Axbor Nocturne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Chelsea FC
Tässä vähän twiittejä Hazardin eilisestä peliesityksestä, porukka on tykännyt, haha: Chelsea fans have run out of patience with Eden Hazard [Tweets] | ADifferentLeague.com
Vähän myöhässä kommentoin, mutta tuli vaan mieleen yksi juttu pelistä. Itse siis katsoin tuon pelin Viasatilta, ja Viasatin selostaja Ville Kuusinen jostain syystä piti Hazardin peliä hyvänä. Mitä olen Kuusista kuullut, niin on vaikuttanut ihan hyvältä selostajalta, mutta ei kuitenkaan Virkkusen tasoa.
Olin "hieman" yllätynyt Villen sanoista, kun Hazard otettiin vaihtoon. Ville totesi jotain : "Hazard saa olla ylpeä esityksestään. Hyvän pelin pelasi." Kovin moni muu ei taida olla samaa mieltä. Viime kaudella oli suorastaan maaginen, mutta ei taida enää sinipaidassa pelaaminen kiinnostaa.
Juuri näin. Conten pelissä korostuu laitureiden rooli ja siinä ei voi olla mikään Hazard, koska pitäisi tulla vauhdilla aina alaskin. Lichtsteiner on/oli Juventuksessa tuossa roolissa erittäin iso pelaaja. Keskikentän keskustassa Juvella oli yleensä pelintekijä Pirlo ja kaksi duunaria. Jotenkin en näkisi sekä Oscaria että Fabregasia samaan aikaan avauksessa.Joku voisi vahvistaa, mutta muistelisin Conten peluuttaneen Juventusta ja Italian maajoukkuetta formaatiolla 3-5-2, jossa laitapakeilla on todella iso rooli. Laitapakit/laiturit sahaavat laitaa ja puolustuslinjassa kolme äijää. Keskikentällä sitten 1-2 pohjapelaajaa ja ylempänä 1-2 pelaajaa. Ylimmällä oksalla hyökkäyksessä kaksi äijää. Niinhän se meni? ping @Ralph
Old Chelsea is back: voitto kairataan vaikka väkisin viimeisellä minuutilla.
Costa palaa jälleen maalien makuun ja Hazard onnistuu myös.
10 peliä ja 8 pistettä Chämppäri-paikkaan.
Eihän se ole mahdollista, eihän?
Hieno ihminen tuo diego. Twitter