jaakkopavunvarsi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Kuulostaa kyllä siltä, että edelleen ilmaisilla striimeillä näkyy paremmin, jos jostain muualta kuin telkkarista kattelee. Se oli kuitenkin ihan ok.
No nytpä selvisi, eli tänne alueelle missä nyt olen (Pieksämäelle siis tilattu, vanhempien luo) niin ei ole saatavilla tuota CHL-juttua. Kaapeliverkkona kyllä Sonera, mutta asiakaspalvelija ei osannut kertoa että mistä tämä johtuu. Ihan helvetin hieno juttu, tuosta ei ole mitään ilmoitusta yhtään missään että tuo ei sitten joka puolella toimikaan. Uskomatonta.
Noh, onneksi tuo aspa-tyyppi oli sen verran mukava että loi minulle tunnukset tuonne netin puolelle Sonera Viihteeseen, joten sieltä pitäisi sitten toimia. Kelpaa näinkin, mutta hieman kyllä kyrsii kun tästä "pikku puutteesta" ei ollut mitään tietoa.
Mitä vittua oikeasti?
Joo ilmeisesti se vaihtelee alueittain, taajamassa Naarajärvellä ei toimi. Hitsi, oonkohan antanut vähän liikaa vihjeitä mun henkilöllisyydestä, meinaan nimittäin että tunnetaan toisemme... ;)Öää. Porukat kertoi, että Kontiopuistossa kuulemma näkyy..
Joo ilmeisesti se vaihtelee alueittain, taajamassa Naarajärvellä ei toimi. Hitsi, oonkohan antanut vähän liikaa vihjeitä mun henkilöllisyydestä, meinaan nimittäin että tunnetaan toisemme... ;)
Sorry off-topic. Tai eikai niin off-topic, tosiaan ilmeisesti Soneran verkon sisäisestkin vaihtelee se että näkyykö ne extra-kanavat vai ei. Outoa.
Ainoat tiedot, minkä olen onnistunut tästä löytämään on Wikipediasta löytyvät maininnat "pleijarit alkaa 4.11.2014 ja loppuvat 4.2.2015" sekä "pelataan yhden pelin kerrasta poikki -menetelmällä". 4.11. ei ole keskiviikko vaan tiistai, eli olisikohan tuo todellisuudessa 5.11. kun ensimmäinen pudotuspeli pelataan. Käytännössä siis ilmeisesti neljä peliä finaaliin asti pääseville.Onko kellään tietoa millaisella systeemillä nuo CHL:län pudotuspelit pelataan? Ja mihin ajankohtaan ne sijoittuu kalenterissa?
Veit sanat suustani ja tässä kauden mittaan ovat myös mukava mauste liigan ohella. Tilaan tuota katsomoa itse mutta Kärpät-Kosice matsia ei nyt näy otteluohjelmassa..eikö pitäisi näkyä? Ainakin CHL-sivulla on maininta MTV:llä pitäisi olla.En tiia teista muista, mutta minusta nama Chl-pelit ovat olleet kylla mukavaa vaihtelua perus harkkapeleille. Tai siis namahan ovat tosipeleja, mutta kuitenkin mukavaa tallainen erilainen startti kauteen. Pelit ja vastustajat ovat laadukkaita ja mukavia seurata. Tasta voi tulla viela kova sarja.
Veit sanat suustani ja tässä kauden mittaan ovat myös mukava mauste liigan ohella. Tilaan tuota katsomoa itse mutta Kärpät-Kosice matsia ei nyt näy otteluohjelmassa..eikö pitäisi näkyä? Ainakin CHL-sivulla on maininta MTV:llä pitäisi olla.
MTV SPORT 4 ei kyllä itselläni pelitä nyt ollenkaan. Tepsin ottelu kanavalta 1 näyttää pyörivän aivan moitteetta.
Sama vika täällä! Donskoin läpiajomaali 15s pelin jälkeen näkyi pätkien uusintana..MTV SPORT 4 ei kyllä itselläni pelitä nyt ollenkaan. Tepsin ottelu kanavalta 1 näyttää pyörivän aivan moitteetta.
Mulla ei ole Sonera Viihteen kautta katsottu Tepsin peli pätkäissyt kertaakaan ja mitä nopeasti Kärppien peliä vilkaisin, niin moitteettomasti toimi sekin.Aivan käsittämätön paska tuo soneraviihde!!!
Mulla ei ole Sonera Viihteen kautta katsottu Tepsin peli pätkäissyt kertaakaan ja mitä nopeasti Kärppien peliä vilkaisin, niin moitteettomasti toimi sekin.
Siis katsotko tuolta nettisivulta (http://www.soneraviihde.fi/#/live) vai onko sinulla Sonera Viihteen nettitv/iptv?
Joo, nimenomaa tuon nettiselaimen kautta ongelmia. Mut itselläki alkoi vähän ennen matsin puoltaväliä pelittää.. Sopivasti näin Jullen hienon maalin.Joo sori, en ollut ihan kartalla siitä mistä puhe oli. Mulla siis iptv, ongelmia ilmeisesti juuri siinä nettilähetyksessä.
*e*
Jos näin niin ei kovasti yllätä, tuntuu Suomessa olevan normi, että yli kymmenen samanaikaista käyttäjää saa vehkeet jumiin ja kaistan mustaksi.
Kiitos tästä!http://www.frombar.tv/20140917/vv54190517815913.00518681-895469.html
Loistava kuvanlaatu, ilman selostusta.