Viestin lähetti
Jääkoneenkuljettaja:
Ihan vilpittömästi ja aidosti toivon Nylanderin suuntaavan Jyväskylään, ennen kuin tänne.
En alunperinkään ole ymmärtänyt Nylanderin hankkimista tänne, syistä jotka olen aikaisemmin jo täällä ilmoittanut. Jos tämä sopimustouhu nyt menee vielä tällaiseksi, ostakaan nyt joku vappupilli ja aasinhattu Junnolle!
Tervetuloa tai tervemenoa, täydellisen yhdentekevää.
Polliisi:
Päättäisi Nylander nyt asiat nopeasti, tosin itselleni ei ole kauheasti väliä, että pelaako Nylander täällä vai ei.
Onko järkeä? Minusta ei. Vaikka Nylander onkin erittäin viihdyttävä pelaaja, ja vaikka mitä. Tosin aika turhahan tässä on valittaa, jos raha tulee sitten pelaajabudjetin ulkopuolelta, mutta silti. Itseäni ei hirveästi innosta nähdä Nylanderia Kärppä-paidassa.
Hypnotised:
Minulla myös tuli semmoset fiilikset tästä, että parempi kun olisi mennyt sinne Jyppiin. Äijä surffaa muutaman pelin ja käy hakemassa vähän perstaskurahnaa ja suuntaa kotio.
Kärpät#18:
Itse olen todella skeptinen tämän asian suhteen nyt, kun varmistui se tieto, ettei sopimus ole voimassa kuin jouluun asti. Verovuoden vaihduttua Nylander ottaa matkalaukut kauniiseen käteensä, sanoo "jag tackar" ja lentää sillä suoralla yhteydellä Tukholmaan.
Minä kysyn, mitä vittua Kärpät tekee pelaajalla, joka ei mahdollisesti pelaa kuin jouluun asti ja joka on viime metreillä asti haikaillut muualle?
Telaketju:
En olisi edes Nylanderia halunnut Kärppiin, koska rosteri on riittävän leveä muutenkin. Täytynee kuitenkin todeta, että tuollaisten T. Heikkilöiden vuoksi Nyllen kaappaus alkaa maistua melkoisen makealta. Sinänsä Nylle saa minun puolestani vaikka istua viltissä koko ajan. Pääasia, että syrjäisessä ryynikylässä, jossa ei ole ruotsalaista koulua eikä lentoyhteyksiä ulkomaailmaan, on taas kerran opittu oma paikka. BUAHAHAHAHAHAHAHAH!