Suter lienee varmin arvonsa testaaja, kun agenttikin tuosta julkisesti kirjoittelee. Katsellaan.
Ja sieltä ensimmäinen sopimus.
Antti Raantakin olisi saatavilla tukemaan Keviniä. Huhuissa oli että Blackhawks saattaisi olla vielä TOP4 pakin kintereilläkin.
Kyllähän tuo sentteriosasto on edelleen aika heiveröinen.... Kapteeni vakavakin on melkoinen kysymysmerkki.
Toki kun tuota runkoa katsoo niin miettii olisiko aika tehdä aito rebuild sen sijaan kun koitetaan reloadata uskollisesti joukkuetta ja puoli voittoa on päästä poffeihin.
Sieltä Fleury treidattiin käytännössä ilmaiseksi. Seuraavaksi sitten odotellaan, päättääkö tulla vielä Chicagoon vai lopettaako. Jos tuleekin niin minkähänlaisella motivaatiolla?
Mun on vaikea uskoa, että nykypäivän NHL:ssä voi tapahtua kauppa, jossa ei ole varmaa pelaako pelaaja uudessa organisaatiossa vai ei. Toivotaan, että näin ei tapahdu tälläkään kertaa.
Vai hypettääkö jotta Fleury haluaisi jatkaa?Blackhawks ainakin hypettää treidiä netissä ja somessa. Toimistolla joko tiedetään enemmän tai sitten ovat optimistisia. Huomiseen mennessä olisi varmasti kiva viimeistään olla varma Fleuryn aikeista, että onko sitä seitsemää miljoonaa käytössä vai ei?
Vai hypettääkö jotta Fleury haluaisi jatkaa?
Siis varmasti perhe on se isoin juttu, mutta kyllä mä luulen että jos on 50/50 niin sitten alkaa noi pienemmät jutut vaikuttamaan.Tämäkin kävi kyllä mielessä. Fleuryn päätökseen tuo tuskin mitenkään vaikuttaa. Perheeltä vähän kysellään, että vieläkö kuusi miljoonaa maistuisi?
Kiitos Niklas Hjalmarsson Chicagon ajoistasi. Näin jälkeenpäin jopa aliarvostettu soturi ja kiekonsyöjä. Erittäin tärkeä lenkki joukkueessa ja kaveri oli puolustaja isolla P:llä.
Mikä on aito rebuild? Viime kaudella Blackhawks taisi olla keski-iältään liigan nuorin joukkue tai yksi nuorimmista. Vai tarkoitatko Kanen ja Toewsin myymistä?
Eniten olen omassa päässäni pyöritelly DeBrincatia, koska vaste hänestä voisi olla todella korkea, jos takaisin tulee "osumia" prospektien osalta ja drafti-työskentely on laadukasta.
En tiedä saatko kiinni mitä tarkoitan kun erottelen "rebuildin" ja "reloadin"
Hyvin on kyllä kaikki Chicago-huhut pitäneet paikkaansa, Keithin myynnistä, Fleury-huhusta ja Caleb Jonesin hankinnasta lähtien.
Mun on vaikea uskoa, että nykypäivän NHL:ssä voi tapahtua kauppa, jossa ei ole varmaa pelaako pelaaja uudessa organisaatiossa vai ei. Toivotaan, että näin ei tapahdu tälläkään kertaa.
Pääsivät ainakin yhdestä sopimuksesta eroon.Pitänee tähän kommentoida, että aluksi olin mielissään Fleuryn kaupasta, mutta ympäri maailman on spekuloitu, että Fleury lopettaisi uransa tähän paikkaan, eikä nähtäisi inkkaripaidassa ollenkaan, niin osaako joku viisaampi sanoa, että mikä tämän treidin tarkoitus oli? Fleury tyyliin luki median mukaan Twitteristä hänen kaupoistaan, että Vegas olisi hänet törkeästi heivannut & miettii nyt perheensä kanssa uransa jatkoa/lopettamista. Mitä Chicago hyötyi tästä kaupasta?
Crawfordihan ei pelannut yhtäkään peliä Devilsin paidassa...