Caloun Tapparaan? Tuskinpa !

  • 1 807
  • 9

Sokos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Nyt kun huhuja ruvetaan levittelemään;

niin eihän papparalla yksikertaisesti ole fyrkkaa.
Näin "riskillä" pelaajalla ei tule olemaan kysyntää Suomessa.

Luultavasti mies menee Ryssiin moikkailemaan Pateraa ja vetelee vähintään pari miltsii kaudessa.

Joten Suomessa mies ei tule pelaamaan, ainakin toivon niin.
Jos mies suuntaa farmiin = Blues, niin minua rupee henkilökohtaisesti naurattamaan.

T: Caloun on kusipää
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
ketä kiinnostaa!?

Että sinua rupeaa henkilökohtaisesti naurattamaan jos Caloun tulee bluesiin. Tarkoitat siis pelottamaan.
 

einari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
sokokselle

Tapparalla ei olisi edes käyttöä ko.pelurille,jaa miksikö?
No,siksi että Tappara on JOUKKUE,eikä mikään yhdenmiehen orkesteri.Tapparassa henkilöpalvonta ei ole koskaan noussut sille tasolle kuin esim.ilveksessä(=Raimo Helminen).Joten ei kiitos.
 

kimmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, FC Barcelona
Vai ei ole?

Vai ei ole henkilöpalvonta noussut Tapparassa sellaiseksi kuin esim. Ipalla....?


Timo Jutila & Janne Ojanen?

Jason Muzzatti?

Aleksander Barkov?

Jussi Tarvainen ?

Ainakin näitä kavereita olen nähnyt Tapparafanien ylistävän maasta taivaisiin. Tiedä sitten onko se henkilöpalvontaa....Myönnän, että JYPissä todellakin syyllistytään henkilöpalvontaan. Mutta se on jo eriasia.
 

einari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kimmolle

Väitän edelleenkin että em.henkilöpalvontaa ei Tapparassa esiinny,toki arvostamme mainitsemasi pelurit korkealle,mutta ei siihen liity mitään palvontaa.Mies menee ja mies tulee,siinä kaikki.
Palvontaan jos haluat tutustua tarkemmin suosittelen käyntiä ilves.com.
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Vai ei ole?

Viestin lähettänyt käyttäjä kimmo
Vai ei ole henkilöpalvonta noussut Tapparassa sellaiseksi kuin esim. Ipalla....?


Timo Jutila & Janne Ojanen?

Jason Muzzatti?

Aleksander Barkov?

Jussi Tarvainen ?

Ainakin näitä kavereita olen nähnyt Tapparafanien ylistävän maasta taivaisiin. Tiedä sitten onko se henkilöpalvontaa....Myönnän, että JYPissä todellakin syyllistytään henkilöpalvontaan. Mutta se on jo eriasia.

Kimmo on vetäissyt ihan ansiokkaan rivin ja se varmasti pitää paikkansa että edellä mainittuja pelaajia on kehuttu. Jutila tietysti on edellä mainitusta rivistöstä täysin omaa luokkaansa ja valovuoden noita muita mahtavia pelaajiakin edellä. Juti on yhtä kuin suomalaisen jääkiekon ruumiilistuma jota ei murra mikään.

Monille ipalaisille Raipe näyttää olevan jumala jostakin syystä ja se on heidän näkemyksensä.
 
Viimeksi muokattu:

einari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
69:lle

Ei minua 'vituta'Raipen ipassa pelaaminen,täytyyhän ipassakin joku pelimies olla.Arvostan itse Raipen suht korkealle pelurina mutta en sorru palvontaan hänenkään kohdalla.
 

Vesku

Jäsen
Re: Re: Vai ei ole?

Viestin lähettänyt käyttäjä TM
Monille ipalaisille Raipe näyttää olevan jumala jostakin syystä ja se on heidän näkemyksensä.

Jostakin syystä? Mikset kykene myöntämään reilusti, että Raimo on helvetin ansioitunut pelaaja?

Jos esim. varmaan Mikko Luoma tai muu taitava superkynä olisi Ilveksen jumala jos vain pelaisi Ilveksessä, niinkö..?

Nimim. "Asiallisiin viesteihin vastaan asiallisesti, muihin harkinnan mukaan"
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Re: Re: Vai ei ole?

Viestin lähettänyt käyttäjä Vesku




Jos esim. varmaan Mikko Luoma tai muu taitava superkynä olisi Ilveksen jumala jos vain pelaisi Ilveksessä, niinkö..?


Ei kuule sinne päinkään. Mikko Luomaa saa arvostella mutta Raimo Helmisestä ei saa arvostella. Siinä on olennainen ero. Ne kirjoittajat pitävät Helmistä jumalana jotka esimerkiksi eivät myönnä Raipessa olevan mitään vikaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös