Varmaan sama jota haastatteli jossain ja kehui Liigan komeimpiin pelaajiin kuuluvaksi.Kukakohan tämä SaiPan pelaaja on jonka tyttöystävälle Bimbo on mennyt valehtelemaan?
Varmaan sama jota haastatteli jossain ja kehui Liigan komeimpiin pelaajiin kuuluvaksi.
"Dumpatuksi yli kaksi vuotta sitten tullut Iida päätti kehittää seksuaalirikossyytteen SM-liigatähteä kohtaan vain koska ei ollut saanut haluamaansa ja halusi kostaa vuosien jälkeen, sattumalta juuri pudotuspelien aikaan."Tossa tuo Aleksin lupaama juttu. Aika asiallisesti on kirjoitettu.
Juuri niin sille taitaa käydä, surullista on, että mutsi komppaa...
Tossa tuo Aleksin lupaama juttu. Aika asiallisesti on kirjoitettu. Neitokainen itse julkaisi jo eilen Instassa kaiken maailman tyhjääpuhuvia viestejä mistä ei kyllä saanut mitenkään kiinni. Surullinen tapaus, toivottavasti tälle plikalle ei käy niinkuin Tukiaisille.
Eiköhän ole ihan lakimiehen kehotus olla hiljaa. Toisaalta myös varmaan se paras keino tuollaista ihmistä vastaan.Jos asiat ovat kuten Valavuori väittää niin ei voi kuin ihailla Heljangon malttia olla kommentoimatta koko asiaa. Mulla olis käpy palanut kuukausia sitten.
Varmasti noin mutta en siltikään olisi itse pystynyt tuossa tilanteessa pitämään turpaani kiinni.Eiköhän ole ihan lakimiehen kehotus olla hiljaa. Toisaalta myös varmaan se paras keino tuollaista ihmistä vastaan.
Sen voimalla saattaisi pystyä, että asian täysi ohittaminen varmasti vituttaa Iida Vainiota enemmän kuin mikään tapa reagoida.Varmasti noin mutta en siltikään olisi itse pystynyt tuossa tilanteessa pitämään turpaani kiinni.
Sikälimikäli tämmöiset perättömät kiristykset ovat totta, muistuu mieleen eräs toinen (ilmeisesti jo rauhoittunut) blondibimbo, joka tekaisi erilaisia kiristyksiä raskaudesta sun muuta.
Tossa tuo Aleksin lupaama juttu. Aika asiallisesti on kirjoitettu. Neitokainen itse julkaisi jo eilen Instassa kaiken maailman tyhjääpuhuvia viestejä mistä ei kyllä saanut mitenkään kiinni. Surullinen tapaus, toivottavasti tälle plikalle ei käy niinkuin Tukiaisille.
Pelicans organisaationa hypännyt tällaiseen porukkaan mukaan…
Jos asiat ovat kuten Valavuori väittää niin ei voi kuin ihailla Heljangon malttia olla kommentoimatta koko asiaa. Mulla olis käpy palanut kuukausia sitten.
Oletan että Vala on ollut yhteydessä Heljankoon asian suhteen.En nyt ole ennenkään tätä Aleksia niin kauheasti arvostanut, mutta on tuo nyt jo aika kova. Hän on siis pyöritellyt tätä Iidaa ja eri tavoin koittanut hyötyä tästä, omien sanojensa mukaan tiennyt jo ties miten kauan, että Heljanko-syytökset perättömiä - mutta vaiennut visusti. Kunnes sukset ristiin / syytöksiä omaan suuntaan, niin sitten tällainen oksennus ”Mummorullaan”. Joistain on kyllä vaikea uskoa, että ovat aikuisia. Erikoisinta tietty tässä saagassa, että Pelicans organisaationa hypännyt tällaiseen porukkaan mukaan…
Heljanko on fiksu pysyessään hiljaa. Se varmasti jurppii Iidaa, jolla selkeästi näyttää muutenkin olevan ongelmia pysytellä totuudessa.Eilenkin twitterissä välillä väitti ostaneensa liput matsiin, välillä saaneensa ne.Jos asiat ovat kuten Valavuori väittää niin ei voi kuin ihailla Heljangon malttia olla kommentoimatta koko asiaa. Mulla olis käpy palanut kuukausia sitten.
Niin, mitä se nyt sit auttaa? Kai se Heljanko nyt itse muutenkin tietää, miten asia on?Oletan että Vala on ollut yhteydessä Heljankoon asian suhteen.
Vähän veikkaan, että tässä asiassa ei ole kohua kun täällä, Vainion ja Seiskan päässä. Heljanko tuskin on edes tietoinen mistään "kohusta", vaan suhtautuu viileästi niinkuin muihinkin pyrkyreihin.Jeps. Ja huimasti on pelannut etenkin kohun ollessa kuumimmillaan.
Tähän en kyllä usko. Aika harva, varsinkaan nuori henkilö, pystyy olemaan jotenkin aivan viilipyttynä kun itsestä heitellään tällaisia syytöksiä ja huhuja pyöritellään siellä sun täällä. Todella hyvin on pystynyt kaukalossa suoriutumaan kuitenkin.Vähän veikkaan, että tässä asiassa ei ole kohua kun täällä, Vainion ja Seiskan päässä. Heljanko tuskin on edes tietoinen mistään "kohusta", vaan suhtautuu viileästi niinkuin muihinkin pyrkyreihin.
oikeastihan ainoa mahdollinen virallinen seuraus tästä olisi huomautus mediakuution käytöstä. Siitä kai on ennenkin jotain huomautuksia jaettu…