menin sitten Hertsikaan katsomaan mistä on kyse, vaikka hieman skeptisesti suhtauduinkin koko juttuun. Kovasti koitti Hertsikassa joku lipevä äijä saada mua liittymään autonvuokrausklubiin, kuukausimaksun hinta taisi olla huntin. Koeajolle pääsin sitten Mersun kyytiin, wau. Ai miten niin tuli fiilis, että pikkaisen on kusetettu?
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös