Chicago-Los Angeles

  • 1 011
  • 8

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Raportti Canal+:n ottelusta Chicago-Los Angeles luettavissa Jatkoajan sivuilta tarkemmassa osoitteessa www.jatkoaika.com/nhl.php?ottelu=880&versio=raportti
 

McKenzie19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, Kings, Whalers
Tuossa ottelussa nähdyssä raskaan sarjan matsissa näkyi taas yksi syy miksi Grimsonia arvostan. Probie tööttäsi Grimsonin jäähän, Stu hermostui ja kävi käsiksi Bobiin. Parin iskun jälkeen Stu huomasi että Bob ei ollut valmiina, joten hän päästi irti ja antoi mahdollisuuden tasaväkiseen aloitukseen. Harmi vain että itse tappelu loppui ennen kuin oikeastaan alkoikaan.[addsig]
 

breakin

Jäsen
Suosikkijoukkue
hifk
minulla taas tuon tilanteen johdosta grimsonin arvostus hieman laski. probie taklaa grimsonin jäähään. eikö stuta saa taklata?! grimson heittää hanskat jä\'ähän hyökkää yllättäen ja melkein takaapain proberin kimppuun ja alkaa takoa. probert ei edes tiedä tässä vaiheessa olevansa osallisena tappelussa. miksi grimson ei voinut suullisesti haastaa probieta vaan piti hyökätä yllättäen. tootakai siinä tilanteessa grimsonin piti perääntyä ja antaa probienkien heittää hanskat. muuten grimsonin arvostus tappelufanien keskuudessa olisi laskenut tiefrombehind domin luokkaan. itse taapelu oli lyhyt ja pelkkää sitomista,lopussa parilla iskulla probert kaatooi grimsonin. grimson sai tilanteesta 2+5+10, ilmeisesti koska hyökkäsi yllättäen tappelusta tietämättömän probertin päälle. kyllä minä greimsonia arvostan mutta tällaiset domimaiset hyökkäykset eivät ole hyviä.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Taisit katsoa eri matsia...Stu huomasi että PRobie ei ole valmiina ja antoi hänelle aikaa tiputtaa hanskat ja ottaa asennon, vasta sitten alkoi takoa häntä.
<BR>
<BR>Toivottavasti Stu ei lopeta tän kauden jälkeen, NHL tarvitsee Stun kaltaisia pelaajia.
 

McKenzie19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, Kings, Whalers
No, katsoin sen vielä uudestaan pariin kertaan, hidastuksien kera. Ja näkemys ei muuttunut.
<BR>
<BR>Taklauksen jälkeen Probert oli kyllä tietoinen missä mennään, Stu nousi ylös ja tarttui Bobia rinnuksista, Bob huitaisi vasurillaan (hanska kädessä) ohi ja jäi tästä syystä aika ikävään pinteeseen. Sitten Stu päästi irti ja saatiin se tasavertainen aloitus.
<BR>
<BR>Ja hidastuksesta näki että kumpikaan ei osunut kunnolla kertaakaan. Ensimmäistä kertaa katsoessa näytti siltä, että Probien viimeiset kaksi olisivat osuneet kasvoihin, mutta kypäräänhän ne lopulta jäivät.
<BR>
<BR>Ja Grimsonin arvostuksesta vielä sen verran, että Stuta pidetään yhtenä reiluimmista tappelijoista. Monta kertaa on näkynyt tilanne, jossa vastustaja kaatuu ja Grimson jättää avopaikan käyttämättä.[addsig]
 

breakin

Jäsen
Suosikkijoukkue
hifk
kyllä minä olen grimsonin tappeluita nähnyt. pidän itsekin stuta parhaimpana ja reilumpana tappelijana. taisin ilmaista itseni epäselvästi, mutta näin asian näin(en ole nähnyt hidastusta):probie taklaa stun jäähän. stu nousee ylös ja alkaa takoa kyykyssä olevaa probertia, mutta näkee ettei probie ole valmis ja odottaa. itse tappelu on pelkkää nyhjäystä ja lopuksi stu kaatuu. koska en ole nähnyt hidastusta en voi sanoa osuiko yksikään isku kunnoolla. mutta miksi tappelijoita/taklaajia ei koskaan saa taklata? stu kuitenkin sai tilanteeasta 2+5+10. senkö takia että aloitti tappelun ennen kuin probie tiesi siitä. kyllä stu osoitti reillutensa antamalla bobinkin heittää hanskat. eli niin grimsonin kuuluikin tehdä säilyuttääkseen reilun pelaajan maineen. kyllä stu kuuluu ehdottomasti tämän kauden parhaimpiin tappelijoihin, bob on taas parhaat päivänsä nähnyt vuosia sitten.
<BR>
 

JimmyMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
\"bob on taas parhaat päivänsä nähnyt vuosia sitten.\"
<BR>
<BR>Tämä kausi ei ole Probertille ollut mikään erikoinen, mutta viime kaudella Probert voitti mm. Grimsonin ja Laraquen. Eli kyllä Probie pystyy vielä tänäkin päivänä lyömään kenet tahansa NHL:n kovanaamoista, vaikka ei Detroitin vuosien tasolla olekaan.
<BR>
<BR>
 

McKenzie19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, Kings, Whalers
Probiella näyttää joskus olevan kiinnostus aika vähissä, mutta sitten toisissa tappeluissa välähtääkin näyte siitä wanhasta (nuoresta) Bobista. Tältä kaudelta tulee tähän hätään mieleen matsi Pat Cotea vastaan.[addsig]
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös