Äkkiseltään katsottuna näyttäisi lista tältä:
3-ottelua
Hifk
Jokerit
Tappara
HIFK ja Tappara ovat mielestäni molemmat neljään otteeseen ruudussa.
Äkkiseltään katsottuna näyttäisi lista tältä:
Tampereella asuvan Lukko-kannattajan kannalta paskin mahdollinen ottelulista alkukaudelle.
HIFK ja Tappara 4
Jokerit ja HPK 3
Lukko ja KalPa 1
Lopuilla kaksi peliä.
Ihan mukavalta näyttää näin tapparalaisittain. Olisiko näissä jotain vuorotteluja vuosittain, koska myös toissa kaudella Tappara oli paljon ruudussa viime kauden ollessa tässä suhteessa heikompi?
Menin tekemään keväällä virheen, että otin itselleni canalin ja nyt täytyy sanoa, että sopimusta ei ensi keväänä jatketa. Mitä hittoa teen näillä kahdella Ilveksen pelillä, jotka molemmat ovat kotipelejä ja katselen ne paikan päällä hallissa.
Minä maksan jatkossa ilolla tv-lupani ja unohdan tyysti nämä perseestä olevat maksukanavat.
Menin tekemään keväällä virheen, että otin itselleni canalin ja nyt täytyy sanoa, että sopimusta ei ensi keväänä jatketa. Mitä hittoa teen näillä kahdella Ilveksen pelillä, jotka molemmat ovat kotipelejä ja katselen ne paikan päällä hallissa.
Minä maksan jatkossa ilolla tv-lupani ja unohdan tyysti nämä perseestä olevat maksukanavat.
Niin tuossa nyt on pelit vasta marraskuun alkuun saakka, joten saattaa sieltä tulla Ilveksen pelejä vielä myöhemmin kauden aikana. Tosin ei kyllä hirveästi ole järkeä kanavapakettia hommata, jos ainoa mikä kiinnostaa on suosikkijoukkueen vieraspelit.
Omasta puolesta voin sanoa, että vaikken Canalia (pelkästään) JYPin vieraspelejä varten ole hommannut, niin kyllä se kuumottaa, ettei ainuttakaan nyt alkuun ainakaan näe. Kotipelit näkee muutenkin, joten vierasotteet kiinnostaa ja kovasti. Sen sijaanhan esim Kerhoa pystyy näkemään vieraissa kolmesti. En nyt mihinkään "Nuori Suomi" jakoihin olisi lähdössä, mutta sanonpa silti että vi**ttaa.Shejbalia kompaten, kohtalaisen pihalla olet kyllä ollut, jos olet Canalin hommannut vain Ilveksen vieraspelejä varten.
sillä uutta korttia ei huvita ostella, sillä kun jalkapallo ja nhl saadaan päätökseen niin tulee n.3kk tyhjiö milloin sieltä ei tule mitään.
avainasemaa näyttelee nimenomaan tuo 19€ jatkuva kuukausihinta, sillä uutta korttia ei huvita ostella, sillä kun jalkapallo ja nhl saadaan päätökseen niin tulee n.3kk tyhjiö milloin sieltä ei tule mitään.
Niin no, itse vielä toissa kesänä jaksoin katkaista Canalin turhiksi kuukausiksi. Ei niitä loppujen lopuksi montaa ole, kun tilaus katkeaa aina kuukauden lopuksi, aikaisemmin sitä ei voi lopettaa ja tilata ikään kuin puolikasta kuukautta. Kesäkuussa pelataan NHL-finaaleita ja elokuun puolivälissä alkaa taas Valioliiga. Puolentoista kuukauden maksut siinä säästin.
Sama täällä eli jos kaapelitalouksissa hinta saadaan totalia reilusti alemmaksi, esim 19e/kk, niin hankinta tulee ajankohtaiseksi. Nykyisellään 27e on liikaa, kun elokuvien katseluun ei riitä aikaa... Onkos jolla kulla tietoa, paljonko kaapelitalouksissa hinta tulee olemaan? Huomenna tulisi Mustamakkara citystä Suomen matsi, joka olisi mukavampi kotisohvalta katsella kuin baariin raahautua....
HIFK ja Tappara 4
Ihan mukavalta näyttää näin tapparalaisittain. Olisiko näissä jotain vuorotteluja vuosittain, koska myös toissa kaudella Tappara oli paljon ruudussa viime kauden ollessa tässä suhteessa heikompi?
[b]2005-06[/b]
Jokerit 4 5 9
HPK 5 3 8
HIFK 3 5 8
TPS 3 5 8
Tappara 3 5 8
Ilves 4 3 7
Kärpät 4 2 6
Lukko 2 3 5
Blues 2 3 5
Ässät 3 1 4
SaiPa 3 1 4
JYP 2 2 4
Pelican 2 1 3
KalPa 1 2 3
[b]2006-07[/b]
Tappara 6 3 9
HIFK 4 5 9
TPS 4 4 8
HPK 3 5 8
Lukko 4 3 7
Kärpät 2 5 7
Jokerit 1 6 7
Ilves 4 2 6
Blues 3 2 5
SaiPa 2 2 4
Ässät 3 0 3
Pelican 2 1 3
JYP 1 2 3
KalPa 1 0 1
[b]2007-08[/b] (tilanne 1.11.2007)
HIFK 2 2 4
Tappara 1 3 4
Jokerit 2 1 3
HPK 0 3 3
Ilves 2 0 2
JYP 2 0 2
TPS 2 0 2
Ässät 1 1 2
Kärpät 1 1 2
SaiPa 1 1 2
Pelican 1 1 2
Blues 0 2 2
KalPa 1 0 1
Lukko 0 1 1
[b]yhteensä:[/b] (1.11.2007 mennessä)
Tappara10 11 21
HIFK 9 12 21
Jokerit 7 12 19
HPK 8 11 19
TPS 9 9 18
Ilves 10 5 15
Kärpät 7 8 15
Lukko 6 7 13
Blues 5 7 12
SaiPa 6 4 10
Ässät 7 2 9
JYP 5 4 9
Pelican 5 3 8
KalPa 3 2 5
Mä oon nyt kahtena kesänä tehnyt sen, että kun NHL-lähetykset loppu, niin soitin Canalin asiakaspalveluun, että haluan katkaista tilauksen, niin kummallakin kerralla olen saanut 2kk(heinä- ja elokuun) ilmaiseksi kun sanoin että tilaan jääkiekon takia ja että meinaan syksyllä aloittaa taas tilauksen, eikä ole tarvinnut katkaista tilausta.
Itse kävin tänään Citymarketista kysymässä tuosta ANTENNIverkon kortista missä ensimmäiset 6kk olisi 99€ ja sen jälkeen tilaus jatkuisi automaattisesti (1kk 19€). Heillä ei ainakaan korttia ollut, sanoi että loppuviikosta saavat joitain uusia paketteja ja siinä voi olla kyseinen tarjous. Menin vieressä olevaan Expertiin josko heillä olisi korttia, ei ollut ja myyjä soitti canal+ kun ei ollut moisesta tarjouksesta kuullutkaan, sieltä oltiin sanottu että ärrältä saa vain 6kk paketin hintaan 99€, jonka jälkeen on haettava uusi kortti kun se loppuu. Sen jälkeen ajattelin itse soittaa Canal Digitalin asiakaspalveluun ja he sanoivat samaa että R-kioskeilta saa vain tuon 6kk paketin mutta sen jälkeen se loppuu ja jälleen olisi uusi kortti haettava samaan hintaan.
Sinällään jälleen outoa että tarjoukset lukee netissä mutta puhelimessa ei moisesta ole tietoakaan. Pitää nyt loppuviikolla käydä korttia kyselemässä, avainasemaa näyttelee nimenomaan tuo 19€ jatkuva kuukausihinta, sillä uutta korttia ei huvita ostella, sillä kun jalkapallo ja nhl saadaan päätökseen niin tulee n.3kk tyhjiö milloin sieltä ei tule mitään.
Sama. Tänään kiertelin, kaartelin ja etsiskelin, mutta "ei oo" sanoivat.Ei tuota 6kk 99e korttia enää tunnu olevan missään, käyty on r-kioskilla, prismassa ja citymarketissa.
Sama. Tänään kiertelin, kaartelin ja etsiskelin, mutta "ei oo" sanoivat.
No, jospa liigan alkuun mennessä...