Canal + pelit 2003-2004

  • 42 877
  • 426

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Kyllähän Vancouver Calgary olis kiinnostanut huomattavasti enemmän. Vancouver kuulunut tällä kaudella niihin harvoihin porukoihin, joiden peli on ollut aina hyvää, kun sitä on tullut ja nyt Sedinienkin ketjulla rullaa. Lisäksi Calgary on kovassa tikissä maaliin palanneen Kipprun ohella. Ei jymmärrä näitä vaihdoksia! Mikähän niihin on syy?
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Mikähän vtun idea tuossa vaihdossa taas oli. Kerrankin kun olisi saanut katsoa läntistä konferenssia ja vielä kahden kiinnostavan kanadalaisen kohtaamista. Varmaan vaihtavat tuon lauantain Detroit-Coloradonkin vielä johonkin Pittsburgh-Columbus matsiin.
 

Donald_22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Jokerit
Voi perkele! Olin jo todellakin odottanut tuota Van-Calgarya, ja ehdin juuri käydä lukemassa, että Grenier ja Brookbank nostettu takaisin ylös, sitten Canalin sivuille tarkistaamaan milloin matsi alkaa. Meinasi itku päästä kun totuus paljastui (siellä muuten lukee New York - New York Rangers, eipä taida taas olla mitään hajua mitä ovat tekemässä). No mutta, saadan nauttia Devilsin puolustusvoitosta(hymiö). En enää uskalla katsoa listaa Canalin tulevista otteluista, koska jos näe yhdenkin Pittsburgin matsin (tai Washingtonin) katkeaa tilaus siihen paikkaan. Ei tarvitse ainakaan ensivuonna maksaa tästä paskasta.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
sama homma kuin muilla. Pahasti meni taas metsään otteluvalinta. Itse olin kans valmistautunut sipsien ja muiden roskaruokien kanssa katsomaan Calgaryn ja Vancouverin peliä ja sit tulee tuollainen paskamatsi telkkarista. Ei hittolainen. Mä en kyllä ymmärrä tätä Canal+ politiikkaa vaihdella noita otteluita.
 

Hielo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, Espoo Blues, HIFK
Sama laulu. Kaksi yritystä, kaksi hutia. Olipa tässä tarkoitus viritellä uuteen lukaaliin canalit ja widescreenit ja muut mutta nyt saavat niin kanavakauppiaat kuin paikalliset gigantit jäädä nuolemaan näppejään. Harkitaan syksyllä uudestaan, kun rauha on palannut maahan.

Anti-Flames-liitto arpoo satavarmasti tuohon 7.3. jonkun huikean spektaakkelin. Kertoimet on tällä hetkellä alhaisimmat ihmishistoriaa muokkaavilla näytöksillä Chicago-Edmonton, NY Rangers-Pittsburgh. Hyvänä kolmosena tuleekin Phoenix-Minnesota.
 

McPolde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NYR, Newcastle, P.Salmi & J.Jokinen
CGY @ VAN olisi alkanutkin inhimilliseen aikaan.
Onhan sitä kuitenkin kiva katsella Jagr:a Rangersin paidassa.
 

Donald_22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Jokerit
Ei ole, ihan oikeesti. Voi olla että tämä ottelunvaihto johtuu siitä, että ottelua ei ollenkaan televisioida? ESPN sivuilta katsottuna ottelu ei tule miltään (P-Amerikkalaiselta)kanavalta, kun taas Rangersin matsia näyttää ESPN, Fox ja MSG.
On muuten Rangers nostanut ylös MacDonaldin, mutta eipä sillä väliä, Devils on niin neitimäinen että ei vaikuta mitään. Hyvällä lykyllä nähdään Devilsien jyrääminen fyysisellä puolella, tuskin kuitenkaan.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
hyvällä tuurilla voidaan yks tai kaks myllyä nähdä. Devilsillä on kokoonpanossa tällä hetkellä S.Brown, T.Stevenson, G.Marshall jne. Ja Rangersillä Simon, Bam Bam, Purinton, MacDonald etc.

Mutta mieluummin sitä olis katsonut Brookbank vs Oliwa #3 jne
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
Ei ole, ihan oikeesti. Voi olla että tämä ottelunvaihto johtuu siitä, että ottelua ei ollenkaan televisioida? ESPN sivuilta katsottuna ottelu ei tule miltään (P-Amerikkalaiselta)kanavalta, kun taas Rangersin matsia näyttää ESPN, Fox ja MSG.

Itse kiinnitin huomiota ihan samaan asiaan, tosin en tiedä otetaanko tässä Kanadalaiset kanava huomioon. Mutta jos niin on niin minkä takia yleensä ilmoittaa että van-cal näytetään. Itse kyllä katson mielummin Devils-Rangers, mutta ihmettää tämä kumma pelleily ottelujen kanssa. Joku ESPN esimerkiksi ilmoittaa koko kauden ohjelmiston kauden alussa, ja muutoksia tulee aika vähän koska esim. aikataulut eivät juuri muutu nhl:llän toimesta. Mikäkön canalilla on ongelmana että pelejä pitää vaihdella ja vatkata.
 

Edder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ahmat,Hifk
Huh,huh....vieläkin hikoilen kuuuuman paikallispelin jälkeen. Mahtavaa kiekkoa!! Harvoin näkee,kuinka tähtiä täynnä olevan joukkueen neloskenttä on aivan suvereeni muihin verrattuna ja Dunhamille myös pisteet kotiin.
Siis....aivan....sanonko minkälaista kiekkoviihdettä. Anteeksi nyt purkautumiseni,mutta kyllähän sitä mieluummin olisi katsonut minkä tahansa muun pelin. Kukas se oli muuten se Rangersien uusi pelaaja...se numero 68. Varmaan joku farmista nostettu??No pari peliä alle,niin alkaa nuorukaisella peli kulkea.=) Linkku totesi hyvin jälleen. Ensimmäinen erä oli Rangersille kauden parhaita.Sääliksi käy.Pääasia kuitenkin,että Devils taipui!!
 

Hielo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, Espoo Blues, HIFK
Viestin lähetti steepler
Itse kiinnitin huomiota ihan samaan asiaan, tosin en tiedä otetaanko tässä Kanadalaiset kanava huomioon. Mutta jos niin on niin minkä takia yleensä ilmoittaa että van-cal näytetään.
Niinpä. Kanadassa peliä (Van-Cgy) ei näytetty millään julkisella kanavalla, mikä oli kuitenkin tiedossa jo kauden alusta asti. Tuskin amerikaanoillekaan on luvattu omilla kanavillaan kanukkien kohtaamista. Tuo ei siis todellakaan kelpaa selitykseksi, kun luvataan sitä mutta annetaan tätä.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Mielenkiintoinen ottelu alkoi juuri Canal+ kanavalla.

Chicago vs Washington. Kiihkeä ottelua tulossa. Alku on ainakin ollut hyvä.
 

Ipa9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Montreal Canadiens
Liverpool FC
Joo, sen verran oli mielenkiintoista vääntöä tuo Washington - Chicago, että Uni-Matti ystävineen tuli käymään luonani jo hyvissä ajoin toisen alkupuolella.

Nyt tietysti joku voi todeta, että enhän minä tiedä mitä ottelun jälkipuoliskolla tapahtui, mutta tokkopa mitään elämää suurempaa menetin.

Osaltani ihmettelenpä minäkin näitä otteluvalintoja, Caps ja muut häntäpäänvalvojan tuntuvat vilahtelevan ruudussa melko tiuhaan. Tosin lauantainen Wings - Avs oli virkistävä poikkeus ja tietysti mieluummin katson sitten vaikka Washingtonia kuin en mitään.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Joo no alku oli oli ja eka jakso mutta loppuakohti meni huonoon suuntaan. Mutta eka jakso tosiaan oli katsottavaa kiekkoa sitten alkoi itselläkin vähän väsyttää.

No tänään tulee sitten Rangers vs Ottawa klo 20:00
 

Virumaa

Jäsen
Täällä ketjussa joku varmaan voisi kertoa, että minkä hintanen tuo canal on. Paljon tulee kuukausimaksuja ja paljon sen asennus maksaa? Itse olen ajatellut canalin hankkia pääasiassa änärin, elitserienin ja valioliigan vuoksi. Ja vaikuttaako se että on digiboxi tuon canalin hankkimiseen/hintoihin jotain?
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Avaus maksua ei minulla ainakaan ollut silloin kauan sitten kun Canalin otin. Joten siitä en tiedä.

Itsellä on oma digiboksi. Canal+ maksaa kuukaudessa sen 27 ekua. Ei paha kun kuitenkin saa nähdä JOSKUS hyviä pelejä niin NHL:n puolelta kuin Valioliiga fudiksen puolelta.

Jos sulla ei ole valmiiksi digiboksia vaan päätät vuokrata sen samalla kun otat Canal+ niin se on silloin muistaakseni 42 ekua/kk
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
itse olen tehnyt silleen että otan canalin aina vähän ennen joulua, jolloin heillä on _aina_ avaustarjouksia. Sitä voi sitten pitää puoli vuotta ja näkee futiksen ja lätkän kausien huipennukset. Kesäksi palauttaa laitteet ja katsoo videolta kaikki nauhoitetut elokuvat jotka on varastoon jäänyt.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Viestin lähetti Virumaa
Täällä ketjussa joku varmaan voisi kertoa, että minkä hintanen tuo canal on. Paljon tulee kuukausimaksuja ja paljon sen asennus maksaa? Itse olen ajatellut canalin hankkia pääasiassa änärin, elitserienin ja valioliigan vuoksi. Ja vaikuttaako se että on digiboxi tuon canalin hankkimiseen/hintoihin jotain?

Kai sulla on semmonen boksi missä on paikkoja purkukorteille tai muuten sillä ei tee mitään?

27€/kk siis pelkkä canali omalla boksilla, 34,5€ canali+analoginen viritin ja 41€ canali+vuokradigiboksi.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Löytyisikö jostain valmista listaa / tietoa, mitkä kaikki tv-kanavat maailmassa näyttävät NHL-pelejä Canalin lisäksi?
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Tällästa joku kirjoitti aikanaan F1-forumille:

Löysin vaihteeksi uuden satelliittikanavan, josta voi seurata NHL:ää. Siriuksesta löytyy TV Sport Romania(!), joka on aivan ilmainen kanava. Sieltä tulee myös Valioliigan ja Espanjan liigan otteluita.

http://www.tvsport.ro/program/index.php

Juuri nyt tulee nauhoitettuna Edmonton-Dallas, huomenna Florida-Colorado.

---------------------------------

Anteeksi vaan, mutta mainostan vieläkin tuota mainiota romanialaista kanavaa...

Joka keskiviikko ja torstai tulee klo 19.30 kahden tunnin jälkilähetys jostain edellisyön NHL-ottelusta. Tänään tulee Philadelphia-Washington, eilen Boston-Atlanta. Ensi viikonlopun All Star-ottelu tulee suorana lähetyksenä.

Ranskan futisliigaa, Englannin Valioliigaa ja Espanjan liigaa tulee paljon, esim. viime viikonvaihteessa yhteensä yhdeksän(!) matsia suorana (1 FRA, 4 ENG, 4 SPA). Eli ihan samat kuin Canal+:lta ja vähän enemmänkin... Eikä maksa mitään jos on laitteet ja näkyvyyttä Siriukseen (Viasatin satelliitit).

PS. On se muuten kumma, että NHL:ää pitää seurata romanialaiselta kanavalta, kun ei yksikään suomalainen ilmaiskanava sitä näytä.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
listaa päivitetty.....


la 28.2 20:00 Boston - Philadelphia ZAP
su 29.2 22:00 Dallas - Edmonton
to 4.3 04:30 Colorado - Vancouver
su 7.3 22:25 Colorado - Calgary
to 11.3 06:00 Vancouver - Minnesota
la 13.3 22:00 Detroit - Dallas ZAP
su 14.3 22:05 Colorado - Phoenix
to 18.3 02:30 Florida - NY Islanders
la 20.3 22:00 Philadelphia - NY Rangers ZAP
su 21.3 02:00 Toronto - Colorado
ma 21.3 22:05 Pittsburgh - NY Rangers
to 25.3 05:00 Vancouver - Los Angeles
la 27.3 20:30 Detroit - Colorado ZAP
ma 29.3 00:00 Chicago - St.Louis
to 1.4 03:30 Florida - Ottawa
la 3.4 22:00 Joukkueet vahvistamatta ZAP
 

bambamcam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Boston Bruins
15 peliä ja viidessä esiintyy Teemunfopparado. Alkaa kyllästyttämään. Montakohan kertaa kyseinen joukkue on jo ollut ruudussa. Lisänä tulossa ovat pleijarit, joista varmaankin näytetään vain Coloradon pelit. No, pakko ei ole tietenkään katsoa.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Viestin lähetti bambamcam
15 peliä ja viidessä esiintyy Teemunfopparado. Alkaa kyllästyttämään. Montakohan kertaa kyseinen joukkue on jo ollut ruudussa. Lisänä tulossa ovat pleijarit, joista varmaankin näytetään vain Coloradon pelit. No, pakko ei ole tietenkään katsoa.

Kyllähän tuota Lumivyöryä on aivan tarpeeksi nähty, tosin noistakin peleistä aion kyllä katsoa ainakin Vancouver - ja Detroit-ottelut. Jälkimmäinen peli on jo klassikko-osastoa ja tällä kaudella on muistaakseni ainakin kerran nähty Colorado-Vancouver (tai toisinpäin?) ja peli oli yksi parhaista tällä kaudella näytetyistä Canalin matseista.

Sitä kyllä ihmettelen, että miksei playoff-taistelun takia tärkeitä pelejä voida näyttää? Ketä voi kiinnostaa Pittsburghin ja Rangersin välinen yhteenotto (muita kuin joukkueiden faneja?). Tod.näk Rangerskin on silloin jo menettänyt playoff-mahdollisuutensa. Hieman tuota otteluvalintasysteemiä voisi kieltämättä parannella..
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Eniten ärsyttää etten ole nähnyt tällä kaudella yhtään Calgaryn matsia. Ei niitä ole siis taidettu edes esittää. Se ainoakin peruttiin. Onneksi sentään tuo yksi on nyt tulossa. Vancouver-Colorado pelit ovat olleet kyllä tämän kauden parasta antia. Hoppas bara at Foppa och Markus spelar i den nesta matchen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös