Farmiankka kirjoitti:Nyt on kone laskeutunut ;-)
Tuliko maaliruisku kans???? Nyt sitä tietoo jo! Tupakit loppuu ja kehosta hiki kohta kesken...
Farmiankka kirjoitti:Nyt on kone laskeutunut ;-)
lece kirjoitti:Taitaa olla turha täristä...
Tuntuu siltä etteivät löydä siltikään =)miq$u84 kirjoitti:Yksi löydettiin kuitenkin jo ja jotkut seurat (lue hifk) ei löydä sitä yhtäkään ellei se suurinpiirtein kävele itse halille.
No enpä sanoisi, ainakaan tämän kauden perusteella, vai kuka IFK:n ulkkareista ei mahtuisi Sinun Kerhoosi?miq$u84 kirjoitti:J
Ja olis se ollu aika kumma juttu jos sieltä olis kunnon pelimies tullut. Yksi löydettiin kuitenkin jo ja jotkut seurat (lue hifk) ei löydä sitä yhtäkään ellei se suurinpiirtein kävele itse halille.
Procamp kirjoitti:No enpä sanoisi, ainakaan tämän kauden perusteella, vai kuka IFK:n ulkkareista ei mahtuisi Sinun Kerhoosi?
Ja voihan tuo julkistus tulla vasta aamusellakin, vaan tuskin tulee.
miq$u84 kirjoitti:Jos tärinä alkaa mennä tasolle 5 niin eiku puhelin käteen ja Korpelan numba siihen ja fooni laulaan.
Eikä myöskään MTV3:n. Ehkä Saukkonen kattelee Iltalehden nettilehdestä pelaajasiirrot ja sitten kirjottaa vasta MTV3:lle ;)miq$u84 kirjoitti:Asiasta pöytäkuuseen, aika mielenkiintoista, että HPK:n vahvistukset ei ylittänyt Iltalehden uutiskynnystä, mutta Väreen siirtyminen Kalpaan ylitti.
ansi kirjoitti:Eikä myöskään MTV3:n. Ehkä Saukkonen kattelee Iltalehden nettilehdestä pelaajasiirrot ja sitten kirjottaa vasta MTV3:lle ;)
Aivan tietenkin juu.. Mutta itse siirroista, vähän jäi kyllä paska fiilis jos ei muita tule. Toivotaan sitten että Harikkala syrjäyttäisi edes Strömbergin ja näin Schneider pelaisi hyvin myös silloin kun ei ole Mäenpään parina. Nythän on peli kulkenut ainakin tilastojen mukaan hienosti kun David on ollut Mäenpään parina. Toivottavasti aamulla herätessä saan lukea jostain että MM on myyty muualle. Ja MM:llä en tarkoita Mikko Mäenpäätä vaan Maailman Mestaria(-95).Chello kirjoitti:Samaa Alma Groupia taitavat olla.
ansi kirjoitti:Toivotaan sitten että Harikkala syrjäyttäisi edes Strömbergin
No, minun mielestä Strömbergin syrjäyttäisi vaikka kuka vaan HPK-A:sta mutta ei niin ei.Velho#39 kirjoitti:Kai ne nyt perhana Harikkalalle mailan antaa käteen joten ei pitäis paha nakki olla...