Championship Manager 00-01: Jatkoaika United

  • 17 586
  • 251

Mikä liiga

  • Englannin Valioliiga

    Ääniä: 34 40,5%
  • Englannin 1. div

    Ääniä: 5 6,0%
  • Englannin 2. div

    Ääniä: 5 6,0%
  • Englannin 3. div

    Ääniä: 6 7,1%
  • Englannin Conferenssi

    Ääniä: 3 3,6%
  • Serie A

    Ääniä: 4 4,8%
  • Espanjan Liiga

    Ääniä: 3 3,6%
  • Skotlannin Liiga

    Ääniä: 2 2,4%
  • Suomen Veikkausliiga

    Ääniä: 16 19,0%
  • Saksan Bundesliiga

    Ääniä: 2 2,4%
  • Argentiina

    Ääniä: 1 1,2%
  • Ranska

    Ääniä: 1 1,2%
  • joku muu, mikä?

    Ääniä: 2 2,4%

  • Äänestäjiä
    84

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
eivät ne nyt niin pahasti pyörittäneet, ja ei sitäpaitsi oikeen viittiny tosissaan jyrätä, jottei olis vahinkoja sattunu. seliseliseli :)

onko liiga siirtyny sinne toiseen foorumiin vai mitä on tapahtunu?
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Samaa..

..ihmettelen minäkin?:confused:
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
kun ei sitä ole edes siirretty sinne toiseen foorumiin. =o
 

veskula

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Die Nationalmannschaft
:D


Kuulin huhuja että FC Jatkoajan rahastonhoitaja on nähty Lähtevien terminaalissa Hki-Vantaalla...suuntana maa jolla ei ole luovutussopimusta....

No, ei. Kai Flazorilla on vaan "maallisia kiireitä". Ei ole itsekään kerinnyt kyllä paljoa käydä sivustoilla...eiköhän se siitä

Odotellaan..;)
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Lyhyestä haastattelusta luettua:

Seiskan toimittaja tapasi Clark Kentin ja haastatteli häntä.
Tässä muutama kommentti Kentiltä:

"Keskityn täysillä pelaamiseen, joten eikö teidänkin (lehdistön) kannattaisi raportoida ennemmin peleistä kuin yksityiselämästäni? Joukkueessa on todella hyvä henki, jota ei onneksi haittaa teidän tabloidi-kirjoittelunne."

"Kyllä olen sinkku tällä hetkellä, mutta onhan noita virityksiä vähän joka suuntaan." kysyttäessä naisasioista.

Haastattelun lopuksi hän halusi selvittää yhden asian.
"Mä en sitten ollut se tumma mies jonka kanssa PJay oli illallisella. Olen kuullut jotain huhua, että olisin ollut kyseisessä ravintolassa, mutta kun en ole edes kuullut kyseisestä paikasta. Ja olen hetero, ja eiköhän PJaykin ole, koska olen nähnyt erään Emman hänen kainalossaan."
 
Viimeksi muokattu:

Zame

Jäsen
Suosikkijoukkue
kalpa, ottawa
Kylläpä on fc jatkoaika jäänyt vähän unholaan. Mikäköhän Flazorilla on?
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
joku on jopa veikkaillut, että flazor olisi katsastamassa jotain paikkakuntaa nimeltä Elämä..

ei voi olla kovin kaksinen paikka, jos ei edes internettiin ole päässyt, nimittäin www.elama.fi ei ainakaan minun seilaimeen tule.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
M@rko77 nähty Ibizalla

FC Jatkoaika B:n puolustaja M@rko77 on nähty Ibizan kuuluisilla bailurannoilla. Hänet bongattiin valmistautumassa MTV:n bileisiin löhöämällä rannalla ja juoden vissyvettä. Hänen mahdollisista seuralaisista ei ole varmaa havaintoa, mutta huhut kiirivät, että hänen rinnallaan on näyty jopa siniverisiä neitokaisia.

Mikäs täällä on löhöillessä, kun joukkueemme managerikin on teillä tietämättömissä, kommentoi M@rko77.
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Eipä tässä mikään kiire ole...

Flazoria odotellessa... Tietääkö edes joukkueen kapteeni missä manageri luuraa?:confused: Kokeilin kanssa tota ELÄMÄÄ tässä viikonloppuna, ja sanon, että kannatti. Nettiosoitteesta en tiedä, mutta kun avaa ulko-oven ja kävelee ulos kaupungille niin löytää kyseisen paikan.
 
Viimeksi muokattu:

Tinke18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves,Timrå IK,Toronto
missäs manageri?

Onkos Flazor heittänyt veivinsä vai onko innostus lopahtanut?

Vai onko keskustelu siirretty jonnekkin muualle?
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Näin puoli vuotta tämän ketjun hyytymisen jälkeen naurattaa tuo Flazorin totaalinen katoaminen. Hän kovasti markkinoi täällä uutta peliä, näki paljon vaivaa järjestämällä äänestykset ja keräämällä pelaajat. Kun sitten futispeli pyörähti käyntiin, ei intoa enää sen pyörittämiseen löytynytkään. Sen sijaan, että Flazor olisi ilmoittanut pelin lopettamisesta, päätti hän itse kadota pysyvästi koko Jatkoajasta. Viime heinäkuun jälkeen ei nimittäin Flazorilta ole uusia kirjoituksia enää tullut.

Kummallinen heppu. :)
 

Corkscrew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Lähes yhtä omituisen katoamistempun on tehnyt Tinke18, joka tuossa ylempänä vielä ihmettelee minne Flazor on hävinnyt. Omituisia nuo raumalaiset.
 

luistimet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Darlington FC
Flazor teki mielestäni melkoisen työn tällaisen "hulluttelun" eteen, mutta ilmeisesti paukut eivät riittäneet edes loppusuoralle. Nostan toki hattua miehelle, vaikka vierivät kivet pysähtyivätkin.

Herääkin kysymys löytyykö kenelläkään sitten enää kiinnostusta homman vetämiseen. Joukkueen edesottamusten seuraaminen oli kesälomalla mielestäni mitä mainiointa ajanvietettä.

No, kaikki hyvä loppuu aikanaan.
 
Minähän yritin jotain vastaavaa CM-peliä saada lokakuun tienoilla aikaan, muttei siitä sitten mitään tulla. Parikymmentä tyyppiä oli sillon halukkaina osallistumaan siihen, ja sainkin nämä pelaajat peliin luotua. Peli menikin eteenpäin parin viikon ajan tuota peliaikaa, mutta sitten jostain syystä peli ei enää suostunut toimimaan niiden tietokantojen kanssa. Eli siis peli ei enää latautunut. Sen jälkeen kone meni formatointiin ja tietenkin unohdin nuo tietokannat ottaa talteen? Ehkäpä sitten uusi yritys myöhemmin? CM 4? Joku organisointikykyinen voisi järjestää..?

Mutta kummallista sinänsä, että ei tuo Flazor ole kai aivan kokonaan _kadonnut_ kun on tässä viimeisen kuukauden sisään jokusen viestin kirjoittanut tuonne SM-liiga Pack 2002:sen foorumille (Kai on sama heppu?).
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Minä voisin itseasiassa ottaa pelin hoidon harteilleni.

Jos kiinnostusta löytyy ja saan parisen viikkoa aikaa etsiä tarvittavan välineistön.

Mutta voisi vähän testata kepillä jäätä; keitä kiinnostaisi?
 

luistimet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Darlington FC
Kiinnostusta löytyy ainakin täältä ja niin uskoisin löytyvän muualtakin. Työntäkäämme kivet jälleen liikkeelle.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Mä oon mukana..

..eli kiinnostusta riittää täälläkin. :cool:
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Flazor

Flazor, nyt kun olet taas palannut Jatkoaikaan ja kirjoittelet tänne enemmän tai vähemmän päivittäin, niin kerro mitä tapahtui tälle pelille? Miksi sen pyörittäminen loppui vähin äänin, etkä koskaan vastannut kyselijöille?
 

Flazor

Jäsen
Jees

Tapahtuipa tuossa eräänä kauniina heinäkuisena päivänä noin vuosi sitten niin, että menetin vakavassa auto-onnettomuudessa kaksi läheistä ystävääni, joten mielessä ei ensimmäisenä ollut (FC) Jatkoaika, ainakaan pariin-kolmeen kuukauteen. Tammikuussa aloitin sitten varusmiespalveluksen, minkä johdosta meikäläistä ei täällä pahemmin näkynyt.

Nyt kun mulla ei näin reservin tykkimiehenä ole ainakaan ennen lokakuuta ja töiden alkamista juuri mitään tähdellistä tekemistä - muuta kuin tuhota maksaani baarissa - niin tämän homman vois kai alottaa alusta, jos kiinnostuneita vielä löytyy?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös