Ei ole muodissa, mutta olisin juuri tähän peliin ottanut neloseen/penkille pari puolihullua mukaan yhden ottelun sopimuksella.Toivomuksena, että säästytään ilman loukkaantumisia.
Ei taida olla edes lainmukainen moinen sopimus.Ei ole muodissa, mutta olisin juuri tähän peliin ottanut neloseen/penkille pari puolihullua mukaan yhden ottelun sopimuksella.
Eikö Tukonen pelannut jollain ottelukohtaisella Ässissä? Onko tuohon joku laki olemassa? Kyllähän pätkäduuneja on jos jonkinlaista.Ei taida olla edes lainmukainen moinen sopimus.
Taisi se olla. Mutta nimenomaan siis tuollainen yhden pelin mittainen sopimus ei minusta menisi läpi, vaan sitten se vaatii juuri jotain erinäisiä koukeroita että olisi sallittu sopimusmuoto.Eikö Tukonen pelannut jollain ottelukohtaisella Ässissä? Onko tuohon joku laki olemassa? Kyllähän pätkäduuneja on jos jonkinlaista.
Ihan kuin Ruotsi-Valko-Venäjä.
On kyllä melkoista pahoittaa mielensä valmentajien pukeutumisesta. Mulle on ihan sama, vaikka olisivat aitiossa Batman-puvussa tai kunnon S&M-nahka-asussa pallo suussa.
Enemmän minua kiinnostaa, että miten se Veltsu pärjää Walesissa, kun ei se edes puhu lontoota.
Eikö Tukonen pelannut jollain ottelukohtaisella Ässissä? Onko tuohon joku laki olemassa? Kyllähän pätkäduuneja on jos jonkinlaista.
Juuri äsken Power Breakillä Veltsun mikki ja selkeää englanninkieltä. Joku vatsastapuhuja voi tietty olla paikalla lähituntumassa.Enemmän minua kiinnostaa, että miten se Veltsu pärjää Walesissa, kun ei se edes puhu lontoota.
Miten tuo jatkokaavio nyt sitten etenee? Millaista vastustajaa sieltä voi odotella?
Joo ja sitten oli mielestäni Tuomas Suominen TPS:ssä aikanaan. Taisi vielä sponssit maksaa palkan.Mun mielestä joki veska pelaili eri seuroissa ottelukohtaisella sopimuksella muutama vuosi sitten, haastattelussa kertoi, montako satasta pelistä saa ym.
Miten tuo jatkokaavio nyt sitten etenee? Millaista vastustajaa sieltä voi odotella?
On se hienompaa huutaa pitkäävittua tuomareille kravatti kaulassa.Häiritseekö tämmöne oikeasti? Kyllähän futiksessa joillakin valmentajilla on aina puku päällä ja toiset joukkueen verkkareissa. Itse tykkään ainakin siitä, että ollaan joukkueen värit ja tunnukset päällä myös penkin takana. Ei valmentajan tarvii näyttää ministeriltä.