Itse olen myös vittuuntunut tuosta canalin toiminnasta.
Vaikka matseja tulee hyvin ja paljon (ainakin mitä itse ehdin ja jaksan katsoa), niin nuo suorat lähetykset lauantaisin ovat kyllä aika huonosti toteutettuja. Matsihan on jo menossa, kun sitä aletaan näyttämään. Viime lauantain Kings-matsi oli jo 2-1 Dallasille ja juuri kun lähetus alkoi, niin tuli tasoitusmaali. Ei näin.
Ja minkä takia sitä Torontoa pitää näyttää koko ajan. Tiedän, tiedän, Mats Sundin, mutta eikö HNIC-pelit riittäisi? Pitää sitten vielä HNIC:in ulkopuolellakin niitä näyttää, kun kerran Toronto HNIC:ssä lähes aina pelaa.
Onko kellään muuten tietoa, että esittääkö canal noiden joukkueiden pelejä jonkinnäköisessä ryppäässä? Alkukaudesta ei näytetty Detroitia ja Ottawaa paljoakaan, nyt on kuitenkin jo pidemmän aikaa niitä näkynyt. Muitakin joukkueita, kuten San Joseeta näytetään enemmän kuin ennen.
Ja vielä, että lauantaille on merkitty ottelu Boston-NY Rangers klo 23.30, joka on jälkilähetys. Mahtaakohan tulla tuollaista lainkaan, vähän huonoja kokemuksia lauantai-illan jälkilähetyksistä.