Ihan mielenkiinnosta kyselen niin millaisia aikoja olette parhaillaan tai yleensä viihtyneet per klaani? Onko tämä minun reilut 6kk yhdessä klaanissa jo ok? :) Itseäni ärsyttää nämä "moikka" -tyypit jotka käy vain kääntymässä. T: Kuopion Heimo
Btw contto, millaisilla joukoilla napsitte noin hyvin voittoja? Ei taida pelkät dragot enää riittää. ;)
Itse olen nykyisessä viihtynyt reilun puoli vuotta. Kaipa se menee vähän sen mukaan missä viihtyy. Jotkin paikat ovat sellaisia, että CC täyttyy aina barbaareista sekä jäteistä, kun kitsastellaan lahjoituksissa ja toiset taas sellaisia, jossa on jopa paineet sodassa menestymiselle. Itse diggailen riittävän rennosta meiningistä, jossa kuitenkin kaikki tekevät parhaansa. Voitettiin juuri eilen 15 vs 15 sota, kun siivouksen jälkeen meillä on nyt 19 jäsentä klaanissa. Hyökkäyksiä käytettiin upeasti 30/30 ja niissä kaikissa tähdättiin aina kolmeen tähteen, mikäli vain mahdollista. Lopussa riittävä ero saatiin aikaan, kun alemmista kylistä kyettiin parantamaan kahden tähden hyökkäykset kolmeen tähteen.
Dragot riittävät tiettyihin kyliin kyllä hyvin ja ilmaiskuissahan Laava Koira on tuonut uuden ulottuvuuden mukaan. Jotkut suosivat Golem+Wizard+Pekka/Noidat-yhdistelmiä pienin mukaelmin ja toiset sitten mustia palloja ja minioneja. Hogit ovat myös suosittu keino ja toimivat edelleen hyvin, vaikka giant bombit noihin paremmin purevatkin.
Hyvin pitkälti taktiikka riippuu kylästä mihin hyökkää, eli joukot tehdään sen mukaisesti ja CC-linnaan pyydetään hyökkäykseen parhaiten soveltuvat joukot. En ole koskaan ymmärtänyt pyyntöjä "jotain sotaan", sillä se jo kertoo, ettei hyökkäystä ole paljoa mietitty. Jotkin klaanit ovat aivan käsittämättömiä, sillä joillain on näitä sääntöjä joiden mukaan pitää hyökätä vastustajalla samalla sijalla olevaan kylään, jolla itse olet. Sodat voitetaan kuitenkin kolmen tähden hyökkäyksillä ja sen takiahan tässä on mahdollista valita niitä kyliä.
Puolustushommissa olen huomannut sodassa CC:ssä toimivan pirun hyvin runkona pari 4lvl valkyeria + lvl2 noita, mikäli nuo sinne mahtuvat, jos eivät, niin sitten yksi valkyrie+noita. Usein on vastustajilta loppunut CC-joukkojen tuhoamiseen varatut joukot kesken ja jos noita joukkoja varten on varattu Lightning Spell, niin noiden saaminen yhteen nippuun on hitaasti liikkuvan noidan ansiosta hankalaa ja tuohon menee aikaa, mikä on taas pois 100% saavuttamisesta. Lisäksi valkyriet saattavat jopa selvitä yhdestä loitsusta. Ilmahyökkäyksiä vastaan nämä eivät tietenkään toimi kovinkaan hyvin, mutta kiusaavatpahan sitten ainakin Heroja.
Halloweenin aikaan tulleet Skeleton trapit voi näiden kyseisten CC-joukkojen kanssa sitten asettaa operoimaan ilmajoukkoja vastaan. Lohikäärmeillehän nuo Skeletonit ovat ihan yksi hailee, mutta mustia palloja vastaan ne ovat varsin ärsyttäviä, sillä pallothan eivät saa noita itse tuhottua.