Carrolsit Turkulaisille

  • 31 539
  • 300

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Kas kummaa, minulle ei ole käynyt Hesessä kertaakaan niin, että palvelu olisi ollut huonoa. Mutta Carrolsissa on. Päivänä muutamana kävin Tampereella Koskikadun ja Hämeenkadun kulmassa olevassa Carrolsissa. Hampurilainen ei tietenkään ollut valmiina, vaan sain mukaani juoman ja ranskalaiset. Hampurilainen kuulemma tuotaisiin kohta pöytään. No, siinä kaikessa rauhassa mutustelin perunat pois ja siemailin limpparia. Purilaista ei näy, eikä kuulu. Noin kymmenen minuutin päästä aloitin kassalle vilkuilun nähdäkseni, tapahtuuko siellä tiskin takana minkäänlaista liikettä. Kassatyttö huomasi tämän ja paikaltaan huusi, että puuttuuko minulta jotain. Huusin takaisin, että puuttuu se maksamani hampurilainen. Tästä meni noin kolme minuuttia, ja sain ruokani mutta en anteeksipyyntöä. Mutta ymmärtäähän sen, ettei moiseen ruuhka-aikaan kaikkea muista tai ehdi. Kyseisellä hetkellä oli ravintolassa lisäkseni ainakin neljä muuta asiakasta.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Munmielestä Mäkissä on aina ollut tosi hyvä palvelu. Carrolsissakin yleensä minun muistaakseni.
Mutta Mäkissä saa aina anteeksipyynnöt jos joku hampurilainen myöhästyy, (yleensä kaiken saa kerralla mukaan ja jos ei niin se saapuu pöytään hyvin pian) ja kerran kun hampurilainen oli myöhässä 10 min. sain ilmaiseksi omenapiirakan.

Siskoni löysi kerran pitkän hiuksen eräästä hampurilaisesta, ja sai viikon käydä Mäkissä syömässä ilmaiseksi...:D
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Aaltopahvimainen mäkkärisetti

Viestin lähetti Hiili
Menen jatkossa vaikka bussilla sinne Mäkkäriin; siellä ei ole koskaan tuollaista paskaa tarvinut sietää ja ruokakin on paremman makuista.

Niin, syöt siis enemmin aaltopahvin makuista mäkkärin paakkua kuin heseburgerin mehukaampaa esitystä aiheesta "hampurilainen."
Kävisitte kebabilla niin ei tarvitsisi näitäkään miettiä. Kebabilla käyntihän on mielestäni parasta kehitysapua värillisille.

Täältä tähän
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
ervatsalo

Ota nyt hyvä ihminen huomioon että tämäkin asia on mielipidekysymys. Toinen tykkää, toinen ei.
Mä tykkään enemmän Carollsin ja Mäkin safkoista kuin Hesen, sä ilmeisesti et.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Viestin lähetti girlzilla15
Ota nyt hyvä ihminen huomioon että tämäkin asia on mielipidekysymys. Toinen tykkää, toinen ei.
Mä tykkään enemmän Carollsin ja Mäkin safkoista kuin Hesen, sä ilmeisesti et.

Niin, kuten jo ehkä rivien välistä voi lukea niin olen niitä ns. kebab-miehiä, eli hyvin harvoin syyllistyn mässäilyyn hampurilaispaikoissa. ;)

Täältä tähän
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jaa, että kebab-miehiä...
Minäkin kyllä tykkään kebabista, mutta se menee aina vähän hukkaan, koska se on hyvin täyttävää ja jaksan aina syödä puolet annoksesta.
 

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Viestin lähetti girlzilla15
Jaa, että kebab-miehiä...
Minäkin kyllä tykkään kebabista, mutta se menee aina vähän hukkaan, koska se on hyvin täyttävää ja jaksan aina syödä puolet annoksesta.
No mutta sinäpä ootkin muija ;)
 

Boogeyman

Jäsen
Suosikkijoukkue
FPS
Loistohomma, viime kaudella kun kävin kerran Hjartwall-areenassa ja söin jonkun Carrolsin annoksen niin meinasi yrjö tulla kun niin pahaa oli. Toisella kerralla söinkin pizzaa.

Kyllä Hesburger paras hampurilaispaikka on turkulaisuudesta huolimatta. Forssassa niitä on kaksi ja Rollsseja yksi, mutta siinä en ole koskaan asioinut. En tosin muutenkaan ole mikään hampurilaisten hevijuuseri.
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Aaltopahvimainen mäkkärisetti

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, syöt siis enemmin aaltopahvin makuista mäkkärin paakkua kuin heseburgerin mehukaampaa esitystä aiheesta "hampurilainen."
Kävisitte kebabilla niin ei tarvitsisi näitäkään miettiä. Kebabilla käyntihän on mielestäni parasta kehitysapua värillisille.

Täältä tähän
"Makuasia", sanoi kissa, kun persettään nuoli. Nyt puhuinkin hampurilaispaikoista... itsekin pidän enemmän kebabista.

Valitettavasti vain hyvää kebab-paikkaa ei tästä läheltä löydy. Täällä olisi kyllä "Kiinalainen Ravintola", (johon en ole uskaltautunut kertaakaan sisälle; näyttää sen verran epäilyttävältä ulkoapäin. Varsinkin, kun kyseisen lafkan nurkalla on säännöllisesti oksennusta.), pari pizzeriaa ja pari ruokaravintolaa, jotka on kaikki kokeiltu, mutta mikään ei ole täysin vakuuttanut. Yksi on melko hyvä, mutta kallis ja muut huonoja. Että sellaista...
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Viestin lähetti Designer
Kas kummaa, minulle ei ole käynyt Hesessä kertaakaan niin, että palvelu olisi ollut huonoa. Mutta Carrolsissa on. Päivänä muutamana kävin Tampereella Koskikadun ja Hämeenkadun kulmassa olevassa Carrolsissa. Hampurilainen ei tietenkään ollut valmiina, vaan sain mukaani juoman ja ranskalaiset. Hampurilainen kuulemma tuotaisiin kohta pöytään. No, siinä kaikessa rauhassa mutustelin perunat pois ja siemailin limpparia. Purilaista ei näy, eikä kuulu. Noin kymmenen minuutin päästä aloitin kassalle vilkuilun nähdäkseni, tapahtuuko siellä tiskin takana minkäänlaista liikettä. Kassatyttö huomasi tämän ja paikaltaan huusi, että puuttuuko minulta jotain. Huusin takaisin, että puuttuu se maksamani hampurilainen. Tästä meni noin kolme minuuttia, ja sain ruokani mutta en anteeksipyyntöä. Mutta ymmärtäähän sen, ettei moiseen ruuhka-aikaan kaikkea muista tai ehdi. Kyseisellä hetkellä oli ravintolassa lisäkseni ainakin neljä muuta asiakasta.

No, selvähän tuo on. Firma oli jo myyty Heselle. Palvelu sen mukaista :D
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti Vakio
No, selvähän tuo on. Firma oli jo myyty Heselle. Palvelu sen mukaista :D
Näh, tuskin se tuosta johtui, kun tapahtui ennen kuin firmakauppoja oli tehty. Ilmeisesti johtuu naamastani, joka saa palvelualtteimmatkin myyjät juoksemaan karkuun.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Viestin lähetti girlzilla15
Jaa, että kebab-miehiä...
Minäkin kyllä tykkään kebabista, mutta se menee aina vähän hukkaan, koska se on hyvin täyttävää ja jaksan aina syödä puolet annoksesta.
Naisten pienempi mahalaukku on oikein hyvä keksintö. Kebabia, pizzaa, hampurilaisia tms. valmisannoksia nautittaessa meikäläinen saa syödä yleensä puolitoista annosta, kun parempi puolisko täyttyy nopeammin. Mikäs siinä.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Viestin lähetti sampio

Naisten pienempi mahalaukku on oikein hyvä keksintö. Kebabia, pizzaa, hampurilaisia tms. valmisannoksia nautittaessa meikäläinen saa syödä yleensä puolitoista annosta, kun parempi puolisko täyttyy nopeammin. Mikäs siinä.


Huonona puolena on se, että massa kasvaa samassa tahdissa.
Kohta on tilanne se että painoa on tuplasti parempaan puoliskoon verrattuna.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
McDonaldsin puolustukseksi on sanottava kaksi asiaa. Vaikka Big Mac onkin rutikuiva, ne on yleensä aika tasalaatuisia. Hesburgerin kerros on joskus niin maukas, että järki lähtee, mutta toisinaan taas maistuu siltä kuin majoneesin sijaan olisi mennyt jotain koneöljyä. Vähän sama Clubin kanssa. Se nyt on aina kuiva, mutta viime viikonloppuna söin yhden sellaisen pitkästä aikaa ja se oli kyllä niin rutikuiva, että tarvitsi reilusti juotavaa jokaisen suupalan alashuuhteluun. Ehkä jotain oli puuttunut.

Hesburgerin hitauden olen monesti laittanut merkille, silloin tällöin käyttämääni Ruoholahden drive-in Carrollsiakaan ei voi järin nopeaksi kehua. Yleensä luulisi, että ainakin Clubeja olisi valmiina, mutta niitäkin joutuu minuuttitolkulla odottelemaan. Aika kypsää touhua seisotella autoa tyhjäkäynnillä siinä luukun edessä ja seurata taakse muodostuvaa jonoa.

Poikkeuksellisena helsinkiläisenä kaikesta huolimatta annan Hesburgerille parhaat pisteet, Carollsille huonoimmat ja McDonalds on siinä välimaastossa. Ranskalaiset on tosin Mäkkärissä ylivoimaiset muihin verrattuna.

Kebabeista sen verran, että ymmärrän hyvin naispuolisten henkilöiden ongelmat niiden syömisessä. Tällainen reilu 80 kiloinen äijänköriläskin on yleensä aivan ähky puhku sellaisen jälkeen...
 

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ottamatta kantaa nyt vielä lisää omaa mielipidettäni vahvistaviin viesteihini, niin lisään vielä, että minulle maistuvat kaikkien paikkojen burgerit.

Kari Lehtosen kommenttia jokerifanit.netistä:

"Tästä on keskusteltu Virmasen kanssa. Hartwall-Areenalle ei tuoda turkulaisia."

Kyllä vain tuodaan yhdeksäs päivä, sullotaan vieläpä juna täyteen ja vielä yksi bussikin tulossa, meikäläinen siinä sivussa. Kerrankin siellä on kunnon sapuskat... :)
No ei, tuli se clubburger-ateria siellä syötyä ja oli erittäin hyvää.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Olen kyllä vahvasti sitä mieltä että hampurilaismieltymykset ja colamieltymykset eivät ole mielipideasioita. Syitä pitää ennemmin etsiä "kasvatuksesta" ja tottumuksista.
Kuinka moni esim. hesen vastustajista on syönyt hesessä enemmän kuin 5% safkakerroista ja sama toisinpäin.
Kun tuohon vielä laskee sen että miten iso osa kerroista on tapahtunut vaikkapa ennen 15 v ikää niin erot prosenttiosuus takuulla pienenee.
Eli kyse ei ole ollenkaan siitä kumpi maistuu paremmalta vaan siitä kumpaa on syönyt "alusta" asti.

Paikanvaihto taas aiheuttaa varmaankin vieroitusoireita. Mitenkä ihmiset jotka ovat muuttaneet heseseudulta mäcciseudulle? Onko kellään kokemuksia asiasta? Totuitteko nopeasti macmättöön vai käyttekö yhä taistelua hesen puolesta? Vai oletteko kenties siirtyneet vaihtoehtoisiin ruokailupaikkoihin, kebabit ym.

Sama pätee colajuomiin, kerran pepsipoika on aina pepsi-ihminen.

Niinjuu ja itse kuulun Mäcci&Coca-cola väkeen.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Hese on lähes pannassa meikäläiseltä.
Palvelu on järkyttävän H-I-D-A-S-T-A.
Ja näin tapahtuu 90% asiointikerroista.

Huonoin tilanne Hesburgerilla oli 30 minuutin odotus sisäänsaapumisesta ulospoistumiseen. Ja en ottanut muuta kuin kaksi hampurilaista mukaan. Ekat 10 minsaa jonossa ( jep, yksi kassa vain), 3 minuuttia selittämässä kassalle ( kaksi juustohampurilaista mukaan, ei mitään muuta) ja loput 17 minuuttia odottamassa hampurilaista.
Silloin tuli joksikin aikaa stoppi siihen paikkaan. En edes muista koska olen viimeksi Hesessä käynyt. Varmaan alkusyksystä.
McDonaldsin hinnat ovat nykyään selvästi edullisemmat kuin Hesessä, enkä ole ikinä pitänyt Hesen ylipursuavista majoneesipommeista.
Ja kyllä, olen joutunut odottelemaan myös McDonaldsilla. Silloin on ollut ravintolassa aika paljon väkeä. Poikkeuksetta lähes joka kerta on tullut pahoittelut, että kesti hieman aikaa.

Paras tilanne oli käydessäni viime syksynä Hakametsän jäähallin vieressä olevalla McDonaldsilla. Menin drive-iniin ja tilasin McFeast-aterian. Myyjä sanoi kajarin kautta, että QP olis valmiina. Halusin kuitenkin McFeastin, koska juuri silloin teki mieli syödä sitä.
Ajoin luukulle odottelemaan ja kirjoittelin tekstiviestiä. Sain sen lähetettyä ja luukusta pisti esimiehen naama esiin ja sanoi:
"Pahoitteluni, että tässä kestää hieman aikaa. Ottaisitko korvauksena jäätelön?" Mää olin päähän lyödyn oloinen. En mää todellakaan odottanut mielestäni kauaa, kuitenkin hampurilaista ruvettiin tekemään vasta kun tilasin sen.
Sain soperrettua suustani: " Joo, voin mää ottaa kun kerta tarjoatte".
Onko kukaan kuullut Hesessä tehtävän samallalailla?
Eipä ole tarvinnut sen jälkeen miettiä, missä ravintolassa aterioin, jos saa valita eri hampurilaispaikoista.

Ja jos todellakin saa valita, mitä syö, niin menen kebabille.
Viimeksi muutama tunti sitten...röyh-deluxe!
 

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti girlzilla15
Ei siinä mitään jos tulette, tervetuloa vaan, kunhan tuotte Sparrow'n mukananne...;)

Eiköhän se tule...Kysyn huomenna.
Missäs katsomossa majailet, olisiko meikäläiselläkin mahdollisuus meetata itse maineikas Girlzilla?
 

äijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itähelsinkivantaan Jokerit
Roots, bloody roots!

Eli näin vapaasti lainattuna...

Ei itse ruoka, ei itse hinta, ei se itsepalvelu.

Vaan saatavuus ja ne kuuluisat tekotupien sijainnit...

Katsokaa tätä "keskustelua" alusta loppuun, niin toteatte saman.

Aivan sama, oletko täältä, tuolta vai sieltä. Näin se kuitenkin menee.

P.S. Itse olen kuitenkin (yllätys yllätys!) Carlon miehiä. Aina.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Juha Salminen

Hmm, mä just tossa sanoin Sparrow'lle että heti kun tietää minne te olette tulossa istumaan niin ilmoittaa mulle, koska mä aion tulla samaan paikkaan...:) Be afraid. Be very afraid.
 

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Tänään se sitten on

Nimittäin viimeinen päivä kun Carrols on Keskon omistuksessa. Huomisesta lähtien kaikki siirtyy Heselle...:( :( Käykää ahmimassa Stadilaiset! :p
 

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Re: Roots, bloody roots!

Viestin lähetti äijä
Eli näin vapaasti lainattuna...

Ei itse ruoka, ei itse hinta, ei se itsepalvelu.

Vaan saatavuus ja ne kuuluisat tekotupien sijainnit...

Katsokaa tätä "keskustelua" alusta loppuun, niin toteatte saman.

Aivan sama, oletko täältä, tuolta vai sieltä. Näin se kuitenkin menee.

P.S. Itse olen kuitenkin (yllätys yllätys!) Carlon miehiä. Aina.

Ei kommentoida itseasiassa tekotupien sijaintia, vaan sitä,
että vanha traditio siirtyy turkulaisomistukseen.

No traditiosta on ollut maku kaukana jo ainakin 10v, koska
Carrolssin mömmöt on jostain syystä vatsalle vieraita.
Eli lykka till' vaan Hesrols tai CarBurger...

Promille suomalaisista on valmis ostamaan mitä vaan,
joten aina 5000 asiakasta löytyy.
 

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Juha Salminen

Viestin lähetti girlzilla15
Hmm, mä just tossa sanoin Sparrow'lle että heti kun tietää minne te olette tulossa istumaan niin ilmoittaa mulle, koska mä aion tulla samaan paikkaan...:) Be afraid. Be very afraid.

Olen itsekin menossa sinne jommallakummalla erätauolla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös