Epic Perrin
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP, NHL
Onkohan porukkaa menossa tonne Tsekkeihin kattoo peliä, ja jos on niin mistähän päin ottas penkit tuolta DRFG Arenalta?
Toivottavasti naurattaa, silloin meilläkin mahdollisuus, mikäli vastustaja ylimielinen.Kyllä nyt naurattaa Brno.ssa. tulee helpoimmat pelit tälle syksylle.
Oma veikkaus että JYP kyllä tulee sisuntuneena edellisistä matseissa, mutta jos lataus menee yli ja vastustaja saa siitä huolimatta maalit alkuun niin pelistä voi tulla vaikea, mutta jos heti alkuun JYP saa maalin niin tuskin sitä saa enää matsissa pysäytettyä. Jos joskus avausmaalilla on iso merkitys niin huomenna voi olla.
. Ei vaan saa olla 3-0 ensimmäisen erän jälkeen taululla, muulla ei väliä, pienen tappionkin kovaa joukkuetta vastaan ymmärtää kunhan se taistelee.
Kyllä ainakin minulla näkyy tuolla yhä 10€ alkavan istumapaikkaliput. Toki 10€ lipuilla paikat on niitä kuuluisia näkörajoitteisia paikkoja. Uutuudet taitaa tosiaan alkaa 23€.Siis onko minulla mennyt jotain ohi vai onko istumaliput oikeasti alarivejä lukuun ottamatta 23-35€?.
Siis onko minulla mennyt jotain ohi vai onko istumaliput oikeasti alarivejä lukuun ottamatta 23-35€? Eipä ihme, että ei mene lippuja kaupaksi. On nimittäin aivan järkyttävän paljon tyhjiä paikkoja lippu.fi:n mukaan. Olisi nyt ollut edes sen 15€ istumaan, niin olisi joku saattanut eksyäkin halliin, nyt pelataan jälleen melko tyhjille katsomoille. Kausikorttilaisten poissaolo näkyy aika radikaalilla tavalla.
Jepjep. Halvimmalla lipulla peliin ja omalle paikalle ja jos joku kyselee jotain niin vilauttaa vaan kausaria. Eikä siellä kukaan muutenkaan mitään kysele. Joka pelissä parhailla paikoilla seisomalipulla peliin tulleita. Jypin istumakausari on nykyään aikamoinen vitsi, mutta kaikkeen tottuu, jopa ylihinnan maksamiseen.
Onneksi ei tarvinnut itse maksaa lippua, muuten olisi jäänyt tämä matsi väliin.