Championship Manager 97/98

  • 756
  • 7

HÄI

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
OLI hyvä peli, mutta tuskin monikaan sitä enää pelaa koska yleensä ne, ketkä tätä peliä pelaavat, ostavat aina uusimman version.

Loistava pelisarjahan tämä on
 

pykli

Jäsen
No onhan se, jossain määrin parempi kuin nämä CM3-enginelle perustuvat. Pyörii ihan kivasti jopa 486sessa - ei liian nopeasti siis - hauskaa moninpelinä. Kerkiää mukavasti tehdä kaikkea muutakin. Ei liian monimutkainen kuten ehkä aivan uusimmat ovat.

Eivätkä kaikki pysty noita uusimpia aina hankkimaan kun ei kone enää riitä. Itsellä kyllä nykyään on 97/98, 00/01 sekä 01/02, mutta vielä puolisen vuotta sitten silloinen koneeni ei tosiaan pystynyt tätä ysikasia uudempaa pyörittämään. Mutta koko sarjan kaikki pelit (poisluettuna ehkä CM1 Norway !) olivat/ovat klassikkoja jo syntyessään.

--- pykli
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Niin ongelmahan tulee nykyisin valtavan kokeisesta databasesta. Kun mukana on E-Afrikan liiigojen joukkueissakin pelaajia kiitettävällä tasolla. Ja esim. Suomen II-divarin joukkueissakin pelaajia, niin kumman sujuvasti tuo siihen nähden pyörii.

Ja kun peli tosiaan laskee ottelut, eikä vain arvo mitä tekee 90% muista manageripeleistä.

Eihän tuon tason addiktiivisuutta olevia pelejä ole minun eteeni tullutkaan ennen. Ja niin lähellä sitä oikeaa managerointia, kuin vain koneella on mahdollista. Joka vuosi parempaan(myös valitettavasti heikoille koneille raskaampaan) suuntaan ollaan menossa. Tosin ei kuitenkaan liikaa nippelitietoa, vaan lähinnä lisää ulottuvuutta niille jotka tahtovat säätää enemmän, pakkohan taktiikoita ei ole rukata kuten minä teen, niin paljoa. Ei tarvitse mitään epäolennaisia katsella, tyyliin "penkkien päällysteiden ostaminen".
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No totta helvetissä sitä nyt cm97/98 vielä pelataan! On se niin hyvä etten oo kokenu tarvetta "ostaa" uutta, ei senpuoleen että se hirmuhyvin 166:ssa pyöriskään.
Erityisen ylpeä olen yhdestä sessiostani:
Aloitin ManUn kanssa, voitin mestaruuden, erosin, lähdin Saksan 2-bundesliigaan zwickaun manageriksi, olin nostamassa köpö-joukkuetta ennen kuin lähdin Boron manageriksi, vahingossa; painoin väärin kun piti valita Arsenal. Rakensin itte joukkueen ja oman customin taktiikan, jolla olen nyt voittanut:
Liiga-cupin, FA cupin, kolme kertaa valioliigan, 2 Charity Shieldiä, Champions liigan, World Club cupin, Euroopan super cupin. Pääsin Saksan maajoukkekoutsiksi, olen selvinnyt sekä Em että Mm kisoihin. 19 kuukauden manageri -palkintoa, 4 kertaa vuoden manageri, parhaat kausi pisteet 407790. Nyt olen vuodessa 2010.
Vaatimattomuus kaunistaa.
 

HIFK-mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Suomen maajoukkueet,McLaren
benicio:ASIAA! CM97/98 on paras!
Itse alotin uran Napolilla,tavoite nostaa ex-huippujengi takaisin maineeseen.Toinen kausi eli 1998/99 menossa ja sain pari maukasta hankintaa.Boutoille ja Bakayoko ovat tehneet maaleja lupaavasti.Varsinkin kotona mun Napoli on kova sana.Mulla kans customoitu-taktiikka.
 

HIFK-mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Suomen maajoukkueet,McLaren
Manga Ze Elias...

Pakko mainita toi nimi.Tuli mulla CM2:ssa joskus 2000-luvun puolivälissä ja mies pommitti muistaakseni jossain 50 matsissa 70 maalia!
Se oli kyl uskomaton.Sit Rangerseissa oli semmonenkin tähti,kuin suomalainen Immonen,Striker =D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös