Kyllähän 15 maalia Valjussa kaudella 19-20 kertoo hyvästä potentiaalista. Edellisellä kaudella teki 25 maalia Championchipissa. Mielestäni Chelsea luopui Abrahamista liian helposti ja aikaisin. Itse näen hänessä paljon potentiaalia.Abraham ei missään vaiheessa näyttänyt Valioliigan huippujoukkueen hyökkääjältä.
Ihan kiva, jos peli kulkee heikommassa sarjassa.
Tuskin tulee enää pelaamaan Chelseassa tai muissa Valioliigan kärkijoukkueissa.
Mielestäni Chelsea luopui Abrahamista liian helposti ja aikaisin. Itse näen hänessä paljon potentiaalia.
Niin no, se takaisinostopykälä on 80M€, mikä on melkoisen suolainen Chelsean vinkkelistä. Ja tottakai siirto oli hyvä pelaajalle, kun Chelsea osti saman paikan täyteen pelaajia muualta. Olisiko Chelsean kuitenkin kannattanut luottaa enemmän omaan kasvattiin, ehkä.Niin näkee Chelseakin kun halusivat sen takaisinostopykäkän sisällyttää. Tai ainakin eräänlainen vakuutus sen varalle, että Tammysta kehittyy huippuhyökkääjä. Ennen kaikkea tuo siirto oli hyvä pelaajalle itselleen.
Mielestäni Chelsea luopui Abrahamista liian helposti ja aikaisin. Itse näen hänessä paljon potentiaalia.
Niin no, se takaisinostopykälä on 80M€, mikä on melkoisen suolainen Chelsean vinkkelistä. Ja tottakai siirto oli hyvä pelaajalle, kun Chelsea osti saman paikan täyteen pelaajia muualta. Olisiko Chelsean kuitenkin kannattanut luottaa enemmän omaan kasvattiin, ehkä.
Kuten olen sanonut aiemminkin, niin itse olisin jättänyt Lukakun hankkimatta ja se olisi jättänyt Abrahamille paikan kokoonpanossa joskaan ei selkeänä ykköshyökkääjänä. Tuchel näki asian kuitenkin toisin enkä osaa häntä siitä moittia.
Tässä hetkessä olisi. Edelleen tässä on kuitenkin isoin syy tuo Lukakun oma egoilu ja kommentit, ei Chelsean toiminta.Olisiko Chelsean kuitenkin kannattanut luottaa enemmän omaan kasvattiin, ehkä.
Laitetaan nyt myös tänne. Eli Lukakua viedään Pariisiin Mbabben korvaajaksi.
Ihan älyttömästi jälkijunassa lainaan tätä Abraham-keskustelua. En tiedä miten onko muille, mutta itselle on hänestä jäänyt vähän sellainen kuva että joku voisi oman ”Sturridgensa” tuosta saada esiin. Enkä tarkoita vesijuoksupäiviä. Eikös Tammy ole samaa ikäluokkaa nyt kuin Danny siirtyessään punaisiin ja käytännössä parhaat vuodet pitäisi olla edessä?Abraham ei missään vaiheessa näyttänyt Valioliigan huippujoukkueen hyökkääjältä.
Ihan kiva, jos peli kulkee heikommassa sarjassa.
Tuskin tulee enää pelaamaan Chelseassa tai muissa Valioliigan kärkijoukkueissa.
Oman ymmärryksen mukaan tuo sveitsiläis-amerikkalainen tarjous on kuitenkin todennäköinen voittaja ja siten seuran uusi omistaja. Kyseessä siis Hansjörg Wyssin ja Todd Boehlyn johtama porukka.
Sir Martin Broughtonin (jossa siis Lewis Hamilton ja Serena Williams mukana) porukka on toinen varteenotettava, mutta ei kuitenkaan se todennäköisin.
Niin no, 200k viikossa ei Rüdigerille riittänyt, vaan haluaa enemmän. Jossain se raja menee paljonko voidaan maksaa ja paljonko ei voida.Toivottavasti kaivavat kuvetta heti kesän siirtoikkunassa, koska Rüdiger on sanomassa myös heipat Christensenin lisäksi:
Niin no, 200k viikossa ei Rüdigerille riittänyt, vaan haluaa enemmän. Jossain se raja menee paljonko voidaan maksaa ja paljonko ei voida.
Harmi Rüdigerin lähtö, mutta nyt hänellä on paikka todella rahastaa ja sen näyttää myös tekevän, joten se hänelle suotakoon.
Tomori ja Guehi myytiin viime kesänä.