Nooh, tuohan on vähän kuin väittäisi, että Ronaldo on paljon parempi jalkapalloilija kuin Messi.Ei kannattanut ei, kun Chelsean menee sitten ostamaan vielä kalliimmalla paljon huonomman Kepan.
Nooh, tuohan on vähän kuin väittäisi, että Ronaldo on paljon parempi jalkapalloilija kuin Messi.Ei kannattanut ei, kun Chelsean menee sitten ostamaan vielä kalliimmalla paljon huonomman Kepan.
Ei kannattanut ei, kun Chelsean menee sitten ostamaan vielä kalliimmalla paljon huonomman Kepan. Melkoinen vitsi että Kepa on historian kallein maalivahti. Kyllä nyt maksettiin paniikissa järkyttävää ylihintaa hyvästä molkesta, joka ei kuitenkaan ole samalla tasolla Allisonin ja muiden huippujen kanssa.
Eiköhän tulevat vuodet näytä kuka on kenenkin tasolla. Itse en pidä Alissonia mitenkään merkittävästi parempana kuin Kepa. Itse asiassa pidän Kepaa parempana kuin samanikäistä Alissonia.
Tämä olisi kyllä hauska nähdä, mutta tuskin tapahtuu, varsinkin kun tuo Kovacic-diilikin tuossa on pyörimässä kuten itse mainitsit.Nyt jos minä saisin päättää, niin jättäisin kirahvin vuodeksi penkille ihmettelemään ja päästäisin vuoden päästä ilmaiseksi Realiin.
Toki, jos Kovacic saadaan Chelseaan lainalle osto-optiolla, niin siinä tapauksessa antaisin mennä.
En usko osto-optioon ennen kuin näen, koska en näe mitään syytä Madridille myydä Kovacicia. Toki muutamasta lähteestä on tullut huhuja että näin olisi.Eipä taida osto-optioita tulla, kun Real Madrid nimenomaan haluaa miehelle täksi kaudeksi peliaikaa ja ensi kaudeksi takaisin Madridiin. Muutenhan olisi jo kannattanut myydä, kun Kovacicista kymmeniä miljoonia on tarjottu.
Eipä taida osto-optioita tulla, kun Real Madrid nimenomaan haluaa miehelle täksi kaudeksi peliaikaa ja ensi kaudeksi takaisin Madridiin. Muutenhan olisi jo kannattanut myydä, kun Kovacicista kymmeniä miljoonia on tarjottu.
Tosin vasta pari päivää sitten alkoi Kovacic toden teolla runnoa siirtoa läpi. Ainakin sen mitä espanjalaismediasta luin.
Kepa on Baskimaan timantti joka on lentänyt tutkan alla kun ei ole pelannut Franco-Parsassa.Kepa on erittäin hyvä maalivahti, joten kunhan uuteen liigaan totuttelu on ohi, niin saattaa olla jopa Courtoisia parempi vahti.
Pari pilkkua taisi torjua viime kaudella, jossen ihan väärin katsonut jotain tilastoa.Tämä on hienoa kuulla, toivottavasti Chelsea saa nyt myös sellaisen ykkösveskarin, joka osaa torjua myös rankkareita?
Ja olen iloinen että päätyi Kelseaan rehdillä hinnalla eikä tammikuussa 18 miljoonalla eurolla Kastilian sakkiin. Luultavasti ei edes itse halunnut sinne vaan pysyi lojaalina omalle väelleen.
Mateo ei taida muuten itse tietää, että lähti vain vuodeksi lainalle.Kovacic oli kuitenkin hyvä haku keskikentälle
Kauden avauspeli meni tuloksellisesti varsin hyvin ja Kepalle heti nollapeli. Kante, Jorginho ja Pedro maalintekijöinä, kun Morata kaivaa yhä syvempää itseluottamus kuoppaa itselleen -> väkisin yrittää ja samalla pilaa hyökkäyspelaamista. Jotain tarttis tehdä tuolle ongelmalle...