Oliko tämä ainut ihminen, jolta Heljanko olisi voinut sitä saada?Tämä voi tulla järkytyksenä joillekin, mut itse veikkaan, että hän on halunnut seksiä.
Oliko tämä ainut ihminen, jolta Heljanko olisi voinut sitä saada?Tämä voi tulla järkytyksenä joillekin, mut itse veikkaan, että hän on halunnut seksiä.
Ronkelit runkkaa.Oliko tämä ainut ihminen, jolta Heljanko olisi voinut sitä saada?
En osaa tuohon kysymykseesi vastata. Hämmästyttävän paljon on ihmisiä, jotka näköjään ajattelevat, että keskustelupalstojen nimimerkkien tai someihmisten pitäisi saada päättää, kuka ketäkin panee. Tosiasiassahan jokaisella on seksuaalinen itsemääräämisoikeus. Myös Tapparan maalivahdilla.Oliko tämä ainut ihminen, jolta Heljanko olisi voinut sitä saada?
Tämä asia vahvistuu kun lukee Iidan äidin twiittejä. Se on sukuvika kun suksi ei luista, eikä markka mene mittariin.Kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia.
En minä halua päättää mitään. Koko ketju käsittelee kuitenkin jo toisten julkisuuteen tuotua yksityiselämää. Täällä tuntuu useimmilla olevan ajatus, että meneillään on jokin ajojahti Heljankoa vastaan ja foliohattuisesti mukaan vedetään ilvesfanit. Heljanko on itse valinnut sen, miten toimii ja viestittelyn alkaessa toinen osapuoli on ollut 16-vuotias. Ehkä ei olisi kannattanut kirjoittaa tähän ketjuun mitään. Kuulun itse seksuaalivähemmistöön, niin voi tietysti olla, etten ymmärrä näistä kuvioista.En osaa tuohon kysymykseesi vastata. Hämmästyttävän paljon on ihmisiä, jotka näköjään ajattelevat, että keskustelupalstojen nimimerkkien tai someihmisten pitäisi saada päättää, kuka ketäkin panee. Tosiasiassahan jokaisella on seksuaalinen itsemääräämisoikeus. Myös Tapparan maalivahdilla.
En minä halua päättää mitään. Koko ketju käsittelee kuitenkin jo toisten julkisuuteen tuotua yksityiselämää. Täällä tuntuu useimmilla olevan ajatus, että meneillään on jokin ajojahti Heljankoa vastaan ja foliohattuisesti mukaan vedetään ilvesfanit. Heljanko on itse valinnut sen, miten toimii ja viestittelyn alkaessa toinen osapuoli on ollut 16-vuotias. Ehkä ei olisi kannattanut kirjoittaa tähän ketjuun mitään. Kuulun itse seksuaalivähemmistöön, niin voi tietysti olla, etten ymmärrä näistä kuvioista.
Ja runkkarit ronklaa.Ronkelit runkkaa.
On tullut tässä seurattua Iidan meininkiä Twitterissä ja kaikesta (ulkonäköä lukuunottamatta) huokuu se, että hän on aivan lapsi vielä. Eikä se tietenkään mitenkään väärin ole. Jotkut ovat 19-vuotiaina "kasvaneet aikuisiksi", mutta eivät todellakaan kaikki. Itsekin olin aivan pölö alle parikymppisenä, mutta en onneksi ollut joka päivä nolamaassa itseäni noin suuren yleisön edessä.Ei liity enää Heljankoon, mutta onhan toi mimmi nyt ihan vatipää. Leikkii jotain urheilutoimittajaa mutta samalla polttaa hihansa ja sen jälkeen sillat ihan legendaaristen nimien kanssa kuten Suomisen Tapsan ja nyt viimeisenä Twitterissä Even Matin kanssa.
Kannattaa varmaan miettiä jotain muuta uraa, jos urheilutoimittajan yksi tärkeimmistä kyvyistä, verkostoitumisosaaminen, on noin heikolla tolalla.
Miten liittyi aiheeseen? Joutunu kuulusteluihin ja vangitaan?Pappi maaliin seuraavaanpeliin
Kuulemma Iida on pestattu Pelsujen toimesta odottamaan Heljankoa, nyt on parempi jäädä kotiin. Rakkaudentunnustusten huutelu katsomosta kesken pelin voi sekoittaa pään.Miten liittyi aiheeseen? Joutunu kuulusteluihin ja vangitaan?
Kai tää oli huumori heitto?. Ei tule Pappia maaliin. Tämä oli yksi huono peli koko joukkueelta ja se on niin useasti nähty tällä kaudella, että tuo joukkue osaa käsitellä tälläiset heikot pelit ja Tappara palaa ensi pelissä omalle tasolleen. Ei tässä kukaan maalivahti mikään jumala ole, kaikille sattuu huonoja pelejä.Pappi maaliin seuraavaanpeliin
Pääsikö kiakkoradion selostaja kuitenkin selostamaan peliä johonkin muualle kuin katsomoon? ;)Vainio istuu Heljangon maalin lähellä kameramiehen vieressä erikseen asennetuilla pehmustetuilla paikoilla. Säälittävää Lahti.
Vainio istuu Heljangon maalin lähellä kameramiehen vieressä erikseen asennetuilla pehmustetuilla paikoilla. Säälittävää Lahti.
Ei kai tämä nyt oikeasti ole mikään Pelicansin järkkäämä juttu, eihän? Jos on niin onpa alhaista.Vainio istuu Heljangon maalin lähellä kameramiehen vieressä erikseen asennetuilla pehmustetuilla paikoilla. Säälittävää Lahti.