Chelsea FC 2024–2025 – projekti jatkuu

• 67 923
  • 968

Millä sijalla Chelsea on kauden päätteeksi taulukossa?

• 1.

Ääniä: 3 5,8%
  • 2.

Ääniä: 2 3,8%
  • 3.

Ääniä: 4 7,7%
  • 4.

Ääniä: 6 11,5%
  • Top 4 ulkopuolella, mutta europaikoille

Ääniä: 25 48,1%
  • Europaikkojen ulkopuolelle

Ääniä: 8 15,4%
  • Sijat 11. - 20.

Ääniä: 4 7,7%

• Äänestäjiä
    52
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Sellainen peli sitten, mahdollisuus voittoon hävisi siinä kohtaa, kun aloitusvihellys vihellettiin. Jos Cucurella on ainoa pelaaja, joka saa maalia kohti laukauksia, niin mikä tehtävä näillä oletetuilla hyökkäävillä pelaajilla sitten on? Toivottavasti myös Enzo kuuluu tuohon ensi kesän myyntilistaan...

e. onneksi nyt tulee tauko ja tämän jälkeen pitäisi tulla apuja hyökkäykseen, koska se on ollut täysin rampa jo usean kuukauden ajan. Toki ei se taida auttaa siihen, että isoin ongelma seisoskelee tällä hetkellä kuitenkin kentän laidalla.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Tässä just katselen Strasbourgin peliä ja siinä Santos tykitti aikamoisen pommin tolpan kautta sisään n. 20 metristä. Toivottavasti tämä pelaaja pääsee pelaamaan ensi kaudella Chelseassa, eikä toimiston teletapit keksi myydä.

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Ja joidenkin heikkojen huhujen mukaan Sanchosta maksetaan rahaa, jotta ensi kesän siirtopykälä ei tulisi voimaan?
Onko ensimmäinen kerta jalkapallon historiasta kun seura maksaa toiselle että pelaaja EI siirry omaan seuraan?

Onko ensimmäinen kerta jalkapallon historiasta kun seura maksaa toiselle että pelaaja EI siirry omaan seuraan?

Itse ajattelisin tuon olevan jopa yleisempää kuin luullaan. Ja siis nimenomaan tällaisissa tilanteissa, joissa lainadiilin yhteydessä on sovittu pakollinen lunastus, josta sitten pääsee x summalla eroon.

Itse kyllä pitäisin Sanchon eli toisin sanoen lunastaisin miehen pysyvästi.

Miksi? Kesällä on liittymässä joku 5 muutakin laitahyökkääjää muutenkin.

Estevao ja…?

Mudrykia odottaa luultavasti pitkä panna ja nykyisellään vasemmalle ei ole laittaa Neton ja Sanchon lisäksi oikein ketään, joten kyllä mun papereissa Sancholle on tilausta.

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Estevao ja…?

Mudrykia odottaa luultavasti pitkä panna ja nykyisellään vasemmalle ei ole laittaa Neton ja Sanchon lisäksi oikein ketään, joten kyllä mun papereissa Sancholle on tilausta.
Kendy Paez ja Quenda ainakin. Lisäksi Chelseallä on jo Palmer, Neto, George, Madueke, ehkä Mudryk ja Nkunku jos hänet haluaa nyt laskea mukaan kun pelannut vasemmalla. Lisäksi Sterling ja Felix palaavat lainoilta (ja tiedän että yritetään myydä pysyvästi, olen skeptinen sitä kohtaan, että tuossa onnistuttaisiin.

Tuossa on lyhyellä matematiikalla 10 pelaajaa 2 pelipaikalle. 2 tai 3 on hyvä olla reservissä, mutta ei tuohon tarvita Sanchoa eikä ketään muitakaan (joita Chelsea ilmeisesti vielä kartoittaa, mikä on aivan uskomatonta.

Kendy Paez ja Quenda ainakin. Lisäksi Chelseallä on jo Palmer, Neto, George, Madueke, ehkä Mudryk ja Nkunku jos hänet haluaa nyt laskea mukaan kun pelannut vasemmalla. Lisäksi Sterling ja Felix palaavat lainoilta (ja tiedän että yritetään myydä pysyvästi, olen skeptinen sitä kohtaan, että tuossa onnistuttaisiin.

Paez ei varsinaisesti ole laituri ja Quenda tulee vasta kesällä 2026. George on toki rotaatiossa, mutta jos kauteen lähdetään laitureilla Neto, Madueke ja George, niin ei tuo kovin syvältä ja laadukkaalta vaikuta.

Nkunkun näytöt laiturina on nähty ja Sterlingiä tai Felixiä et taida sinäkään tosissaan esittää.

Kyllä minulle käy joku Sanchoa laadukkaampikin vaihtoehto, mutta oma pointtini oli se, että ei niitä vaihtoehto nykyjoukkueessa mitenkään liikaa ole.

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Paezista oli juuri tuossa Quendan hankinnan aikaan maininta Athleticissa, että nuori mies tulee tosiaan enemmän olemaan Enzon "varamies". Eli tosiaan enemmän keskikentälle suuntautuvaa roolia kaavaillaan sinne.

Paezista oli juuri tuossa Quendan hankinnan aikaan maininta Athleticissa, että nuori mies tulee tosiaan enemmän olemaan Enzon "varamies". Eli tosiaan enemmän keskikentälle suuntautuvaa roolia kaavaillaan sinne.

Juuri näin ja se kuinka valmis 18-vuotias Paez ylipäätään on (ei ole) Valioliigaan ensi kaudella, niin....noh, en pidättäisi hengitystä sen suhteen.

The Blue-one

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chelsea Fc, Tpv, Tappara, Colorado Avalanche,
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Mielenkiintoista kyllä kun naiset pelaa 2 viikon sisään 4 kertaa peräkkäin Cityä vastaan:) 2 kertaa chämppärissä, cupin finaalissa ja superleaguessa. Superleaguen voitto nyt suht varmalta ainakin näyttää.

Joo, tänään tuli jälleen voitto, mutta aikaisemmin viikolla paha 2-0 tappio UCL:ssä ja ensi viikolla pitäisi sitten pitää oma pömpeli puhtaana ja tehdä ne vähintään kaksi. Ei ole helppo juttu ollenkaan, tähän mennessä kauden tärkein peli edessä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy