kalkkifredi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Uran arvostuksesta olen samaa mieltä. Valitettavasti jotkut hanhinaamat ei tätä ymmärrä.
Bull + Cicciolina = Yli-ihminen, mahdottoman vahva ja käsittämätön panemaan.Bull + Cicciolina = ?
Kyllähän youtubessa on tissejä näkynyt ties kuinka kauan. Cradle of Filthin, Dimmu Borgirin, Maroon5:n, Mötley Crüen jne. Ne vain ovat K-18 suojauksen takana.Tällä digitaalisuuden aikakaudella taide on ottanut pukumiesten pyrokratiasta kolme erävoittoa. Albert Järvisen perikunta voitti Spotifyn, jonka lisäksi Cicciolina ja Kari Salmelainen ovat peitonneet youtuben tissisensuurin.
Kyllähän youtubessa on tissejä näkynyt ties kuinka kauan. Cradle of Filthin, Dimmu Borgirin, Maroon5:n, Mötley Crüen jne. Ne vain ovat K-18 suojauksen takana.
Diana Ball and Ilona Staller- Cicciolina in Finland 11.7-14
Joku saattaa tirauttaa itkut, ja miettiä ryhtyä miettimään, mitä parempaa tekemistä tuona päivänä muka oli kuin olla näkemässä HÄNET edes vilaukselta.
Itse näin HÄNET stadissa Vessin kanssa ennen kuin ne jatkoi täältä Tuuriin. Noista ferrariajeluista oma suosikkini oli se, kun Tarjoushaukka oli Pyhän Cicciolinan kyydissä.
Nyt ollaan jo aika syvällä kaninkolossa, mutta tämän videon kuvaaja olisi voinut vaikka käydä rasvanpolttolenkillä Ranskan Rivieralla, jossain phoutoushootissa, tai sitten kertoa seiskalle mitä sukupuolielimiä housuista löytyy.Diana Ball and Ilona Staller- Cicciolina in Finland 11.7-14
Joku saattaa tirauttaa itkut, ja miettiä ryhtyä miettimään, mitä parempaa tekemistä tuona päivänä muka oli kuin olla näkemässä HÄNET edes vilaukselta.
Nyt otit kyllä muiden ketjuaktiivien silmissä aimo askeleen kohti jumaluutta, joka saattaa kyllä kyllä alkuun ilmetä kateellisten mykkäkouluna. Olen kuitenkin vakuuttunut, että aika parantaa liian tiedon raastamien sielujen haavat ja pian ketjun täyttää taas iloinen puheensorina, jonka keskellä myös sinä tulet saamaan osaksesi nöyrää arvostusta ja vilpitöntä ihailua.
Nyt ollaan jo aika syvällä kaninkolossa, mutta tämän videon kuvaaja olisi voinut vaikka käydä rasvanpolttolenkillä Ranskan Rivieralla, jossain phoutoushootissa, tai sitten kertoa seiskalle mitä sukupuolielimiä housuista löytyy.
Kaikkea sitä perkele oppii kun tulee jatkoajan palstalle ja rupeaa klikkailemaan vähän linkkejä. Nyt taidan tietää mitä Tuksusta olis tullu ilman niitä pameja.