Chatatkaa vain tänne.

  • 3 239
  • 30

ZD

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
CHATU.

CHat.

ZSKACHAT.

TORA-BORACHATÚ.

HUNAJACHATYYYY.



SAAAASAkjSKAKs
 
Viimeksi muokattu:

ranttikiituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipahan se on
näinkö

kuva
 

Liitteet

  • boss.gif
    boss.gif
    29,1 KB · kertaa luettu: 539

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Ja minähän en chattaa, kieltäydyn chattaamasta. Ennemmin vaikka ostan kunnon hamppuköyden ja rasvaan sen oikein hyvin ja väsään itselleni kaulakiikun... järkähtämätön olen tämän suhteen.

Paitsi...

jollei joku kykene kertomaan minulle todella järkevää syytä miksi chatata, mikä on chattaamisen autuaaksi tekevä voima? Löytyykö se uskosta vai mistä? Riisipuurostako kenties...

Tuskin löytyy poikkeusta joka vahvistaisi säännön, tai tiedä häntä, mutta helpolla en chattaa...

Toivottavasti.

vlad#16.

P.S. Eihän tämä ole chatti, eihän?

...kiikkuun kiikkuun käyn käsikkäin... (kenen kanssa?).
 

el pebe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
moi satu mä tulin just kaupast nyt juon cocista ja mun kissa on tossa!!!!!!"!!!"1 vilkuta mun kissalle!!!!"#"" kuka valvoo?????!!!!!!!!!!!???????????????????
 

hörkkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Hei valvoja! Sä oot sika mageen nägönen!!!!!!!

Mun kissalla on tänään nimpparit!!!!! Valvoja, vilkuta sille!!!!

Mul o sika tylsää!!! tulixko joku mun kaa kahvil tänää???????

Porin TOP muijat?

Kertokaa vielä sen kinuskikastikkeen teko-ohjeet???

Voisko joku sanoo Doom 2: sen koodit?



Vittu et tommoset chatit on perseestä!!!!
 

Ex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jaa häh? Chatithan ovat elämän suola! Sama kuin eläis pelkällä suolalla koko ikänsä.

Ja nyt lapset menette pihalle ja kaadatte pihatammen silakalla!
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Ypäjän TOP5 jätkät??!!!!

<---- lehmä

GTA3 mopokoodi??!?!?!?

Voitzä olla mun tsätsisko mulla o tänään synttärit
 

pale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lebarin Pantterit
Myös testi

Kuulkaa ku, yleensä tulee sellasia hyviä pieruja jotka vaan törähtää ilmoille raikuvana äänikollaasiona kaikilla korvallisille, tai ainakin mulla on kivaa, niin nyt on alkanut tulla enempi sellaisia trooppisia, kosteahkoja tuotoksia joiden koostumus muistuttaa enempi liemimäistä kokonaisuutta ja pakaratkin kastuu ja sitten peräsilmä ja reunat arastuupi. Haju on sama, joskin leppeä kosteus on havaittavissa.

Ei siinä mitään, viskositeetti on kuitenkin kalsareiden hallittavissa joten pieru ei pääse pussukasta pidemmälle. Kuitenkin on ikävä liikkua tuotos pöksyissä, varsinkin jos on vaikka tädin synttäreillä ja on just ottamassa pullaa.


Nim.merk Joukko jo 57vuotta JA:n jäseninä, hallituksen jäseninä ja aika maistereita huolestuneina nimimerkin pituudesta ja ties mistä. Bölö bölö...
 
Viimeksi muokattu:

raksipoi

Jäsen
Voitsä vilkuttaa mun kissalle se kattoo sua.Aina ku se näkee sut niin se maukuu.Viive?Voiksä Satu olla mun chatsisko.Niin muuten unohdin kertoo että mun kissa muuten täyttää tänään 121 päivää ja kaiken lisäksi sillä on tänään toisen nimen nimpparipäivä eiks ookkin mukavaa.
 

salla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ciccobuccit
Moderaattoritskit?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös