Chris Hajt Lukkoon

• 22 471
  • 94

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Levonen kirjoitti:
Positiivinen yllätys tämä Hajt. Suoraselkäinen taistelija joka ei ota taka-askelia. Sai tänään Isomäessä Forsbackan kanssa käydyn tappelun lisäksi aivan erityisen kovan kohtelun (esim. Crombeenilta) mutta hoisi hommansa varsin kelvokkaasti. Hinta oli 41min jäähyjä ja auennut silmäkulma mutta mitä kunnon soturi ei joukkueensa eteen tekisi.

Hyvä hankinta.

Juu, täytyy olla tyytyväinen Hajtin panokseen, vaikka taisi turpaansa tänään ottaakin. Rauhalliseksi kuvailtu nallekarhu ei näytä ainakaan taka-askelia ottavan, vaikka vastus olisi kovempaakin kaliberia. Tälläiset teot ovat varmasti omiaan nostattamaan joukkueen taistelumielialaa ja joukkuehenkeä.

Vittu kun en lähtenyt paikalle, olisi varmasti saanut vastinetta jokaiselle eurolle.

spin-o-rama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Porin Kärpät, IBK Björneborg, FBKB, SuPa
Johto kirjoitti:
Juu, täytyy olla tyytyväinen Hajtin panokseen, vaikka taisi turpaansa tänään ottaakin. Rauhalliseksi kuvailtu nallekarhu ei näytä ainakaan taka-askelia ottavan, vaikka vastus olisi kovempaakin kaliberia. Tälläiset teot ovat varmasti omiaan nostattamaan joukkueen taistelumielialaa ja joukkuehenkeä.

Vittu kun en lähtenyt paikalle, olisi varmasti saanut vastinetta jokaiselle eurolle.
Saattaa kuulostaa katkeralta ja joku näkee jo punaista kun joku porilainen änkeää palstalle, mutta antakaa kun alustan. Mielestäni Lukko oli eilen parempi joukkueena ja vei tappelutkin nimiinsä 2-1. Toivottavasti olo viileni?

Niin itse asiaan. Hajt on kyllä tavallisen surkea tapaus. Taistelija? Jopa Tasku selätti kaverin kahdesti ihan puhtaalla suoraan kroppaan-taklauksella. Mitä ajattelitte tehdä pelaajalla joka ei osaa pelata, eikä tapella? Lukon surkein pakki eilen. Ja jos (jotenkin olen olettanut näin) Hajt hankittiin ainakin osittain turvaamaan Strakan ja Haatajan pelaamista ettei niiden tartte heiluttaa kokoajan kättään hampaat irvessä -ai kun sattuu!(?) Hajt otti siis taklauksia vastaan, ei jakanut yhtään, tosin pari tyhmää jäähyä. Ja kun tuli paikka tiputtaa hanskat (siis niinkuin tappeluiden pitäisi olla kova jätkä vastaan kova jätkä) vastustajan tappelijaa vastaan, niin oli siinäkin ihan lapanen.

Tämä siis Hajtista. En menisi itse kehuskelemaan Healeyn tai Joensuun "meriiteistä" viime pelissä, koska hävetti katsoa sitä näennäistä hieromista. Eli puhukaa asiaa jos puhutte. Harmi että Toporowskia säästeltiin järkevästi muihin karkeloihin...

1963

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
spin-o-rama kirjoitti:
Niin itse asiaan. Hajt on kyllä tavallisen surkea tapaus. Taistelija? Jopa Tasku selätti kaverin kahdesti ihan puhtaalla suoraan kroppaan-taklauksella. Mitä ajattelitte tehdä pelaajalla joka ei osaa pelata, eikä tapella? Lukon surkein pakki eilen. Ja jos (jotenkin olen olettanut näin) Hajt hankittiin ainakin osittain turvaamaan Strakan ja Haatajan pelaamista ettei niiden tartte heiluttaa kokoajan kättään hampaat irvessä -ai kun sattuu!(?) Hajt otti siis taklauksia vastaan, ei jakanut yhtään, tosin pari tyhmää jäähyä. Ja kun tuli paikka tiputtaa hanskat (siis niinkuin tappeluiden pitäisi olla kova jätkä vastaan kova jätkä) vastustajan tappelijaa vastaan, niin oli siinäkin ihan lapanen.

Hajt ei varmaan ollut sitä mitä haettiin. Ei mikään tappelija eikä edes pelillisesti joukkueen parhaimmistoa.

Videoclipin perusteella kuitenkin väänsi tasaisesti Forsbackan kanssa eilen, joten Fobbakin on sitten melkoinen lapanen.

Boris

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiigaEura
spin-o-rama kirjoitti:

Ei Lukkokaan niin huonosti scouttaa, että Hajt olisi seuraan poliisiksi palkattu. Hajtin piti olla hyvin liikkuva ja hyvin avaava peruspuolustaja. Niissä peleissä, joita häneltä olen nähnyt, hän on myös sitä ollut. Ei mikään Paul Coffey, mutta ihan hyvä peruspakki. Ei ulkkarikortin arvoinen ehkä, mutta parempaakaan ei tainnut olla tarjolla tuossa vaiheessa.

Eiliseltä peräisin olevan videomateriaalin perusteella kykenee myös hanskaamaan, vai voiko joku kirkkain silmin väittää Forsbackan jotenkin olleen ylivoimainen tappelussa? Ihan yhtä lailla Hajt sai osumia sisään, jos kohta alle jäikin ja silmäkulma aukesi.

Itse yllätyin Hajtin esityksestä Foppaa vastaan.

TwentyThree

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Boris kirjoitti:
Ei Lukkokaan niin huonosti scouttaa, että Hajt olisi seuraan poliisiksi palkattu. Hajtin piti olla hyvin liikkuva ja hyvin avaava peruspuolustaja. Niissä peleissä, joita häneltä olen nähnyt, hän on myös sitä ollut. Ei mikään Paul Coffey, mutta ihan hyvä peruspakki. Ei ulkkarikortin arvoinen ehkä, mutta parempaakaan ei tainnut olla tarjolla tuossa vaiheessa.

Eiliseltä peräisin olevan videomateriaalin perusteella kykenee myös hanskaamaan, vai voiko joku kirkkain silmin väittää Forsbackan jotenkin olleen ylivoimainen tappelussa? Ihan yhtä lailla Hajt sai osumia sisään, jos kohta alle jäikin ja silmäkulma aukesi.

Itse yllätyin Hajtin esityksestä Foppaa vastaan.

Täysin samaa mieltä.

Lukon havittelama Joe Rullier oli se kaveri jonka piti hoitaa nämä nyrkkeily hommat, mutta miehen siirto kariutui aivan kalkkiviivoilla. Monelle porilaiselle on selvästi jäänyt kuva että Hajt olisi ollut se lukon hommaama pelote, mutta näin ei tosiaan ole.
Foppa tämän taisi tietää kun miehen haastoi, tuskin olisi uskaltunut mitään todellista tappelijaa haastaa, mutta jokainen pelatkoon vahvuuksillaan.

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Number 87 kirjoitti:
Foppa tämän taisi tietää kun miehen haastoi, tuskin olisi uskaltunut mitään todellista tappelijaa haastaa, mutta jokainen pelatkoon vahvuuksillaan.
No, ei ole kyllä Fobbakaan mikään varsinainen tappelija. Aika noviisi itse asiassa niissä hommissa.

Tämä Hajt kävi koko pelin ajan ihan kuumana ja oli jo ottamassa Crombeenin kanssa myllyä, mutta linjurit tulivat pilaamaan tämän koitoksen. Molemmilta oli ehtinyt hanskat jo irrota käsistä, tai no, Crombeenilta ainoastaan toinen. Joukkuepelaajalta tämä Hajt vaikuttaa ja vaikkei mikään tappelija olekaan, niin munaa tuntuisi löytyvän silti enemmän kuin Platililta, josta ei järjestysmieheksi ollut.

friikki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Blackie kirjoitti:
No, ei ole kyllä Fobbakaan mikään varsinainen tappelija. Aika noviisi itse asiassa niissä hommissa.

Tämä Hajt kävi koko pelin ajan ihan kuumana ja oli jo ottamassa Crombeenin kanssa myllyä, mutta linjurit tulivat pilaamaan tämän koitoksen. Molemmilta oli ehtinyt hanskat jo irrota käsistä, tai no, Crombeenilta ainoastaan toinen. Joukkuepelaajalta tämä Hajt vaikuttaa ja vaikkei mikään tappelija olekaan, niin munaa tuntuisi löytyvän silti enemmän kuin Platililta, josta ei järjestysmieheksi ollut.

Kato olen kerrankin samaa mieltä Blackien kanssa. Se Crombeen - Hajt meni juurikin vituilleen tuomareiden väliintulon takia. Muuten olisi syntynyt kunnon kapina. Ja se oli nimenomaan Hajt joka ryntäsi päälle ja heitti hanskat ensin. Joukkuepelaajana Hajtia ei voi edes verrata Platiliin, eilen oli aina ensimmäisenä puolustamassa Lawsonia. Tuo Forsbacka -tappelukin oli tasainen matsi. Nyrkkeilytermeihän siiinä oli kaksi keskiraskaan sarjan iskijää vastakkain. Ei Hajt eilen paljon peliin päässyt kiinni, kun pelasi kolmosparissa ja istui ennen ulosajoa 16 minuuttia. Tuon spin-o-raman viestin voi jättää omaan arvoonsa. Provo mikä provo.

Korinekki

Jäsen
Boris tossa paketoi mielestäni tapaus-Hajtin hyvin. Mies on juuri sitä mitä odotettiin. Täysin peruspakki. Antaa helpon syötön omille ja hoitaa pyytettömästi puolustuspään. Hyvä alivoimalla. Hyvä joukkuepelaaja.
Parempaa ei saatavilla ollut nyt. Ei ole ulkkarikortin arvoinen, mutta voi olla jopa yllättävän tärkeä hankinta. Mielestäni ihan hyvä kaveri muutaman kuukauden projektiin. Ensi kaudeksi sitten parempaa miestä ulkomailta.

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Eiköhän tuo Hajt hankittu Lukkoon yksistään paikkaamaan pulaa liigakelpoisista pakeista. Kyllä tuo Lukon puolustus ohut on Hajtin kanssa tai etenkin ilman, vaikka sitä mistä katsoisi. Playoffeissa kuormaa tulee vielä lisää.

Olen nähnyt miehen pelaavan vain Espoossa, se nyt ei häneltä mikään suuri näytös ollut. Oli jäällä vastustajan maaleja katsomassa ainakin kahdesti, mutta toisaalta ei sellaisiin kummallisiin hasardeihin kiekon kanssa syyllistynyt, joita Mäkelä, Platil ja Viitanenkin ovat tällä kaudella jatkuvasti esittäneet.

Eli vastauksena porilaiseen tiedusteluun Hajtin tarpeellisuudesta sanoisin, että jokainen joukkue tarvitsee peruspakkeja, mielestäni Hajt menee siihen ruutuun. Ikävä kyllä nyt pakosta peruspakki on ulkomaalaispaikan viejä.

Itse en arvosta ns. porilaiskiekkoa, minusta on paljon mukavampaa katsoa peliä, jossa vastustajalta otetaan luulot pois taidolla eikä kovuudella, ja hyvä, ettei sinne Lukkoon mitään tappelijaa hankittu siirtoajan umpeutumista odoteltaessa. Eli minulle on sama, miten Hajt vihellysten jälkeen kunnostautuu, häviää sitten tai voittaa nuo säälittävät tökkimiskisat, kunhan pelin käynnissä ollessa täyttäisi ruutunsa edes jotenkin kelvokkaasti.

Animal

Jäsen
Turhaa tietoa kettupaidoille vol.1:

Chris Hajt on tällä kaudella kahdeksassa ottelussa ottanut enemmän jäähyjä, kuin koskaan aiemmin yhden kokonaisen kauden aikana.

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Mistähän tuo Hajtin kova jäähymäärä kertoo. Näyttöhalut ovat kovat vai yritetäänkö peluria laittaa erilaiseen rooliin missä aiemmin on toiminut. Jotenkin vaan tuntuu että jälkimmäisestä on kyse. Vai onko luvattu jatkoa, jos possuilu sujuu hyvin.

Radek

Jäsen
Mihin rooliin Hajt hankittiin?
Jossain vaiheessahan haettiin Strakalle suojelijaa? Sitten oli nämä "ei kannata vaihtaa munaa munaan" jutut.

Ilmeisesti joku kovempi äijä lipui ohi sormien ja sitten olikin tyytymineen munaan?

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jos oikein olen tajunnut, niin joku Joe Rullier-niminen puolustaja oli tähtäimessä, mutta kun hän livahti karkuun niin otettiin Hajt. Strakan suojelijaksi häntä ei kuitenkaan missään tapauksessa hankittu, vaan ihan rauhallista peruspakkia Lukko haki.

Hajtilla on tosiaan kahdeksassa pelissä 76 jäähyminuuttia. Tekee 9.5 minuuttia per peli. Ihan tulee Roman Oksjuta mieleen.

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Lukko onnistui munimaan puolustuksensa täydellisesti. Kauden alussa piti olla jopa ylimäärin puolustajia ja kilpailua peliajoista. Sitten luovuttiin kahdesta tsekkipakista (joista kumpikaan tosin ei onnistunut), mutta tilalle ei saatu ketään.
Ja siirtoajan umpeutumisen lähellä hankittiin tämä Hajt, kun muutakaan ei kai saatu.

Olen nähnyt Hajtilta neljä peliä. Espoossa hän oli jo huono ja lauantaina Ilvestä vastaan surkea. Polvitaklaus oli viimeinen niitti.

Parempi olisi Lukon pelata kolmella pakkiparilla, kuten jotkut liigajoukkueet tekevätkin, kuin roikottaa tällaisia Hajteja ja muutamaa muutakin tässä nimeltämainitsematonta pakkia väkisin mukana illasta toiseen. Seitsemäs pakki voisi olla mukana kokoonpanossa loukkaantumisten varalla.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ihan odotettu tuomio, ei ole mitään vastaan sanomista tuossa.

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
1963 kirjoitti:
Hyvä homma. Olisi parempi ettei pelaisi enää lainkaan. Täysin turha hankinta taas kerran.

Päästään kaikki helpommalla kun luettelet ne henkilöt Lukko organisaatiossa joita ei tarvitsisi vaihtaa tai jotka eivät olisi paskoja, perseestä tai muuten ihan ok mutta epäonnistuneet vain tällä kaudella.

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Jos jotain sattuu kiinnostamaan, niin Hajt siirtyy Italiaan HC Bolzanon riveihin.

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Chris Hajt lopettaa uransa ja siirtyy apuvalmentajaksi Guelph Storm'n riveihin, OHL'n. Jos nyt jotakin kiinnostaa.
Lähde

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy