Caps-Panthers 12-2 ja häviäjien kommentit

  • 1 130
  • 3
Suosikkijoukkue
KärppäKerho, Leafs, Slovensko
http://espn.go.com/nhl/news/2003/0111/1491230.html

Mitä mieltä olette Floridan omistajan kommenteista? Aika ihmeelliseltä minusta vaikuttaa....kyse on kuitenkin maailman kovimmasta kiekkosarjasta johon ei ennenkään ole tuntu anteeksi pyytelemään. Olisiko Capitalsin pitänyt 6-0-tilanteessa lopettaa pelaaminen ettei vaan tulisi panttereille paha mieli? (kuten Tappara vähän aikaa sitten heh)
 

Ferris

Jäsen
Niin, kyllähän minäkin joskus olen kuullut tästä respect-asiasta NHL:ssä eli että ei haeta hakemalla murskavoittoja, jos vastustaja on jo selkeästi lyöty. Parasta, ja Flo-omistajan kannalta minusta noloa, on se, että Caps ei edes peluuttanut Jagria kolmannessa erässä kuin 5 vaihtoa (n. 3.5 min). Jags itse sanoi, ettei halunnut nöyryyttää Floridaa, koska tietää miltä jengistä tuntuu tuossa vaiheessa. Lisäksi hän sanoi, ettei ollu kiinnostunut ennätyksestä, koska voittokin oli jo varman. Kannatti Jagsia säästää viimeinen erä, viime yönä jatkui hyvä vire.

Flo-pomo veti herneet nenään siitä, kun Bondra teki kaksi maalia. Tilannehan vaan oli sellainen, että Capseilla ei ollut enää kuin kolmeen ketjuun hyökkääjiä. Kono ulkona, Jagr penkillä, Henry otti Johanssonin paikan pakkina. Olisiko Cassidyn pitänyt istuttaa esim. Bondraa ja pelata kahdella ketjulla? Tai sanoa, että sinä et saa tehdä maaleja?

Washington Times urheilutoimittaja Dave Fey kirjoitti minusta aika hyvän ja nasevan vastikkeen tuolle Flo-pomolle:

http://www.washtimes.com/sports/20030113-89137264.htm
 
Suosikkijoukkue
KärppäKerho, Leafs, Slovensko
Hah

Kiitti linkistä, oli todellakin hyvä kirjoitus. Itse asiassa ehdinkin jo saada valotusta asiaan vähän kirjoitukseni jälkeen avatessani uuden Veikkaajan....en olekaan ollut tietoinen mistään herrasmiessopimuksesta tämmöisissä asioissa. Cassidy on siis Amerikan JukkaJalonen :). Go Caps! Olisi Jagge vaan pistänyt lisää löylyä kiukaille.
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Olli Jokinen kutsui näiden lausuntojen jälkeen Cohenia varmasti itkupilliksi... Tähän suuri, silmää vinkkaava hymiö.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös