Canal+ / Nelonen

  • 1 407 151
  • 5 293

Mr.Bletch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 2013
Äkkiseltään katsottuna näyttäisi lista tältä:

4-ottelua

Tappara
Hifk

3-ottelua


Jokerit


2-ottelua

Kärpät
Blues
Jyp
Ässät
Ilves
Saipa
Hpk
Pelicans
Tps

1-ottelu

Lukko
Kalpa

edit: Ifk ja Tappara
 
Viimeksi muokattu:

Borre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Äkkiseltään katsottuna näyttäisi lista tältä:

HIFK ja Tappara 4
Jokerit ja HPK 3
Lukko ja KalPa 1
Lopuilla kaksi peliä.

Ihan mukavalta näyttää näin tapparalaisittain. Olisiko näissä jotain vuorotteluja vuosittain, koska myös toissa kaudella Tappara oli paljon ruudussa viime kauden ollessa tässä suhteessa heikompi?
 
Tampereella asuvan Lukko-kannattajan kannalta paskin mahdollinen ottelulista alkukaudelle.

Itse olen hieman sitä mieltä, että jokaistelta pitäisi näyttää mahdollisimman tasaisesti vierasotteluita ja kotijoukkueet olisivat sitten mitä sattuu. Siis jos pitää mitä-sattuu-meiningillä valita niitä. Minun malli toisi ongelmia tosiaan niille, jotka asuvat jossain muualla, varsinkin jos sattuu, että oma joukkue vierailee juuri silloin paikkakunnalla, kun se on tv-peli.

Lopulta tuo sm-liiga paketti on niille, jotka tykkäävät katsoa lätkää (lähes) joukkueista riippumatta. Kaikille ei valitettavasti pysty natsaamaan kohille ja silloin pitää puntaroida sitä, haluaako tietää sarjasta ja sen joukkueista jotain vai pelkästään omasta joukkueesta. Tampereella asuvana saat kuitenkin nauttia lukon vieraspeleistä tuplaten moniin paikkoihin verrattuan :)
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
HIFK ja Tappara 4
Jokerit ja HPK 3
Lukko ja KalPa 1
Lopuilla kaksi peliä.

Ihan mukavalta näyttää näin tapparalaisittain. Olisiko näissä jotain vuorotteluja vuosittain, koska myös toissa kaudella Tappara oli paljon ruudussa viime kauden ollessa tässä suhteessa heikompi?

HPK-faninkin silmään HPK-pelien määrä näyttää ihan hyvältä ja kaikki ovat vielä vieraspelejä, tosin sillä ei ole itselleni kauheasti merkitystä onko vieras- vai kotipelejä, harvoin minä niihin kuitenkin paikan päälle pääsen vaikka ovat kotipelejäkin.

Joo, mutta sitten kun tarkastelee paremmin HPK:n itse pelejä ja sitä keitä vastaan ne on, niin sitten voi mieli muuttua hieman kaksijakoisemmaksi. Eka peli on HIFK:ta vastaan ja sarjan avauspeli, todella mielenkiintoinen siis. Mutta kaksi muuta ovat Kalpaa ja TPS:ää vastaan. Etukäteen ainakin ajateltuna liigan jumboja vastaan.
 

Artsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Menin tekemään keväällä virheen, että otin itselleni canalin ja nyt täytyy sanoa, että sopimusta ei ensi keväänä jatketa. Mitä hittoa teen näillä kahdella Ilveksen pelillä, jotka molemmat ovat kotipelejä ja katselen ne paikan päällä hallissa.

Minä maksan jatkossa ilolla tv-lupani ja unohdan tyysti nämä perseestä olevat maksukanavat.
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Menin tekemään keväällä virheen, että otin itselleni canalin ja nyt täytyy sanoa, että sopimusta ei ensi keväänä jatketa. Mitä hittoa teen näillä kahdella Ilveksen pelillä, jotka molemmat ovat kotipelejä ja katselen ne paikan päällä hallissa.

Minä maksan jatkossa ilolla tv-lupani ja unohdan tyysti nämä perseestä olevat maksukanavat.

Niin tuossa nyt on pelit vasta marraskuun alkuun saakka, joten saattaa sieltä tulla Ilveksen pelejä vielä myöhemmin kauden aikana. Tosin ei kyllä hirveästi ole järkeä kanavapakettia hommata, jos ainoa mikä kiinnostaa on suosikkijoukkueen vieraspelit.
 

Naughty_S

Jäsen
Menin tekemään keväällä virheen, että otin itselleni canalin ja nyt täytyy sanoa, että sopimusta ei ensi keväänä jatketa. Mitä hittoa teen näillä kahdella Ilveksen pelillä, jotka molemmat ovat kotipelejä ja katselen ne paikan päällä hallissa.

Minä maksan jatkossa ilolla tv-lupani ja unohdan tyysti nämä perseestä olevat maksukanavat.

Shejbalia kompaten, kohtalaisen pihalla olet kyllä ollut, jos olet Canalin hommannut vain Ilveksen vieraspelejä varten.
 

ultras

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara Tampere
Itse kävin tänään Citymarketista kysymässä tuosta ANTENNIverkon kortista missä ensimmäiset 6kk olisi 99€ ja sen jälkeen tilaus jatkuisi automaattisesti (1kk 19€). Heillä ei ainakaan korttia ollut, sanoi että loppuviikosta saavat joitain uusia paketteja ja siinä voi olla kyseinen tarjous. Menin vieressä olevaan Expertiin josko heillä olisi korttia, ei ollut ja myyjä soitti canal+ kun ei ollut moisesta tarjouksesta kuullutkaan, sieltä oltiin sanottu että ärrältä saa vain 6kk paketin hintaan 99€, jonka jälkeen on haettava uusi kortti kun se loppuu. Sen jälkeen ajattelin itse soittaa Canal Digitalin asiakaspalveluun ja he sanoivat samaa että R-kioskeilta saa vain tuon 6kk paketin mutta sen jälkeen se loppuu ja jälleen olisi uusi kortti haettava samaan hintaan.

Sinällään jälleen outoa että tarjoukset lukee netissä mutta puhelimessa ei moisesta ole tietoakaan. Pitää nyt loppuviikolla käydä korttia kyselemässä, avainasemaa näyttelee nimenomaan tuo 19€ jatkuva kuukausihinta, sillä uutta korttia ei huvita ostella, sillä kun jalkapallo ja nhl saadaan päätökseen niin tulee n.3kk tyhjiö milloin sieltä ei tule mitään.
 

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Niin tuossa nyt on pelit vasta marraskuun alkuun saakka, joten saattaa sieltä tulla Ilveksen pelejä vielä myöhemmin kauden aikana. Tosin ei kyllä hirveästi ole järkeä kanavapakettia hommata, jos ainoa mikä kiinnostaa on suosikkijoukkueen vieraspelit.

Viime kaudella ei tullut yhtään Ilveksen runkosarjapeliä Tampereen ulkopuolelta ja samalla tahdilla aloitetaan uusi kausi, eli kuinka kauan tässä pitäisi katsella, että "saattaa tulla"?
 

Musta87

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Menin tekemään keväällä virheen, että otin itselleni canalin ja nyt täytyy sanoa, että sopimusta ei ensi keväänä jatketa. Mitä hittoa teen näillä kahdella Ilveksen pelillä, jotka molemmat ovat kotipelejä ja katselen ne paikan päällä hallissa.

Minä maksan jatkossa ilolla tv-lupani ja unohdan tyysti nämä perseestä olevat maksukanavat.

Shejbalia kompaten, kohtalaisen pihalla olet kyllä ollut, jos olet Canalin hommannut vain Ilveksen vieraspelejä varten.
Omasta puolesta voin sanoa, että vaikken Canalia (pelkästään) JYPin vieraspelejä varten ole hommannut, niin kyllä se kuumottaa, ettei ainuttakaan nyt alkuun ainakaan näe. Kotipelit näkee muutenkin, joten vierasotteet kiinnostaa ja kovasti. Sen sijaanhan esim Kerhoa pystyy näkemään vieraissa kolmesti. En nyt mihinkään "Nuori Suomi" jakoihin olisi lähdössä, mutta sanonpa silti että vi**ttaa.

Kyllähän varmasti jenkkityylille (mahdollisuus nähdä kaikki oman joukkueen ottelut kotisohvalta) olisi Suomessakin tilausta. Koska meillä?
 

Gandalf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
sillä uutta korttia ei huvita ostella, sillä kun jalkapallo ja nhl saadaan päätökseen niin tulee n.3kk tyhjiö milloin sieltä ei tule mitään.

Anaheim voitti Stanley Cupin 7.6. ja Valioliiga alkoi 11.8. "Tyhjiö" oli siis kaks kuukautta.
Voit pitää kaksi vapaata kuukautta Canalista vuoden aikana, tosin ilmoitettava hyvissä ajoin eli reilu kuukausi aikaisemmin. Kuukaudet ovat käsittääkseeni kuitenkin kalenterikuukausia eli jos halusit katsoa Teemun juhlat ja päästä heti mukaan kun Valioliiga alkoi, niin vapaita kuukausia pystyi pitämään vain heinäkuun. Jos siis vapaalle oli tarvetta.
 

JAN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon entiset SM-liigajoukkueet
avainasemaa näyttelee nimenomaan tuo 19€ jatkuva kuukausihinta, sillä uutta korttia ei huvita ostella, sillä kun jalkapallo ja nhl saadaan päätökseen niin tulee n.3kk tyhjiö milloin sieltä ei tule mitään.

Niin no, itse vielä toissa kesänä jaksoin katkaista Canalin turhiksi kuukausiksi. Ei niitä loppujen lopuksi montaa ole, kun tilaus katkeaa aina kuukauden lopuksi, aikaisemmin sitä ei voi lopettaa ja tilata ikään kuin puolikasta kuukautta. Kesäkuussa pelataan NHL-finaaleita ja elokuun puolivälissä alkaa taas Valioliiga. Puolentoista kuukauden maksut siinä säästin.

Tänä kesänä ei jaksanut tuotakaan tehdä, kun Canalilta tuli heinäkuussa Copa Americaa, joten säästöä ei olisi tullut lainkaan. Lisäksi on sitten vielä nuo Suomen futiskarsintapelit, joita aina silloin tällöin pelaillaan.
 

ultras

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara Tampere
Niin no, itse vielä toissa kesänä jaksoin katkaista Canalin turhiksi kuukausiksi. Ei niitä loppujen lopuksi montaa ole, kun tilaus katkeaa aina kuukauden lopuksi, aikaisemmin sitä ei voi lopettaa ja tilata ikään kuin puolikasta kuukautta. Kesäkuussa pelataan NHL-finaaleita ja elokuun puolivälissä alkaa taas Valioliiga. Puolentoista kuukauden maksut siinä säästin.

Asia selvä, hyöty olisi siis lähes mitätön. Kiitoksia infosta.
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Aika vähissä näyttää olevan itseäni kiinnostavat matsit. Luultavasti katson vain viisi peliä kuudestatoista.
Ti 11.9. HIFK - HPK
Ti 18.9. Tappara - Lukko
Ti 9.10. Jokerit - HIFK
To 4.10. Pelicans - Ässät
Ti 16.10. Ässät - Blues
Muut ei sitten kiinnosta edes vähää alusta.

No, ei parane valittaa kun futiksen takia tuon 29€ maksan. Sitä tulee vähintäänkin riittävästi.
 

Uncle Ben

Jäsen
Sama täällä eli jos kaapelitalouksissa hinta saadaan totalia reilusti alemmaksi, esim 19e/kk, niin hankinta tulee ajankohtaiseksi. Nykyisellään 27e on liikaa, kun elokuvien katseluun ei riitä aikaa... Onkos jolla kulla tietoa, paljonko kaapelitalouksissa hinta tulee olemaan? Huomenna tulisi Mustamakkara citystä Suomen matsi, joka olisi mukavampi kotisohvalta katsella kuin baariin raahautua....

No ainakin Tampereen Tietoverkon alueella vaikuttaisi Canal+ Sport paketti olevan edelleen 27 e/kk ja minimitilauskin on näemmä jatkunut aikaisemmasta 6 kuukaudesta vuoteen. Eli käytännössä ei siis voisi enää jättää turhia kesäkuukausia välistä, jos potkupallo ei sattuisi kiinnostamaan, vaan paketti on pidettävä ympäri vuoden. Jostain syystä hinnoittelussa haluttaneen nyt siis suosia antenniverkon asiakkaita..
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Kannattaa suosiolla soittaa sinne asiakaspalveluun, Welhon alueella on ollut aina mahdollista pistää poikki kesäkuukauksiksi ja jatkaa myöhemmin kun on vain jubaillut asiakaspalvelun kanssa.
 

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
HIFK ja Tappara 4
Ihan mukavalta näyttää näin tapparalaisittain. Olisiko näissä jotain vuorotteluja vuosittain, koska myös toissa kaudella Tappara oli paljon ruudussa viime kauden ollessa tässä suhteessa heikompi?


Viime kaudella Tappara oli (yhdessä HIFK:n kanssa) kylläkin eniten ruudussa 9 ottelulla ja toissa kaudella jaetulla kakkossijalla 8 ottelulla, HIFK:n sijoitusten ollessa samat, (play-offien ulkopuolelle jäänyt Jokerit keräsi tuolloin 9 ottelua, tosin se 9. oli runkosarjan päätöskierroksen ottelu joka tuon ulosjäännin sinetöi ja siis varta vasten päätetty) että eipä hirveitä vuorotteluja näytä olevan.



Koodi:
[b]2005-06[/b]
Jokerit	4	5	9
HPK	5	3	8
HIFK	3	5	8
TPS	3	5	8
Tappara	3	5	8
Ilves	4	3	7
Kärpät	4	2	6
Lukko	2	3	5
Blues	2	3	5
Ässät	3	1	4
SaiPa	3	1	4
JYP	2	2	4
Pelican	2	1	3
KalPa	1	2	3

[b]2006-07[/b]
Tappara	6	3	9
HIFK	4	5	9
TPS	4	4	8
HPK	3	5	8
Lukko	4	3	7
Kärpät	2	5	7
Jokerit	1	6	7
Ilves	4	2	6
Blues	3	2	5
SaiPa	2	2	4
Ässät	3	0	3
Pelican	2	1	3
JYP	1	2	3
KalPa	1	0	1


[b]2007-08[/b] (tilanne 1.11.2007)
HIFK	2	2	4
Tappara	1	3	4
Jokerit	2	1	3
HPK	0	3	3
Ilves	2	0	2
JYP	2	0	2
TPS	2	0	2
Ässät	1	1	2
Kärpät	1	1	2
SaiPa	1	1	2
Pelican	1	1	2
Blues	0	2	2
KalPa	1	0	1
Lukko	0	1	1

[b]yhteensä:[/b] (1.11.2007 mennessä)
Tappara10      11      21
HIFK	9      12      21
Jokerit	7      12      19
HPK	8      11      19
TPS	9	9      18
Ilves  10	5      15
Kärpät	7	8      15
Lukko	6	7      13
Blues	5	7      12
SaiPa	6	4      10
Ässät	7	2	9
JYP	5	4	9
Pelican	5	3	8
KalPa	3	2	5
 
Viimeksi muokattu:

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mä oon nyt kahtena kesänä tehnyt sen, että kun NHL-lähetykset loppu, niin soitin Canalin asiakaspalveluun, että haluan katkaista tilauksen, niin kummallakin kerralla olen saanut 2kk(heinä- ja elokuun) ilmaiseksi kun sanoin että tilaan jääkiekon takia ja että meinaan syksyllä aloittaa taas tilauksen, eikä ole tarvinnut katkaista tilausta.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mä oon nyt kahtena kesänä tehnyt sen, että kun NHL-lähetykset loppu, niin soitin Canalin asiakaspalveluun, että haluan katkaista tilauksen, niin kummallakin kerralla olen saanut 2kk(heinä- ja elokuun) ilmaiseksi kun sanoin että tilaan jääkiekon takia ja että meinaan syksyllä aloittaa taas tilauksen, eikä ole tarvinnut katkaista tilausta.

Tuossahan se antenni puolen hyvä puoli onkin, saa paljon vapaammin katselut poikki tarvittaessa.

Kaapelissa on paljon hyvää mutta kyllä vit***** tämä kaapelipuolen (Elisa)
pakkomyynti, kun olisi 6 kk kestosopimus, sehän olisi juuri passeli.
Mutta tyly vastaus oli että meillä nyt vain on Sportille näitä 12 kk kestosopimuksia, ei taida kiinnostaa asiakkaat.
Ei lämmitä maksella hukkaan 6 kk jostain potkupallosta 27 eur/kk.

No onneks näyttävät laittaneen sentään Canal Total paketin tarjoukseen jossa ensimmäiset 4 kk on hintaan 14,50 eur. Sekin tulee jo halvemmaksi kuin pelkät Sport kanavat.
Muutenkin kyrsii nuo valitut pelit JYPin osalta, ei yhtään vieraspeliä.
 

Micco!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haluttu muutos
Mielenkiintoista listauksia, kiitoksia Manelle. KalPalta näytetään/näytetty kahden ja 1/4 kauden aikana 5 ottelua. Samaan aikaan esimerkiksi Tapparalta 21 ottelua, lähes viisinkertainen määrä. Ei sillä, harvoja kuopiolaisjoukkue kiinnostaa, mutta enemmän tasapuolisuutta toivoisi silti.

Itseäni tämä tahti vain ottaa päähän, kun ei Kuopiossakaan asu, joten matseja ei nää. Viime kaudella yksi tv-ottelu ja nyt päästään ilmeisestiin samaan. No onneksi peruin Canalin liigafinaaleiden jälkeen, ei tarvitse näemmä uudestaan tilata. Varsinkaan kun Sport-paketin hinta ei näytä laskevan antennitalouksien tasolle.
 

jussimy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itse kävin tänään Citymarketista kysymässä tuosta ANTENNIverkon kortista missä ensimmäiset 6kk olisi 99€ ja sen jälkeen tilaus jatkuisi automaattisesti (1kk 19€). Heillä ei ainakaan korttia ollut, sanoi että loppuviikosta saavat joitain uusia paketteja ja siinä voi olla kyseinen tarjous. Menin vieressä olevaan Expertiin josko heillä olisi korttia, ei ollut ja myyjä soitti canal+ kun ei ollut moisesta tarjouksesta kuullutkaan, sieltä oltiin sanottu että ärrältä saa vain 6kk paketin hintaan 99€, jonka jälkeen on haettava uusi kortti kun se loppuu. Sen jälkeen ajattelin itse soittaa Canal Digitalin asiakaspalveluun ja he sanoivat samaa että R-kioskeilta saa vain tuon 6kk paketin mutta sen jälkeen se loppuu ja jälleen olisi uusi kortti haettava samaan hintaan.

Sinällään jälleen outoa että tarjoukset lukee netissä mutta puhelimessa ei moisesta ole tietoakaan. Pitää nyt loppuviikolla käydä korttia kyselemässä, avainasemaa näyttelee nimenomaan tuo 19€ jatkuva kuukausihinta, sillä uutta korttia ei huvita ostella, sillä kun jalkapallo ja nhl saadaan päätökseen niin tulee n.3kk tyhjiö milloin sieltä ei tule mitään.

Ei tuota 6kk 99e korttia enää tunnu olevan missään, käyty on r-kioskilla, prismassa ja citymarketissa. Viime viikolla kuulemma lähettäneet kortit takaisin canalin pyynnöstä, eli sopivasti juuri ennen tuota ilmaista viikonloppua :)

Ja tuo uusi canalin paketti mistä citymarketissa puhuivat on todnäk tämä:
http://www.eshop.fi/4shop/index.asp?docId=12424&productGroupId=17646
Ei siis sisällä sport-kanavia.

No ei tuo 19e kuukaudessa tunnu niin pahalta jos kaapelissa maksaa 27e :p
 

jussimy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Sama. Tänään kiertelin, kaartelin ja etsiskelin, mutta "ei oo" sanoivat.

No, jospa liigan alkuun mennessä...

Jos liigan alkuun haluaa saada tuon urheilupaketin antenniverkkoon niin eipä taida olla muuta mahdollisuutta kuin tilata kortti suoraan canalilta vuoden sopimuksella 19e/kk. Toimitusaika saattaa olla parikin viikkoa, eilen kortin tilasin..
e: tai saattaahan sieltä jotain uusia tarjouksia tulla, mutta eilen eivät ainakaan canalin asiakaspalvelussa tunnustaneet mitään :)
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös