CHL-pelit TV:ssä

  • 66 726
  • 174

Teme91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
No nytpä selvisi, eli tänne alueelle missä nyt olen (Pieksämäelle siis tilattu, vanhempien luo) niin ei ole saatavilla tuota CHL-juttua. Kaapeliverkkona kyllä Sonera, mutta asiakaspalvelija ei osannut kertoa että mistä tämä johtuu. Ihan helvetin hieno juttu, tuosta ei ole mitään ilmoitusta yhtään missään että tuo ei sitten joka puolella toimikaan. Uskomatonta.

Noh, onneksi tuo aspa-tyyppi oli sen verran mukava että loi minulle tunnukset tuonne netin puolelle Sonera Viihteeseen, joten sieltä pitäisi sitten toimia. Kelpaa näinkin, mutta hieman kyllä kyrsii kun tästä "pikku puutteesta" ei ollut mitään tietoa.

Mitä vittua oikeasti?

Öää. Porukat kertoi, että Kontiopuistossa kuulemma näkyy..
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Öää. Porukat kertoi, että Kontiopuistossa kuulemma näkyy..
Joo ilmeisesti se vaihtelee alueittain, taajamassa Naarajärvellä ei toimi. Hitsi, oonkohan antanut vähän liikaa vihjeitä mun henkilöllisyydestä, meinaan nimittäin että tunnetaan toisemme... ;)

Sorry off-topic. Tai eikai niin off-topic, tosiaan ilmeisesti Soneran verkon sisäisestkin vaihtelee se että näkyykö ne extra-kanavat vai ei. Outoa.
 

Teme91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Joo ilmeisesti se vaihtelee alueittain, taajamassa Naarajärvellä ei toimi. Hitsi, oonkohan antanut vähän liikaa vihjeitä mun henkilöllisyydestä, meinaan nimittäin että tunnetaan toisemme... ;)

Sorry off-topic. Tai eikai niin off-topic, tosiaan ilmeisesti Soneran verkon sisäisestkin vaihtelee se että näkyykö ne extra-kanavat vai ei. Outoa.

No voihan persiinsuti. No tietenkin sitten sielä missä itsekin haluaisin kahtoa niin eipä tietenkään toimi. (Naarajärvellä kanssa. Kuulostaa jo pelottavalle, kumminkin vielä naapurissa :D)

No mutta pitää kyllä selvitellä Soneralta toi, että onko se oikeasti niin että Konttarissa näkyy ja Naaralla ei.. Ei mene kaaliin, jos Pro extrat yms näkyy mutta sitten CHL ei näy??
 
Viimeksi muokattu:

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Onko kellään tietoa millaisella systeemillä nuo CHL:län pudotuspelit pelataan? Ja mihin ajankohtaan ne sijoittuu kalenterissa?
Ainoat tiedot, minkä olen onnistunut tästä löytämään on Wikipediasta löytyvät maininnat "pleijarit alkaa 4.11.2014 ja loppuvat 4.2.2015" sekä "pelataan yhden pelin kerrasta poikki -menetelmällä". 4.11. ei ole keskiviikko vaan tiistai, eli olisikohan tuo todellisuudessa 5.11. kun ensimmäinen pudotuspeli pelataan. Käytännössä siis ilmeisesti neljä peliä finaaliin asti pääseville.

Toivottavasti vastaparit arvotaan jotenkin kivasti ja post-it-lappumiehelle olisi taas käyttöä!
 

Lomppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En tiia teista muista, mutta minusta nama Chl-pelit ovat olleet kylla mukavaa vaihtelua perus harkkapeleille. Tai siis namahan ovat tosipeleja, mutta kuitenkin mukavaa tallainen erilainen startti kauteen. Pelit ja vastustajat ovat laadukkaita ja mukavia seurata. Tasta voi tulla viela kova sarja.
 

John Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
En tiia teista muista, mutta minusta nama Chl-pelit ovat olleet kylla mukavaa vaihtelua perus harkkapeleille. Tai siis namahan ovat tosipeleja, mutta kuitenkin mukavaa tallainen erilainen startti kauteen. Pelit ja vastustajat ovat laadukkaita ja mukavia seurata. Tasta voi tulla viela kova sarja.
Veit sanat suustani ja tässä kauden mittaan ovat myös mukava mauste liigan ohella. Tilaan tuota katsomoa itse mutta Kärpät-Kosice matsia ei nyt näy otteluohjelmassa..eikö pitäisi näkyä? Ainakin CHL-sivulla on maininta MTV:llä pitäisi olla.
 

erne31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Hokki + sympatiat Jokereille
Veit sanat suustani ja tässä kauden mittaan ovat myös mukava mauste liigan ohella. Tilaan tuota katsomoa itse mutta Kärpät-Kosice matsia ei nyt näy otteluohjelmassa..eikö pitäisi näkyä? Ainakin CHL-sivulla on maininta MTV:llä pitäisi olla.

Oikeudet suomalais joukkueiden kaikkiin peleihin on MTV:llä ja sen takia CHL-sivuilla on MTV, mutta käytännössä vain Soneran kautta näkyy kaikki pelit. MTV valitse mieleisensä tai antaa katsojien valita.
 

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Arizona Coyotes
MTV SPORT 4 ei kyllä itselläni pelitä nyt ollenkaan. Tepsin ottelu kanavalta 1 näyttää pyörivän aivan moitteetta.
 

Zinetula

Jäsen
Oliskohan niin, että Soneralla on tullut yllätyksenä tämä suosio ja kalusto pettää. Katsoin eka Chl-pelin Sonera Viihteeltä eikä käynnistynyt nettiselaimelta, vain tabletilla toimi. Tässä välissä olen katsonut pelit Mtv3 Katsomosta, kun ne on tulleet sieltäkin. Eli summa summarum. Taitaa vain toimia nämä pääpelit (nyt Tps), missä katsojat jakautuvat Max/sport1 tai 2/Katsomoon ja osa katsoo Sonera viihteeltä.
 

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Mulla ei toimi tuo pääkanavan pelikään yhtään sen paremmin Viihteen kautta katsottuna. Pätkii ja kuva on katselukelvotonta mössöä.

Onneksi tästä ei ole mitään maksanut, kun Ruudunkin kanssa on jo hermo kireällä illasta toiseen.
 

Kalabalik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki, Luleå, Kärpät, Donskoi
Aivan käsittämätön paska tuo soneraviihde!!! Jos tuosta pitäisi vielä maksaa niin huh huh...
 

Kreator

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo
Sama vika täällä, mikään peli ei toimi tällä hetkellä. Tepsin matsi hetken aikaa näkyi ja nyt on sekin samassa tilassa kuin kaikki matsit eilen, jolloin mitään otteluista ei pystynyt katsomaan
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Aivan käsittämätön paska tuo soneraviihde!!!
Mulla ei ole Sonera Viihteen kautta katsottu Tepsin peli pätkäissyt kertaakaan ja mitä nopeasti Kärppien peliä vilkaisin, niin moitteettomasti toimi sekin.
 

Kalabalik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki, Luleå, Kärpät, Donskoi
Ei minulla näy Kärppien peli ollenkaan, Tepsin peli huonosti.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Siis katsotko tuolta nettisivulta (http://www.soneraviihde.fi/#/live) vai onko sinulla Sonera Viihteen nettitv/iptv?

Joo sori, en ollut ihan kartalla siitä mistä puhe oli. Mulla siis iptv, ongelmia ilmeisesti juuri siinä nettilähetyksessä.

*e*

Jos näin niin ei kovasti yllätä, tuntuu Suomessa olevan normi, että yli kymmenen samanaikaista käyttäjää saa vehkeet jumiin ja kaistan mustaksi.
 

Kalabalik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki, Luleå, Kärpät, Donskoi
Oho, minulla alkoi näkymään toisen erän puolessavälissä.
 

Zinetula

Jäsen
Joo sori, en ollut ihan kartalla siitä mistä puhe oli. Mulla siis iptv, ongelmia ilmeisesti juuri siinä nettilähetyksessä.

*e*

Jos näin niin ei kovasti yllätä, tuntuu Suomessa olevan normi, että yli kymmenen samanaikaista käyttäjää saa vehkeet jumiin ja kaistan mustaksi.
Joo, nimenomaa tuon nettiselaimen kautta ongelmia. Mut itselläki alkoi vähän ennen matsin puoltaväliä pelittää.. Sopivasti näin Jullen hienon maalin.
 
Viimeksi muokattu:

eepee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, ex-Kärpät(ei kaikki) ja NHL:n suomalaiset
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös