Red Wings-Oilers. Sovittaisko näin?
Flames-Preds. Sovittaisko kuiteskin näin?
No samapa tuo on, kolmikosta löytyy yksi über tylsä matsi ja se on ottamassa nekkuunsa ihan hyvin äänestyksessä, joten en ala valittamaan lopputuloksesta kuitenkaan.
Red Wings-Oilers. Sovittaisko näin?
Perse, tuo Detroit-peli vie voiton. Maailmassa on liikaa Wings-faneja. :(
Mutta noniin!
Vihdoinkin tulee NASNilta SUORAA lätkää! Ensi yönä klo 2.30 Pittsburgh - New Jersey! Ai että, nyt voin melkein antaa Nasselle anteeksi alkukauden ryssimisestä...
Hockey Night In Canada huomenna Canalilta alkaen klo 11.00. Mitä pelejä tulossa? Näkeekö ne jostakin vai jääkö arvailujen varaan?
Ehkä siksi valitetaan kun Detroit on helvetin tylsä ja väritön joukkue joka on täynnä ruottalaisia ällötyksiä? ;)Mutta asiaa. Mä en kyllä ymmärrä miten jotkut valittaa, että Detroittia näytetään liikaa. Minusta Detroitin pelejä ei näy kun muutama kuukaudessa.
juhis82 kirjoitti:Esim jos Detroitilla on 4 peliä viikossa, niin 2 peliä suorana olisi kiva nähdä.
juhis82 kirjoitti:Mutta asiaa. Mä en kyllä ymmärrä miten jotkut valittaa, että Detroittia näytetään liikaa. Minusta Detroitin pelejä ei näy kun muutama kuukaudessa.
Ihan hyvä ettei Detroittia näytetä enempää, vaan keskitytään nuoriin ja viihdyttäviin jengeihin kuten Penguins, Sabres etc.
No joka joukkuetta näkyy ruudussa sen pari kertaa kuukaudessa. Tietenkin etusijalla on esim. Canadalaiset joukkueet joita näytetään sunnuntain Hockey Night In Canada lähetyksissä, mutta aika pitkälti muuten tulee joukkueiden pelejä tasapuolisesti.
Tuleeks Canalilt mitään peliä tänä yönä?
http://europe.espn360.com/
tuolta näkee kaikki ottelut ilmaiseksi, ja aika hyvä laatukin... Testaukses kuulemma tuo sivu mutta ainakin mulle toimii hyvin :)