Joo sama. Olin vähän yllättynyt että Harvey edes lähti mukaan. EIkös hänelle ollut perheenlisäystäkin tulossa lähiaikoina, @Jannun Alpakat vai kuka sen tiesi?Maaliin laittaisin Lebedeffin.
Joo sama. Olin vähän yllättynyt että Harvey edes lähti mukaan. EIkös hänelle ollut perheenlisäystäkin tulossa lähiaikoina, @Jannun Alpakat vai kuka sen tiesi?Maaliin laittaisin Lebedeffin.
Ajasta en tiedä mutta jälkikasvua on tulossa. Olis kyllä ihan hyvin voinut jäädä kotiin huilaamaan. Sehän on ihan sama vaikka Koskisen Masa olis siellä penkin päässä veskarin varusteet päällä.Joo sama. Olin vähän yllättynyt että Harvey edes lähti mukaan. EIkös hänelle ollut perheenlisäystäkin tulossa lähiaikoina, @Jannun Alpakat vai kuka sen tiesi?
Totta. Ja olisihan tuolla junnuissakin ollut useampi lupaava maalivahti aukomaan luukkua.Joo sama. Olin vähän yllättynyt että Harvey edes lähti mukaan. EIkös hänelle ollut perheenlisäystäkin tulossa lähiaikoina, @Jannun Alpakat vai kuka sen tiesi?
Siinä kun olisi Lebedeffin nivunen paukahtanut niin olisi ainakin Alkio saanut uutta tarinaa muutamaksi vuodeksi.Ajasta en tiedä mutta jälkikasvua on tulossa. Olis kyllä ihan hyvin voinut jäädä kotiin huilaamaan. Sehän on ihan sama vaikka Koskisen Masa olis siellä penkin päässä veskarin varusteet päällä.
Juuri näin.Turha rikkoa muita kenttiä. Suni-Hämäläinen-Trakth vaan suoraan ykkösketjuun ja ylivoimaan isoille minuuteille. Sittenpähän näkee jätkien henkisen kovuuden. Jokainen osaa lätkää pelata.
Tämä. Ei muuta vaihtoehtoa, jos kerran ykkönen jää kotiin.Turha rikkoa muita kenttiä. Suni-Hämäläinen-Trakth vaan suoraan ykkösketjuun ja ylivoimaan isoille minuuteille. Sittenpähän näkee jätkien henkisen kovuuden. Jokainen osaa lätkää pelata.
Milloin näihin CHL-peleihin julkaistiinkaan kokoonpanot? Samaan tapaan klo 13?
Jäikö Brook myös Raumalle? Aiemmin uutisoitiin, että Repo, Mattila, Burke ja Stenqvist olisivat olleet ainoat reissulta jääneet.Lukko tänään:
Nyman-Westerholm-Westerholm
Trakht-Krannila-Tieksola
Suni-Fontaine-Ylitalo
Nieminen-Ikonen-Hämäläinen
Reunanen-Abt
Almari-Ervasti
Järvinen-Korkka
Tiihonen
Lebedeff-Harvey
Olin näkevinäni Brookin jossain reissukuvassa instagramissa, mutta en ihan 100% varma ole.Jäikö Brook myös Raumalle? Aiemmin uutisoitiin, että Repo, Mattila, Burke ja Stenqvist olisivat olleet ainoat reissulta jääneet.
Kolmonen kyllä varsinkin kunnon voimaketju!Kolmonen ja nelonen ei kyllä varsinaisesti vakuuta puolustuksellisesti, mutta vauhtia niissä pitäisi riittää ja ehkä parempi pistääkin ralli päälle.
Kyllä "jumppakuvissa" Brook mielestäni oli. Pelätään pahinta niin ei pety.Olin näkevinäni Brookin jossain reissukuvassa instagramissa, mutta en ihan 100% varma ole.
Loukkaantunut on, joskaan ilmeisesti mitään pahempaa ei ole, eli varotoimenpiteenä pois.Kyllä "jumppakuvissa" Brook mielestäni oli. Pelätään pahinta niin ei pety.
VPN ja paikaksi Tsekki ainakin toimi.Näkyykö matsi CHL-sivujen Streamissä?
Miten Tappara ei jaksa pelottaa sitten yhtään.Tuurivoitto, pakko myöntää. Ponthuksen hattu hieno ja Lebe oli toki loistava, mutta kyllä se aikamoista sähellystä on hänen torjuntatyöskentelynsä, jatkuvaa potkiskelua.
Munchenin kapteenin idioottimaiseen agitaattori-Ervastin kolaamiseen peli ratkesi, aika iso prosentti että ilman sitä olisivat tulleet tasoihin.
Hyvä, hienoa. Varmana Tappara tulee vastaan sitten ekalla pleijarikierroksella, hohhoijaa.