TV-kuvan perusteella Lukko-perheen olohuone ei ole tänään Äijänsuolla.Edes jotain kannattaisi yrittää.
TV-kuvan perusteella Lukko-perheen olohuone ei ole tänään Äijänsuolla.Edes jotain kannattaisi yrittää.
Sitä saa mitä tilaa. Markkinointi- ja someosasto olleet pari-kolme kautta kesälomalla, niin tässä on lopputulos.Nyt on hiljaista katsomossa. Todella.
Mulla kuva on ihan normaali tai sitten vaan omat silmät ei huomaa eroa.Mistähän se johtuu että järjestään Lukon CHL-peleissä on kuvanlaatu huono? Ihan helvetin huono. Eikä ole väliksi pelataanko Raumalla vaiko vieraissa. Ja koko kauden ollut näin.
Eilen kun katselin kahden suomalaisjoukkueen peliä puoliksi niin molemmissa oli oikein hyvä kuvanlaatu tähän tämänhetkiseen verrattuna.
Harmi kun ei näin marraskuussa ole juhlapäiviä tai myyntikampanjoita joita olisi voinut hyödyntää...Eiku.Sitä saa mitä tilaa. Markkinointi- ja someosasto olleet pari-kolme kautta kesälomalla, niin tässä on lopputulos.
Ei minullakaan ole mitään vikaa. Kerran jossain pelissä oli huono kuva, ja vaihdoin kanavaa ja palasin, niin korjaantui.Mulla kuva on ihan normaali tai sitten vaan omat silmät ei huomaa eroa.
Tuon VPN:n takia on huono yhteys. Riippuen sijainnista lähetys viedään serverin sijainnin kautta. Omassa tapauksessa Yhdysvaltojen kautta. Kyllä se laatu olisi hyvää, jos ns. suoraan tulisi ruudulle.Minä klikkasin tuolta CHL:n sivuilta Youtube-lähetyksen ja katon VPN:n kautta. Näin huonoa kuvaa mitä nyt on, ei ole vielä toistaiseksi tämän kauden CHL-peleissä ollut. En tiedä mikä on, mutta onneksi on CHL kyseessä niin ei se niin harmita. Ja syytinkinähän tässä katotaan eli ei ole mistään mitään maksettu.
No mutta tauolla sitten edullinen, hyvä ja terveellinen lihapiirakka huiviin?Kyllä on hallissa aneemisen hiljaista. Veikkaisin, että anopin hautajaisissakin on riehakkaampi meno ja meininki (ja tähän hymiö).
Suuren maailman eli Amerikan kultamaan kautta se tännekin tulee. Se on pirun kumma että eilen oli oikein hyvä kuvanlaatu.Tuon VPN:n takia on huono yhteys. Riippuen sijainnista lähetys viedään serverin sijainnin kautta. Omassa tapauksessa Yhdysvaltojen kautta. Kyllä se laatu olisi hyvää, jos ns. suoraan tulisi ruudulle.
Suuren maailman eli Amerikan kultamaan kautta se tännekin tulee. Se on pirun kumma että eilen oli oikein hyvä kuvanlaatu.
Oopperaa käytän.Mikä VPN? Olen koittanut Operaa ja se huonontaa tosi paljon, nyt käytän Chromea ja sen omaa VPN, niin laatu on loistava. Olen Lontoossa.
Sitä saa mitä tilaa. Markkinointi- ja someosasto olleet pari-kolme kautta kesälomalla, niin tässä on lopputulos.
Vieraisiin huutelen, mutta voin vähän kommenttia tuosta teidän seuraavasta vastustajasta heittää.Pardubice nyt sitten vastaan. Voittivat Ilveen neljännesvälierissä.
Ilves kaatui tehottomuuteen, heikkoon erikoistilannepelaamiseen ja halpoihin päästettyihin maaleihin. Mutta kyllä Ilves sai myös aika paljon paikkoja luotua, ettei se heidän puolustaminen nyt ihan täydellisen tiivistä ollut ainakaan Ilvestä vastaan. Toki eilen johtoasemassa noin kokenut jengi pelasi ihan helkkarin kypsästi eikä Ilveksellä ollut oikein mitään palaa enään maalipaikoille ja sitä kautta kiriin.