Herranjeesus on Pospisil kyllä ollut pelipäällä reissun päällä. Ihan ylikylän ukko kentällä vaihdosta toiseen.
Mietin just samaa kun oon lukenu että Liigan taso laskee ja keski-euroopan nousee. Oon tän kauden CHL pelien myötä pitkälti eri mieltä. Ja miettikää mitä palkkaa noi vetää tuolla, kunhan pellailee.Saksan kärjen ja Suomen kärjen tasoero on yhtä suuri kuin Satakunnan kärjen sekä pohjan, eli aivan valtava.
Pelaa Lukko taas helvetin hienosti maailmalla. Kyllä voi olla ylpeä!
Tai sitten Lukko on vaan niin helvetin erinomaisen hyvä.Mietin just samaa kun oon lukenu että Liigan taso laskee ja keski-euroopan nousee. Oon tän kauden CHL pelien myötä pitkälti eri mieltä.
Lähtee tuo kutikin yllättävän napakasti vaikka mieltänyt aina nimenomaan perus pakiksiPiipponenkin pelaa kyllä hyviä pelejä.
Itsellä vähän samat mietteet, tässä kohtaa kautta seurattuani näitä chl juttuja.Virtanen kyllä Kallelta hieno haku. Mikään ei ole muuttunut. Hienoa lätkää ja kivaa seurattavaa. Dominointi jatkuu .. Jätkät kyllä kiekollisena tosi varmoja. Nostan ainakin Lukon sijoituksen loppuottelutasolle vaatimattomasti :)
Ihan jäätävä man-crush näihin meidän yleiskonemiehiin eli Piipposeen ja Kainulaiseen. Ihan varmasti muuten vapaa-ajalla viljelevät metsää sekä rakentelevat hirsitaloja.Piipponenkin pelaa kyllä hyviä pelejä.
Lagaags muilla Youtuben kautta?
Tai sitten Lukko on vaan niin helvetin erinomaisen hyvä.
Onko samaa? Täällä vissiin kaikki katsoo jotain NottingHilliä Netflixistä ko kaikki pätkii.