Uusi pelipaita tullut myyntiin, on tuo parempi kuin viime kauden kotipaita:
Kaikessa yksinkertaisuudessaan todella kaunis paita mun mielestä. Keep it simple säväyttää näiden viimeisten värikuviohirvitysten jälkeen.
Uusi pelipaita tullut myyntiin, on tuo parempi kuin viime kauden kotipaita:
Joo ainoa mikä vähän "omaa oloa helpottaa" on se, että Sterling haluaa Bridgelle ja on ns. Tuchelin mies, koska luotto Tucheliin on kova. Silti pelaaja itsessään ei ihan pääse mun "koirankopista" liian helpolla. Haisee kauas pelaajalta joka juoksee ensin puntien perässä ja sitten pallon. Toki voi olla kasvanut tuosta. Näen vain myös otsikot kun parhaiten palkattu pelaaja tekee kaudessa 5 maalia.
Osoittakoon antipatiani vääriksi!
Olen aika varma, että tekee yli 5 maalia. Sterling on kerran Valioliigassa tehnyt alle 5 maalia ja se oli kaudella 2012-2013, jos laskin oikein, niin 18-vuotiaana.
Niin oli Lukakukin tehnyt alle 10 maalia viimeksi teininä. Kunnes sitten tuli se eräs kausi kun….
No joo, en ole eri mieltä kanssasi.
Kaikessa yksinkertaisuudessaan todella kaunis paita mun mielestä. Keep it simple säväyttää näiden viimeisten värikuviohirvitysten jälkeen.
Juu, kun tuota tarkemmin nyt katselee, niin on kyllä hieno paita ja laitan tilaukseen.
Mites toi Gallagher?
Pelasi viime kauden lainalla hyvin ja melko tehokkaasti. Onkohan Chelseassa odotettavissa peliaikaa eli minkämoiseen rooliin miestä alustavasti kaavaillaan?
Tiettävästi, Tuchel on luvannut tälle tulevaisuuden timantille tärkeän roolin ensi kauden joukkueesta ja ei olisi lähdössä ainakaan uudestaan lainalle. Parhaiten pelaajasta saisi hyödyn irti kolmen keskikentällä, joka tarkoittaisi muutoksia Tuchelin taktiikkaan.
Jorginholla vain vuosi jäljellä soppari, Kante ei pysy enää kasassa lähellekään täyttä kautta ja Kovalla myös yhtälailla haasteita fysiikan kanssa, niin kyllähän Gallagher pystyy paikan ottamaan joukkueesta.
Maatsen ei ilmeisesti kuulu Tuchelin suunnitelmiin kuluvalla kaudella, koska ei ole nimetty mukaan ja mitään kummempaa syytä ei ole mainittu. Menee todennäköisesti lainalle.
Tuossa Sterlingin Valioliigakausien maaliodottamat, viime kausi on ylimpänä. Ei noissa minusta mitään poikkeuksellista ole. Toki ei ne kaudesta toiseen vihreänä loista, mikä tarkoittaisi että olet todella kliininen (harva lopulta on).On toki nopea ja hyvä haastamaan mutta se viimeinen silaus puuttuu.
Kesän toinen hankinta on valmis, Koulibaly tuo puolustukseen paljon hyviä asioita:
Tuchelin ajatukset hankinnasta:
Tuchelin kommentit Brojasta, joka ei ole loukkaantuneena, vain pieni kolhu. Colwill ei ollut mukana treeneissä...