Canal + pelit 2003-2004

  • 42 784
  • 426

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Viestin lähetti JMK81
Su 23.5 klo 16.45 Det-Col (6.2.1999)

Onko tämä nyt se matsi missä äijää otetaan kun vierasta sikaa? Jos näin on niin pakko nauhoitus.

Ei taida olla. Kyseessä oli yksi Red Wingsin huonoimmista peleistä Avalanchea vastaan ikinä ja Patrick Roy otti tuossa ottelussa 400 voittonsa kautta aikain nuorimpana molarina ja pienimmällä ottelumäärällä. Matsissa oli yksi tappelu Rene Corbetin ja Martin Lapointen välillä.

Ilmeisesti nämä kaikki hienot "klassikot" tulevat olemaan jotain Colorado-ylistystä. Käyhän se tietysti niinkin, kun joukkue on muuten tuossa toukokuun aikana jo kesälomalla.

http://www.usatoday.com/sports/scores99/99036/99036352.htm
 
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, HIFK
"The Game" Detroitin ja Coloradon välillä pelattiin 26.3.1997, jolloin Darren McCarty kosti Claude Lemieux'lle edelliskevään tapahtumat. Ja olihan siinä muutakin oheistapahtumaa... (Jos tätä peliä nyt haettiin)
 

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
Kyllä taas canal+:aa voi kiittää perseelleen hoidetusta toisesta kierroksesta. Ensimmäinen kierros hoidettiin 10 arvoisesti, mutta eipä voine kehuta liiemmin jaella tämän jälkeen. Nyt on kaksi sarjaa menossa 4 pelissä poikki, no sentään niistä on yhdet pelit nähty, mutta huonoa toimintaa. Maksaako se niin paljon se pelin näyttäminen zapilla, vai mikä siinä hommassa kiikastaa?
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Viestin lähetti KPL
Kyllä taas canal+:aa voi kiittää perseelleen hoidetusta toisesta kierroksesta. Ensimmäinen kierros hoidettiin 10 arvoisesti, mutta eipä voine kehuta liiemmin jaella tämän jälkeen. Nyt on kaksi sarjaa menossa 4 pelissä poikki, no sentään niistä on yhdet pelit nähty, mutta huonoa toimintaa. Maksaako se niin paljon se pelin näyttäminen zapilla, vai mikä siinä hommassa kiikastaa?

Mikä tarkalleen on valituksesi kohde? Liian vähän pelejä?
On totta ettei Canal+ näyttänyt kaikkia mahdollisia otteluita, mutta tänä keväänä meitä NHL-diggareita on kyllä hellitty pelien määrällä!
Loistavaa tason nousua Canal+:lla, vielä kun kaikki ottelut olisi mahdollista kuulal alkuperäisillä selostuksilla, ettei tarvitsisi kuunnella linkun sekoiluja.
Mulla ei ainakaan pääkanavalla ole muita kieliä valittavana kuin suomi, kullalla ja sinisellä valinta on kyllä mahdollista.
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Klassikoista vielä.

Nyt noista kolme on selvillä, eli 2001 finaali, Gretzkyn viimeinen NHL-ottelu ja Royn 400. voitto.

Miksi nämä ovat mukana?
Col-Tor (22.11.1997)
Col-Van (23.12.2000)
 

sumumummu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JAVA
Ottelusarjan ollessa katkolla pelit lisääntyy ruudussa. Ensi yönä Teemu aloittaa eläkepäivät. Toivottavasti lisäävät listaan vielä Montreal-Tampa sarjan 4:n pelin. Loppuviikon Canal+ pelit:

torstai 29/4 02.00
Toronto - Philadelphia 3:7 | NHL
Suora lähetys.

torstai 29/4 05.00
Colorado - San José 4:7 | NHL
Suora lähetys.

torstai 29/4 08.00
Toronto - Philadelphia 3:7 | NHL
Uusinta.

torstai 29/4 16.00
Toronto - Philadelphia 3:7 | NHL
Uusinta.

lauantai 1/5 22.00
Calgary - Detroit 5:7 | NHL
Suora lähetys.

sunnuntai 2/5 02.00
Tampa Bay - Montreal 5:7 | NHL
Suora lähetys.

sunnuntai 2/5 10.10
Calgary - Detroit 5:7 | NHL
Uusinta.

sunnuntai 2/5 13.00
Tampa Bay - Montreal 5:7 | NHL
Uusinta.

sunnuntai 2/5 23.00
Philadelphia - Toronto 5:7 | NHL
Suora lähetys.
 

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
Viestin lähetti Slash
Mikä tarkalleen on valituksesi kohde? Liian vähän pelejä?
On totta ettei Canal+ näyttänyt kaikkia mahdollisia otteluita, mutta tänä keväänä meitä NHL-diggareita on kyllä hellitty pelien määrällä!
Loistavaa tason nousua Canal+:lla, vielä kun kaikki ottelut olisi mahdollista kuulal alkuperäisillä selostuksilla, ettei tarvitsisi kuunnella linkun sekoiluja.

Kyllä liian vähän pelejä. Ensimmäisestä kierroksesta jäi todella hyvä maku canalin suhteen ja olisi toivonut sen jatkuvan toiselle kierrokselle. Toukokuussahan tarjonta on loistavaa. Ihmetyttää vain tämä vajaa kaksi viikkoa kestävä jakso ennen uutta canal+ sport kanavaa. Kiinnostaisi tietää joutuuko canal+ maksamaan jonkun pelikohtaisen maksun jokaisesta näytetystä pelistä, se selittäisi sen, että pelejä näytetään valikoiden. Jos erillistä maksua ei ole en ymmärrä miksei zapilta voisi tulla vaikka jokaista mahdollista peliä, joista kukin voisi katsoa haluamansa.
 

Hielo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, Espoo Blues, HIFK
Hetkinen, arvoisat tietäjät ja vapun viettäjät, onko Zap nyt yhtä kuin Sport? Itse canalittomana olen auttamatta pihalla kuvioista. Nyt näyttäisi nimittäin siltä, että "vaihteeksi" kyseinen yhtiö on päättänyt vaihtaa Calgaryn pelin pois viime tingassa. Ainakin nämä ruotsin sivut ilmoittavat seuraavaa:
lördag 1/5 21.00 [Canal+ Zap]
San Jose-Colorado | NHL
Slutspel, conf.semifinal 5:7. från HP Pavilions at San Jose.

Lähibaarin listoilla tosin vielä mainostetaan samaan kellonlyömään alkavaksi Detroit-Calgary -peliä Canal+ Sportilla. Suomen sivuilla komeilee myös edelleen Det-Cgy -ottelu.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Viestin lähetti Hielo
Hetkinen, arvoisat tietäjät ja vapun viettäjät, onko Zap nyt yhtä kuin Sport? Itse canalittomana olen auttamatta pihalla kuvioista. Nyt näyttäisi nimittäin siltä, että "vaihteeksi" kyseinen yhtiö on päättänyt vaihtaa Calgaryn pelin pois viime tingassa. Ainakin nämä ruotsin sivut ilmoittavat seuraavaa:
lördag 1/5 21.00 [Canal+ Zap]
San Jose-Colorado | NHL
Slutspel, conf.semifinal 5:7. från HP Pavilions at San Jose.

Lähibaarin listoilla tosin vielä mainostetaan samaan kellonlyömään alkavaksi Detroit-Calgary -peliä Canal+ Sportilla. Suomen sivuilla komeilee myös edelleen Det-Cgy -ottelu.

Nyt on oikeasti muoviräjähteen valmistuskynnys ja hyökkäys Ruotsiin aika lähellä jos näin on tehty. #¤#"&¤#/&%(!!!

Mutta ymmärretään nyt sitten tämä näkökanta. Koko Ruotsin Forsbergin ja Canal plus -päättäjien Super-Colorado pelaa todennäköisesti viimeisen ottelunsa ja Detroit-Calgary -parin vääntö jatkuu vielä ainakin kuudenteen otteluun. Näyttävät sitten sitä seuraavaksi, ellei koko Ruotsin Forsberg selviydy vielä pykälää eteenpäin. #%#¤&#¤/%!
 
Viimeksi muokattu:

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
Ei voi muuta kun edelleen ihmetellä canalin tiedottamis politiikkaa. Mikä idea on siinä että peli ilmoitetaan etukäteen jos sitten kuitenkin se arvotaan vasta pari päivää ennen.

Toivottavasti sunnutaista lähtien kaikki loput pelit näytetään, luulisi olevan mahdollista sportin myötä.

Itse olen myös miettinyt canalin nhl sopimuksen sisältöä, tuskin peleistä kuitenkaan yksitellen maksetaan kuulostaisi aika oudolta, luulisin että sopimukseen kuuluu joku tietty määrä pelejä. Se nyt vaan on outoa että sopimusta ei ole pystytty neuvottelemaan niin että playoff aikana voisi näyttää niin paljon pelejä kun haluaa. Kyllähän esim espn ja cbc näyttävät todella runsaasti playoff pelejä vaikka ei siellä runkosarjan aikana joka päivä pelejä näytetä. Onhan se nhl:kin etu että täällä näytettäisiin mahdollisimman monta peliä.
 
Viimeksi muokattu:

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Minulla oli Canal useamman vuoden.
Päätin jättää sen pois viime talvena kun sitä ei tullut katselua juuri lainkaan.
Tämä taisi olla oikea ratkaisu, säästöä tulee yli 35 euroa kuussa.
Pelejä tulee enemmän nykyään ja vielä lassikko-otteluita.
Pitää kyllä katsoa mihin Canal on menossa.
Tuo oma urkkakavana on kyllä askel oikeaan suuntaan.
Jäämme mielenkiintoisena seuraamaan....
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
Vaikka canalia tuleekin kritisoitua niin kokonaisuutena on se minulle helposti hintansa väärti. Itse katselen jalkapalloa ja kiekkoa sekä elokuviakin tulee joskus katsottua joten 27 euroa kuussa on ihan kohtuu hinta. Nyt kun vielä lisäsivät nba:n.

Tosin pelkän kiekon seuraamiseen tuskin kanavaa hankkisin, varsinkin runkosarjan aikana otteluvalinnat ovat välillä todella huonoja.
 

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Tietoo?

Olisko jollain varmaa tietoa kumpi peli on tulossa canalilta illalla?
Aluksihan piti tulla klo22.00 Wings-Flames ja sitten 02.00 Tampa-Habs, mutta sitähän ei pelata.
Jostain oon kuullu että tulee justiin toi Wings-Flames ja toisesta paikasta että tulee Sharks-Avs, eli jos jollain on tietoa moneltako ja mikäkin peli tulee niin laittakaa tietoa myös tänne.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Canal + Ruotsin sivut ilmoittaa että peli olisi sittenkin Sharks - Colorado.
Uskon sitä, koska suomenkielisten sivujen päivitys on mitä on.
Oisin kyllä voinut sen Detroit - Calgarynkin katsoa. No toivottavasti Avalanchen kesäloma alkaa sharksien toimesta, niin ehkä se siitä.
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
Innanen puhu tuossa Arsenal-Birmingham ottelun yhteydessä Detroit-Calgary pelistä, mutta sehän nyt ei mitään todista.

Olisiko sitten mahdollista että Routsissa ja Suomessa tulisi eri pelit, nhl pelien osalta tätä ei mielestäni ole tapahtunut mutta jalkapallon kyllä joten ei se teknisesti varmasti mahdotonta ole. Rahani pistäisin kyllä Colorado-San Jose pelille koska tuo suomalaisten sivujen päivitys on tosiaan aika heikkoa.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Viestin lähetti steepler
Olisiko sitten mahdollista että Routsissa ja Suomessa tulisi eri pelit...
Ainakin Serie A:n kohdalla on näin.

Suomi kulkee yleensä käsi kädessä Tanskan Canal plussan kanssa (http://www.canalplus.dk/) ja siellä myös mainitaan että tämän illan ottelu on SJ-Col.

Tässä muutamia otteluita joita seuraavaksi nähdään (ajat siis tanskan aikaa):

lørdag 1/5 21.00
San Jose-Colorado | NHL
Slutspil, conf. semifinal 5:7. fra HP Pavilions at San Jose.

søndag 2/5 22.00
Philadelphia-Toronto | NHL
Slutspil, conf. semifinal 5:7. Direkte fra Wachovia Center.

tirsdag 4/5 04.00
Calgary-Detroit | NHL

onsdag 5/5 01.00
Toronto-Philadelphia el. Colorado-San Jose | NHL
Slutspel, conf.semifinal 6:7. Direkt från Air Canada Centre/alt
02:00 från Pepsi Center.

torsdag 6/5 01.00
Detroit-Calgary | NHL
Slutspil Conf. semifinale 7:7. Direkte fra Joe Louis Arena
 

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
???

Oliko ongelma vain minulla vai muillakin kun eilisen pelin selostus tuli ruotsiksi, onko näin jokaisessa canal+sportin pelissä vai voiko sitä jostain muuttaa (esim. alkuperäiseen tai jopa Linkkuun)?
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Re: ???

Viestin lähetti Hordi24
Oliko ongelma vain minulla vai muillakin kun eilisen pelin selostus tuli ruotsiksi, onko näin jokaisessa canal+sportin pelissä vai voiko sitä jostain muuttaa (esim. alkuperäiseen tai jopa Linkkuun)?
Mulla oli äänessä ainakin ekaks Linkku (oletus asetus), jonka sitten vaihdoin alkuperäiseen selostukseen (tanska).

Mun digiboksissa (salora cdtv410) tämän äänen voi vaihtaa näin: Painan audio nappia -> valitsen haluamani äänen (siinä listassa taitaa olla ruotsi, tanska, suomi ja joku muu). Tanskan kun valitsee niin se on yleensä se alkuperäinen selostus mikä tulee suoraan jenkkilästä.
 

NIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fucking Horseshit
Itsellä oli sama vika, mutta sitten kekkasin kokeilla ohjelmapäivitysten etsintää digiboxille ja voilá! vanha nahkatukka palasi linjoille!

Alkuperäistä selostusta en ole saanut aikaiseksi sitten millään. Ei vaikka vaihtaisi sen tanskan selostuskieleksi. Osaisiko joku neuvoa?
 

McPolde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NYR, Newcastle, P.Salmi & J.Jokinen
Mulla näkyy canalplussa satelliitin kautta ja tanskan vaihtamalla saa alkuperäisen selostuksen päälle.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Re: Re: ???

Viestin lähetti vieri
Mun digiboksissa (salora cdtv410) tämän äänen voi vaihtaa näin: Painan audio nappia -> valitsen haluamani äänen (siinä listassa taitaa olla ruotsi, tanska, suomi ja joku muu). Tanskan kun valitsee niin se on yleensä se alkuperäinen selostus mikä tulee suoraan jenkkilästä.

Kiitos vieri tästä ohjeesta. Vuoden päivät olen yrittänyt digiboksin äänen kanssa kikkailla oletuskieliä muuttamalla yms. mutta vasta tämän antamasi ohjeen perusteella pääsin eroon Lindegreninstä, toivottavasti ikuisiksi ajoiksi. Kiitos.
 

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Tää oli muuten justiinsa se sama ohje minkä avulla minä pääsin eroon siitä helvetin ruotsalaisselostuksesta, kiitokset siitä!
Mutta Linkusta en eroon halua, siinä on tullut jo semmonen omanlainen tyyli ettei aina jaksa kaikista kömmähdyksistä kuumentua, nykyään otan ne jo huumorilla ja koitan itse katsoa kuvasta mitä tapahtuu jos Linkku ei satu (juuri) sitä huomaamaan:)
 

K.J.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Everton FC, Hermes
Viime yönä tulessa oli sitten Juha Taivainen ja täytyy esittää syvä kumarrus ja hatun nosto siihen suuntaan.. Taivainen oli hoitanut esivalmistelut kivasti ja tunnisti pelaajat kiitettävästi... Muutenhan mies tunnetaan jo ammattilaisena jalkapallopuolelta...
 

Ipa9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Montreal Canadiens
Liverpool FC
Taivainen oli/on hyvä, selostaja minun makuuni.

Siitä huolimatta käytin surutta hyväkseni kanavauudistuksen tarjoamaa mahdollisuutta valita ruotsinkielinen selostus.

Linkusta on jo sanottu tässäkin ketjussa kaikki tärkeä/vähemmän tärkeä, joten tyydyn totemaan, että pelin seuraamista eivät ainakaan minun kohdallani ole Pentin pienet mokat koskaan haitanneet.
 

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
Viestin lähetti K.J.
Viime yönä tulessa oli sitten Juha Taivainen ja täytyy esittää syvä kumarrus ja hatun nosto siihen suuntaan.. Taivainen oli hoitanut esivalmistelut kivasti ja tunnisti pelaajat kiitettävästi... Muutenhan mies tunnetaan jo ammattilaisena jalkapallopuolelta...

Todella hyvä selostus kaikin puolin, kun vielä muistetaan, että mies ei ole vuoteen lätkää selostanut(korjatkaa jos olen väärässä). Melkolailla virheetön suoritus, eikä Taivaisessa ole muutenkaan mitään suuremmin ärsyttäviä ominaisuuksia. Kerran tuli pelin aikana ajateltua, että Linkku tietäisi kuka tuo äijä on, mutta Taivainen oli viisas ja oli hiljaa kun ei tiennyt(ne muutamat mieshenkilöt siellä aitiossa). Linkkuhan tuntee kaikki vähänkin merkittävät ihmiset kiekossa, vaikka voihan se poimia sieltä jenkki-selostuksestakin, ken tietää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös