Axbor Nocturne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Chelsea FC
Ensi kesän ikkuna on jälleen mielenkiintoinen ja ei taida tulla tylsiä hetkiä... ovat oikein hyökkääjää hankkimassa, toivottavasti eivät mitään 16-vuotiasta.
Omari Kellyman taisi pelata U-21 yhden pelin ja loukkaantui uudestaan... paluu joskus syksyllä.
Ei hätää, eiköhän kesällä osteta joku 13-vuotias 45 millillä korvaamaan.
Onko ensimmäinen kerta jalkapallon historiasta kun seura maksaa toiselle että pelaaja EI siirry omaan seuraan?Ja joidenkin heikkojen huhujen mukaan Sanchosta maksetaan rahaa, jotta ensi kesän siirtopykälä ei tulisi voimaan?
Onko ensimmäinen kerta jalkapallon historiasta kun seura maksaa toiselle että pelaaja EI siirry omaan seuraan?
Miksi? Kesällä on liittymässä joku 5 muutakin laitahyökkääjää muutenkin.Itse kyllä pitäisin Sanchon eli toisin sanoen lunastaisin miehen pysyvästi.
Miksi? Kesällä on liittymässä joku 5 muutakin laitahyökkääjää muutenkin.
Kendy Paez ja Quenda ainakin. Lisäksi Chelseallä on jo Palmer, Neto, George, Madueke, ehkä Mudryk ja Nkunku jos hänet haluaa nyt laskea mukaan kun pelannut vasemmalla. Lisäksi Sterling ja Felix palaavat lainoilta (ja tiedän että yritetään myydä pysyvästi, olen skeptinen sitä kohtaan, että tuossa onnistuttaisiin.Estevao ja…?
Mudrykia odottaa luultavasti pitkä panna ja nykyisellään vasemmalle ei ole laittaa Neton ja Sanchon lisäksi oikein ketään, joten kyllä mun papereissa Sancholle on tilausta.
Kendy Paez ja Quenda ainakin. Lisäksi Chelseallä on jo Palmer, Neto, George, Madueke, ehkä Mudryk ja Nkunku jos hänet haluaa nyt laskea mukaan kun pelannut vasemmalla. Lisäksi Sterling ja Felix palaavat lainoilta (ja tiedän että yritetään myydä pysyvästi, olen skeptinen sitä kohtaan, että tuossa onnistuttaisiin.
Paezista oli juuri tuossa Quendan hankinnan aikaan maininta Athleticissa, että nuori mies tulee tosiaan enemmän olemaan Enzon "varamies". Eli tosiaan enemmän keskikentälle suuntautuvaa roolia kaavaillaan sinne.
Onhan sieltä tullut kauden ensimmäinen pokaalikin tänään ja tuskinpa on viimeinen tällä kaudella tälle joukkueelle
Mielenkiintoista kyllä kun naiset pelaa 2 viikon sisään 4 kertaa peräkkäin Cityä vastaan:) 2 kertaa chämppärissä, cupin finaalissa ja superleaguessa. Superleaguen voitto nyt suht varmalta ainakin näyttää.