Mainos

Chelsea FC 2024–2025 – projekti jatkuu

• 48 217
  • 667

Millä sijalla Chelsea on kauden päätteeksi taulukossa?

• 1.

Ääniä: 3 5,9%
  • 2.

Ääniä: 2 3,9%
  • 3.

Ääniä: 3 5,9%
  • 4.

Ääniä: 6 11,8%
  • Top 4 ulkopuolella, mutta europaikoille

Ääniä: 25 49,0%
  • Europaikkojen ulkopuolelle

Ääniä: 8 15,7%
  • Sijat 11. - 20.

Ääniä: 4 7,8%

• Äänestäjiä
    51

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Chilwell on aika yksipuolinen pelaaja ja Maresca oli jo heti alkujaan tehnyt selväksi pelaajalle, ettei ole käyttöä kun ei sovellu pelitapaan.

Chukwuemeka taitaa olla enemmän lähtökuopissa kuin Disasi ja myös Casadeita on huhuttu Italiaan. Chelsea ei voi poistaa toppareita, kun tälläkin hetkellä vain kolme on pelikunnossa.
Kyllä mä itse näen, että Chilwell voisi hyvin pelata vasemmalla sitä laitapakin roolia, joka jää alas kolmanneksi toppariksi. Uskaltaisin myös kokeilla Cucurellan roolissa.

Chelsea taitaa itse olla myös topparimarkkinoilla. Todennäköisesti Disasin lähtiessä sisään tulisi joku muu.

Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Kyllä mä itse näen, että Chilwell voisi hyvin pelata vasemmalla sitä laitapakin roolia, joka jää alas kolmanneksi toppariksi. Uskaltaisin myös kokeilla Cucurellan roolissa.

Chelsea taitaa itse olla myös topparimarkkinoilla. Todennäköisesti Disasin lähtiessä sisään tulisi joku muu.

Siellä on kuitenkin Veiga, joka pelaa jo tätä roolia tai pystyy pelaamaan tarvittaessa kolmeakin eri pelipaikkaa. Chilwell on enemmän painolasti jo pelkästään palkan takia.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Jacksonin touhut ovat tällä hetkellä sitä luokkaa, että Nkunku pitää ottaa seuraavaksi avaukseen. Ongelma tietysti se, että Nkunku ei ole ysipaikan pelaaja.

Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Jumalauta mitä sontaa toi joukkue tarjoili tänään ja kaiken sinetöi Sanchezin keijoilut jalalla. Joukkue sai juuri sitä, mitä kerjäsi.

Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Kuten totesin, Chelsea ei ole mestaruustaistossa.

Hyvin kaukana siitä ja nyt on parissa viime pelissä näkynyt se, kun pelaajat kuvittelee olevansa jotain. Nyt mitataan Marescaa, miten saa käännettyä tilanteen jälleen positiiviseen suuntaan. Tänään tuli paljon pallonmenetyksiä sen takia, kun useampi pelaaja yritti liian vaikeita.

Liverpool suorittaa sillä tasolla, ettei näitä pistemenetyksiä voi antaa, mikäli mestaruudesta haluaa taistella. Top-4 pitää hanskata.

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Tietoa kun tuntuu löytyvän, niin mikä on joukkueen loppusijoitus? Hyvä tietää jo tässä vaihessa, että kannattaako loppuja pelejä katsella.
En mä loppusijoitusta tiedä, mutta mestaruustaistossa Chelsea ei ole. Voi toki siihen vielä nousta. Jason Cundy vertasi Chelsean radiolähetyksessä ravikisaan. Jos altavastaaja on puolessa välissä kisaa kakkosena ei se tarkoita, että olisi oikeasti mestaruustaistossa mukana.

Ja mun mielestä aika outoa pohtia, "kannattaako pelejä katsella" vaikka mestaruustaistossa ei oltaisi. Eikö esim. Bournemouthin tai Evertonin kannattjien kannata siis ikinä katsoa pelejä? Itse kuuntelen jokaisen pelin minkä suinkin pystyn ja kuuntelin myös niillä kausilla kun oltiin oikeasti keskikastissa. Ei se ollut yhtään sen "vähemmän kannattavaa".

Ja mun mielestä aika outoa pohtia, "kannattaako pelejä katsella" vaikka mestaruustaistossa ei oltaisi. Eikö esim. Bournemouthin tai Evertonin kannattjien kannata siis ikinä katsoa pelejä?

Tuo on tietysti täysin subjektiivinen asia. Itsellä ei riitä aikaa ja innostusta katsella pelejä jos mitään panosta ei ole. Mainitsemasi Everton on pelannut usein sarjapaikan puolesta eli panosta on ollut ja varsin merkittävääkin sellaista.

Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Ihan helvetin nöyryyttävä tappio. Chelsean maalinteko on enää kaunis muisto ja muutenkin pelaaminen ihan penaalista. Voittoputki sai hienon vastakohdan. Marescan eväsboksissa ollut tänäänkin vain vanhan päiväyksen makkaraa.

Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Sitäkään ei pysty oikein ymmärtämään, minkä ihmeen takia Disasteria pitää väkisin peluuttaa oikeana laitapakkina, kun pelaaja ei ole ikinä onnistunut siellä. Maresca on yhtä huono peluuttamaan nuoria pelaajia kuin Pochettino. Siellä olisi yksi oma junnu odottamassa paikkaansa, mutta ehkä sitten FA Cupissa ottaa minuutit? Peluuttaisin kuitenkin rohkeammin Acheampongia, kun tässä pelaajassa rakennetaan tulevaisuutta. Ei siitä mitään apua ole, jos pelaaja istuu penkillä. Sama pätee myös Guiun peluuttamiseen, kun toisi ihan erilaisia vaihtoehtoja ysipaikalle.

Jacksonin työnteko on muuttunut velttoiluksi, ei ole ollut tsrävyyttä viime peleissä ja Nkuku ysipaikalla on pelaajan hukkaan heittämistä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy