Mitähän Vainio on kuvitellut, kun on hotellihuoneeseen mennyt. Että siellä juodaan muumilimpparia ja luetaan raamattua? Eiköhän se ole ollut harvinaisen selvää mitä siellä oletettavasti tapahtuu, eikä Vainio kaikesta päätellen miltään pyhäkoulutytöltä itsekään vaikuta, kun panemista oli huutelemassa viimeksi urheilugaalassakin.
Tarkoin täytyy nyt harkita sanamuodot, ettei tule penaltia taikka väärinymmärryksiä.
Siinäkin mielessä huvittava tarina, että itse vielä kertoi juorun seiskalle sähköpostitse, mutta rikosilmoituksen sitten vasta vuoden kuluttua. Ei paljon vaikuta siltä, että olisi elämä mennyt päin helvettiä, kuten itse antaa ymmärtää. Ainakaan itselleni ei tulisi mieleenkään lähetellä itse johonkin helvetin juorulehteen vinkkejä, jos minua olisi käytetty seksuaalisesti hyväksi.
Tulee aika paljon mieleen vuosia sitten tapahtunut Jagrin tapaus, missä joku daami otti selfien nukkuvan Jaromirin kanssa ja uhkasi levittää sen julkisuuteen jos ei maksa hänelle tarpeeksi korvauksia, niin Jagr sanoi että voi sen lähettää vaikka itse.
Tässä kohtaa on hyvä lopettaa kirjoitus, ennen kuin tulee sanottua mitään tyhmää enempää.