WakaWanha kirjoitti:Palautetta olen laittanut Canalille tästä asiasta jo eilen, mutta en kyllä tiedä, onko sillä mitään vaikutusta. Ei kai siitä haittaakaan voi olla, vaikka luulenkin, että noi matsivalinnat on aika kiveen kirjoitettuja.
Niin mutta onko siinä järkeä, että sitoudutaan kuukausia aiemmin, eikä olla sarjan hermolla. Urheilukanavalla La Liga ottelu varmistuu usein vasta maanantaina seuraavaksi viikonlopuksi. En ymmärrä, miksei täällä voitaisi tehdä päätöksiä esim. viikko aikaisemmin. Tiedän toki sen, että useimmilla maaseudun seurajohtajilla on Uimalakin numberi pikavalinnassa ykkösenä, jotta voi soittaa itkupuhelun sinne vaikka joka ilta tarvittaessa, mutta jotain realismia pitäisi saada aikaan.
Olisi kiva tietää, että kuinka monta prosenttia C+ tilauksista on esim. Uudeltamaalta. Todennäköisesti kuitenkin niin, että jos tasapuolisesti otteluita haluttaisiin näyttää katsojien näkökulmasta niin pk-seudun joukkueiden pelejä tulisi reilusti enemmän kuin vaikkapa Lukon. Toisaalta jos joukkue ei menesty lainkaan, eikä herätä muutenkaan kiinnostusta niin sellaisenkaan pelejä on turha näyttää. C+ on näyttänyt kai 2 Floridan Panthers peliä suorana tällä kaudella, joista toisen olen nähnyt. Jos joukkue voittaisi enemmän niin kai niitäkin saisi katsoa enemmän. Nyt pidetään vastaanotin kiinni.
Ei se nyt maailmaa kaada, jos niitä otteluita ei näe. Alkukaudesta olin monta krt matkoilla, kun IFK oli ruudussa. Olenkin nähnyt televisiosta 2 IFK peliä (1 kärppiä vastaan ja 1 joulun jälkeen narreja vastaan). Sen lisäksi olen katsonut yhden muun eli ei-oman joukkueen pelin. Kausi on ollut kuitenkin suhteellisen värikäs, vaikka pelillisesti se ei monistakaan syistä ole ollut huippukausi. Niinpä en olisi laittanut vastaan, vaikka tv:stä olisi enemmänkin otteluita tullut. En kuitenkaan lähde muiden joukkueiden otteluita katsomaan kuin poikkeustilanteessa, koska siinä ei ole mitään järkeä.
Tappara ja HPK ovat olleet viime aikoina hienoisessa lamassa ja HPK on pelannut 14 tasapeliä tällä kaudella. En näe järkevänä näyttää tuollaista peliä.