Olisiko mitenkään ylivoimaista kuitenkaan laittaa linkkiä/linkkejä, jos kerran näinkin mielenkiintoista tietoa löytyy? Kanssapalstalijoiden iloksi ja avuksi ja oman tuotetun sisällön laadun parantamiseksi. Kirjoitin itse googleen "teräväinen trade reaction", klikkasin yhtä linkkiä, en nähnyt Teuvon kommentteja, väsähdin. Kiitos.
http://www.iltalehti.fi/nhl/2016061521737576_nh.shtml (Linkki vie Iltalehden juttuun liittyen Teräväisen treidiin.)
- Hän vain kiitti kaikesta, ei paljon muuta. Se oli minulle pieni järkytys, en ehkä ymmärtänyt edes kaikkea. En koskaan tiennyt, oliko tällainen mahdollisuus olemassa, mutta eihän sitä voikaan tietää. En ajatellut mitään muuta. Olin täällä (Suomessa) harjoittelemassa. Joskus asiat tapahtuvat nopeasti. Seuralla on jotain ongelmia palkkakaton kanssa. Jotain piti tapahtua. Tämä on paljolti bisnestä, Teräväinen sanoi puhelinhaastattelussa The Athletic -verkkosivustolle.
- Tietysti, tämä on pieni järkytys. Koskaan ei tiedä, mitä tapahtuu. Yritän ottaa tapauksesta kaiken positiivisen mennessäni uuteen joukkueeseen. En tunne vielä ketään pelaajia, mutta eiköhän siellä ole paljon hyviä nuoria pelaajia. Toivottavasti sopeudun hyvin joukkoon ja saan hyvin peliaikaa, Teräväinen totesi The Athleticin haastattelussa.
- Varmaan elämäni parasta aikaa. Voitin siellä Stanley Cupin. Koko organisaatio ja kaikki pelaajat olivat loistavia minua kohtaan. Oli uskomatonta olla osa sitä kaikkea. Fanit ja kaikki, uskomatonta, varsinkin Stanley Cupin voittaminen. Se on jotain, mistä aina unelmoi.
Ja tuossa Teräväisen kommentit.