Championship Manager 01-02: FC Jatkoaika, part II

  • 4 454
  • 80

Mikä liiga?

  • Englannin Valioliiga

    Ääniä: 26 38,2%
  • Englannin 1. divisioona

    Ääniä: 3 4,4%
  • Englannin 2.divisioona

    Ääniä: 2 2,9%
  • Englannin 3.divisioona

    Ääniä: 6 8,8%
  • Italian Serie A

    Ääniä: 6 8,8%
  • Espanjan Liiga

    Ääniä: 6 8,8%
  • Suomen Veikkausliiga

    Ääniä: 11 16,2%
  • Ruotsin Allsvenskan

    Ääniä: 0 0,0%
  • Hollannin Liiga

    Ääniä: 1 1,5%
  • Ranskan Liiga

    Ääniä: 1 1,5%
  • Saksan Bundesliiga

    Ääniä: 5 7,4%
  • Joku muu, mikä?

    Ääniä: 1 1,5%

  • Äänestäjiä
    68

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vieläkö mahtuu kovakuntoinen ja teräväkyynärpäinen pelaaja mukaan?

Nimi: Miika
190290 Jos ei käy niin tekaiskaa.
pelinro. 4 (10, 44, 40 tai 55)
Paikka: Hyökkäävä keskikenttä tai hyökkääjä, mielellään keskellä tai oikealla
Jalka: Oikealla lähtee semmonen tykki että ja vasurillakin alanurkat löytyvät.
Vahvuudet: laukaus, syöttö, kunto, keskitykset ja terävät kyynärpäät.
Heikkoudet: Pääpeli ja tahdon katsella liikaa tyttöjä katsomosta...
pituus: 161cm
paino: 47kg
Voisitte pistää kymmenen centttiä lisää pituutta kylläkin.


EDIT: täytyy laittaa lisää pelinro. mahdollisuuksia...
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Voittaja
171cm ja 47kg:D Kannattaisko pyytää myös hieman painoa lisää?

Honko honko röh röh...

Hah kun on hauskaa, kyllähän nyt luulen(tiedän) että arvon flazor tajuaa laitaa myös painoa!:mad:
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Miten olisi joukkueeksi Valioliigan Blues, eli Derby? Ei ainakaan haittaa olisi jos Derbyn tilalle tulisi hieman värikkäämpi FC Jatkoaika...
 

erpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ykkosjoukkueelle voisi tilaa tehda vaikkapa juuri tuo Derby kakkosjoukkueella voisi aloittaa kakkosdivarista joukkueella ei niin valia.

Ykkosjoukkueella voisi stadikka olla joku 35-45 tonninen ja kakkosjoukkueelle riittanee alkuun sellainen pikkunatti 10-15 tonninen
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
YLÖS!

Tosiaan ykkösjoukkueen voisi laittaa derbyn tilalle, toinen mahdollisuus Tottenham.

Toivomukseni olisi että pääsisin kakkosjoukkueen kanssa viheriölle >15 ottelussa.
 
Pyh, mitään Tottenhamia ulos ainakaan... ;)
Derby saattaisi olla hyvä vaihtoehto tai sitten vaikkapa Leicester/Arsenal.

Tämä joukkue muuten nuorenee selvästi, sitten edellisiin joukkueisiin verrattuna ;)
Kannatan myöskin Predatoria joukkueen chairmaniksi/ puheenjohtajaksi vai mikälie kyseinen titteli sitten ikinä onkaan.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Snowraven



Kannatan myöskin Predatoria joukkueen chairmaniksi/ puheenjohtajaksi vai mikälie kyseinen titteli sitten ikinä onkaan.

>>> OHHOH! Kiitos kunniasta... mutta eihän tässä voi mitenkään olla sellaista mahdollisuutta, että minä voisin vahingossa joutua ihan T Ö I H I N ? Eihän voi? Eihänhän?
Seuran nimissä olevan Visan ja kaikki mahdolliset (jaa, no antakaa samantien ne mahdottomatkin) luottokortit minä kyllä otan vingutettavakseni suosiolla.

PS: Viivi Avellan on jo pyytänyt minua haastateltavaksi Nelosen urheilu-uutisiin tuon joukkueenjohtajan viran tiimoilta. Haastattelun ajankohta on vielä auki, koska enhän minä voi mennä sinne studioon jokeltamaan yhtään mitään, ennenkuin tiedän EDES SEURAN NIMEN... tarkemmin ajatellen minä taidankin ehdottaa Viiville että se haastattelu hoidetaan jonkin hotellin sviitissä... voin muuten itse hoitaa sen kuvaamisen tilanteesta, ei siihen mitään kameramiehiä tarvita... syntyy paljon parempaa jälkeä kun saa olla Viivin kanssa ihan kahdestaan...
 

Flazor

Jäsen
Derbya äänestetty, vastalauseita? Jos ei, niin Derby saanee häipyä Valioliigasta.

Kakkostiimi pelannee mitä todennäköisemmin siis kakkosdivarissa ja korvannee.....jonkun.

Mää koitan saada joukkueet valmiiksi tohon perjantaihin mennessä, joten lauantaina on odotettavissa todennäköisesti ensimmäiset harjotusottelut.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
EX-manageri toivottaa onnea. Mä tosiaan pahoittelen sitä, että aikani oli niin kortilla edellisessä yrityksessä ja se loppui, ennen kuin edes kunnolla alkoi. Koittakaa tsemata. Jos joukkueeseen tarvitaan tai sinne mahtuisi niin ottakaa yhteyttä YV:nä.
 

VTVH

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jos vielä mahtuu niin mukaan olisi tulossa...

VTVH

DM L/C,
189cm/80kg, syntynyt 31.07.79
Jalkana: mielummin vasen

Vahvuudet: Passing, Positioning, Teamwork ja yleisesti palloton peli. Juoksuvoimaa löytyy ja kiihtyvyyttä mutta riplailu on aika mitätöntä. taklaukset pätevästi sukille.

Viimeksi pelattu tuolla Jaska85:n joukkueessa... muut kokemukset alasarjoista.
 

Voittaja

Jäsen
En mitenkään yritä kiirehtiä tätä asiaa, mutta jokos manageri on saanut kenkää, vai paennut seuran rahojen turvin Balille?:rolleyes:
 

ICE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eikös liigakausi alkanut viime lauantaina... Mitenköhän FC Jatkoaika pelasi ekan pelinsä??
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Kävikö niin kuin viime kerrallakin...

Melkoista mäihää, jos kahdesti peräkkäin aloitettuaan uuden liigan onnistuu tuhoamaan tietokoneensa jne...
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Ongelma oli ainakin minulla se, että kun tuota peliä editoi enemmän ja enemmän, niin siihen tuli myös bugeja enemmän ja enemmän jonka seurauksena jouduin installoimaan CM:n koneelleni muistaakseni 3 kertaa. Ei se tosiaankaan ollut helppoa. No toivottavasti te onnistutte.

Hei Flazor! kaipaatteko Physioon yhtä innotonta huoltajaa? pieni uran alennus voisi olla ihan kiva!

Tässä olis tietoja:

18.07.1985

Motivating 19
Physio 18
Man management 7
Judging player potential 20
 

Voittaja

Jäsen
Saipafania mukaillen, olisiko joku kiinnostunut viemään projektin loppuun(tai edes aloittamaan sen)? Itse olen kyllä kiinnostunut, mutta niin perkeleen kiireinen, ettei millään ehdi, joku muu?
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Valitettavasti mun kotikonetta ei ole enää kytketty internettiin. CM4 tullessa ulos voin olla kiinnostunut aiheesta, mutta edellytys on se, että pelissä olisi vähemmän "bugeja" ja Editori toimisi niin kuinka editorin pitää toimia. Uskoisin, että suomen veikkausliiga on se liiga jota silloin voisin ruveta rakentamaan.

Mikäli kiinnostusta löytyy, olen myös valmis tekemään CM4:een veikkausliiga 2003 päivityksen. Siinä olisi pirusti duunia ja tarvitsisin apua, mutta yrittänyttä ei laiteta.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
CM4:sen tullessa pihalle, voin kokeilla tuon sarjan rakentamista. Palataanko asiaan sen jälkeen?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös