C-Lohkon ottelut

• 18 613
  • 148

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
C-Lohkossa asetelmat ovat hätäisesti katsottuna selvät: Suomi ja Ruotsi kilpailevat lohkovoitosta, Tanska ja Ukraina kolmannesta jatkopaikasta. Tarkemmin katsottuna huomataan, että Suomi ja Ruotsi eivät ole mitenkään ennakkoon vahvoilla joukkueilla liikenteessä, ja Tanska on pelannut vahvat harjoituspelit, voittaen mm. Slovakian 2-1. Luulen kuitenkin, että kaikesta huolimatta Suomi ja Ruotsi ratkaisevat lohkovoiton kohtalon, ja Tanska menee jatkoon kolmantena. Mitenkään itsestäänselvyytenä sitä ei kuitenkaan kannata pitää.

C-Lohkon joukkueet:
Suomi
Ruotsi
Tanska
Ukraina

Tänään ohjelmassa on ottelu Suomi - Tanska.

Rosoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Mikko Rantanen, Colorado
On tämä vaan hienoa että on vappu ja MM-kisat.

Uskon tai itse asiassa olen aivan varma että n.8 min päästä nähdään paljon valmiimpi Leijona-lauma kuin punakone tai vaahterapaidat alkuillasta.

SUOMI, SUOMI!!!

Beast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tanska vie ja Suomipoika vikisee. Eihän noi hyvänen aika saa mitään aikaa tuolla kaukalossa. Olis nyt se Hyvönen kehissä!

Tep

Jäsen
Huoh. Jos pelataan noin Tanskaa vastaan niin ei hyvältä näytä jatkossa.

Ja mikä vittu siinä on että suomalaiset pelaajat loukkaantuvat joka helvetin turnauksessa/vastaavassa? Eikö suomipojalla voi olla edes tuuria, kysyn ma.

Rosoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄIJÄT p*rkele.

Ottakaa ne kananmunat housuista ja jättäkää se kipsi pukuhuoneeseen.

Nyt on pakko tuulettaaa.

Niko Kapanen osoittaa jälleen tasonsa ja Jussi Jokiselta lähti neitsyys.

JEREEEEEEEE!!!!!

Edit: Jos Erkka ottaa Pärän takas peliin niin potkut kaikille.
Jokinen ekassa ottelussa, ensimmäisten vaihtojen aikana järjestää yv-maalin.

Jussi Jokisesta Lapin kuningas

Viimeksi muokattu:

Beast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ja Karalahti niittaa J.Jokisen syötöstä Suomen ensimmäisen maalin mm-kisoissa 2005. Tykki puhuu perskeles, taistele Suomi!

Tep

Jäsen
Ehdottaisin Jussi Jokista suoraan Hentunen - Kapanen -kaksikon kanssa yhteen vaikka Pärssinen vielä pystyisikin pelaamaan. Teletapit eivät ole vähään aikaan minun mielestäni kovin kummoisiin suorituksiin. Jokinen toi kenttään pirteyttä.

(Tai sitten olen hörpännyt liikaa simaa...)

Rosoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Tep
. Teletapit eivät ole vähään aikaan minun mielestäni kovin kummoisiin suorituksiin. Jokinen toi kenttään pirteyttä.

Kapanen on pitänyt tasonsa vuosi toisen jälkeen ja Härkä jaksaa painaa, mutta Pärä alkaa olla se heikoin lenkki kun ei istu rooliinsa.

kilonkingi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Tep
Ehdottaisin Jussi Jokista suoraan Hentunen - Kapanen -kaksikon kanssa yhteen vaikka Pärssinen vielä pystyisikin pelaamaan. Teletapit eivät ole vähään aikaan minun mielestäni kovin kummoisiin suorituksiin. Jokinen toi kenttään pirteyttä.

Juuri näin. Jokinen toi heti ilmettä tuohon kenttään ja ihmekös se, kun Pärssinen ei ole entisessä vireessään.

Ei kyllä hyvältä näytä Suomen peli, Tanska itse asiassa hallitsi ensimmäistä erää. Tosin Suomella oli maalin lisäksi paras paikka, Kallio sai kuitenkin ihmeen kaupalla tyrittyä läpiajon.

Josko toinen erä toisi parannusta Suomen peliin.

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti Rosoh
Kapanen on pitänyt tasonsa vuosi toisen jälkeen ja Härkä jaksaa painaa, mutta Pärä alkaa olla se heikoin lenkki kun ei istu rooliinsa.

Äläs nyt. Pärähän maksaa jo kolme kiloeuroa. Pakko sen on olla hyvä.

Kuka saisi kiekon jalkaan, että M. Koivu pääsisi mukaan? Kotijoukkuerakkautta tai ei, mutta minä kaipaan Mikkoa askiin.

K

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Niillä ei enää toimi teletappi-kemiat ja sen Niko Kapasen ketjun voisi hajoittaa. Jussi Jokinen on niin tehokas maajoukkueessa, että sitä on melkein "pakko" peluuttaa. Kallio pääsi kerran läpi, muuten Olli Jokisen ketju oli melko vaisu, melkein parhaat pyöritykset sai tasakentällisin aikaan Pakaslahden ketju.

Jere näyttää olevan hyvässä kunnossa, se lupaa lisää maaleja.

Toinen maali erän alkuun yv:llä, niin kyllä se siitä. Tanska karvaa 1-4 taktiikalla, joka tekee pelistä aika väsynyttä seurattavaa.

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti kilonkingi
Ei kyllä hyvältä näytä Suomen peli, Tanska itse asiassa hallitsi ensimmäistä erää. Tosin Suomella oli maalin lisäksi paras paikka, Kallio sai kuitenkin ihmeen kaupalla tyrittyä läpiajon.

Hyvä torjunta siinä Tanskan veskalle tuli, ei minusta siinä sen kummempaa?

Vaaralliselta kyllä näyttää noin kokonaisuutena. Liikaa hifistelyä ja kaikkien aikojen levitysmaalin hakua koko ajan. Peli yksinkertaisemmaksi ja pelaajiston selvä ylimielisyys veksvittuun, muuten tästä tulee ns. pitkä ilta - varsinkin jos juutit iskevät 1-1 maalin.

Rosoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Kaiser Soze

Kuka saisi kiekon jalkaan, että M. Koivu pääsisi mukaan? Kotijoukkuerakkautta tai ei, mutta minä kaipaan Mikkoa askiin.

K
[/QUOTE

Ei Mikkoa voi ottaa joukkueeseen. Mikko todennäköisesti kiukuttelisi Erkalle, tappelisi hotellin baarissa, olisi krapulassa ja ripityksen jälkeen eroaisi joukkueesta.

Nosebleed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, San Jose Sharks
Viestin lähetti Tep

Oot kyllä lutkuttanu vähä liikaa. Olen aina vihanut J.Jtä, syystä ja toisesta J.J on ärsyttävä kaveri. Kyllä se Pärä vielä tulee... =)

Rosoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Pressiboxi
Peli yksinkertaisemmaksi ja pelaajiston selvä ylimielisyys veksvittuun, muuten tästä tulee ns. pitkä ilta - varsinkin jos juutit iskevät 1-1 maalin.

Jep jep.

Jos ykkösen peli ei ala kulkea niin Tomppa pois ja Kuli tilalle.
Kyllä liha tottelee.

Jaa perskeles peli alkoi jo........

edit: voi Pakaslahti kun jäädyit huonossa kohtaa

Viimeksi muokattu:

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ompas tylsää höntsää. Tulee pian uni silmään.
Laitas Erkka se roolipelaja Ruutu ajelemaan joku kylmäksi. Vaikkapa se hirssipuuro..

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On kieltämättä aika helvetin tylsän näköistä touhua. Sen verran saatu ok läpiajoja, mutta aika muuri se maalivahti on tai sitten viimeistely on huonoa. Pakaslahden tilanne taisi olla tuo jälkimmäinen. Tanskan pelättyä ylivoimaa vastaan ollaan pelattu ihan mukavasti. Eipä taida tulla näissä kisoissa niitä kuuluisia 6-0,7-0 pelejä edes tähän alkuun.

Suomen maajoukkue peli käynnissä, enkä jaksanut katsella peliä. Vaikee uskoo.

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
J.Jokinen loppupeliksi Kapasen ketjuun. Pärssinen ei tunnu saavan aikaan mitään ja Jokinen oli varsinkin yv:llä hyvä. Valmennuksen pelinlukua kaivataan.

Tanska pelaa odotetun hyvin ja on ilmeisesti tullut pysyvästi A-sarjaan. Henkilökohtaista taitoa löytyy varsinkin ykkösketjun jannuilta mukavasti....

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
intohimo puuttuu

Tämä on totaalista virkamieskiekkoa. Suomi tulee voittamaan tämän parilla maalilla, mutta muuten tää touhu on hoohhoijaa-osastoa. Kuten valmentajansakin, homma on tylsää virkamiesvääntämistä. Ruotsi-pelissä sitten nähdään missä mennään.

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
4 mainoskatkoa erän aikana. Voi vittu. Ilmeisesti kisojen kiinnostavuus halutaan tappaa ihan väkisin.
Saisko ensivuonna vaikka 6 katkoa. Seuraavana vuonna pelkkiä mainoksia ja tauoilla jääkiekkoa.

On perseelleen hommat menneet.

lautamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itäsuomalainen jääkiekko.
J. Jokinen ehdottomasti kehiin. Rita-Hahl-Hagman ketju ja Pärssinen-Kapanen-Hentunen ketju on ainakin tässä pelissä Suomen heikot lenkit. On sitten valmennusjohdon tehtävä rakentaa toimivat ketjut, odotan mielenkiinnolla löytyykö uusia ketjukoostumuksia vai mennäänkö vain Bresneviläisesti vanhaan malliin.

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti Kaiser Soze
Ompas tylsää höntsää. Tulee pian uni silmään.
Laitas Erkka se roolipelaja Ruutu ajelemaan joku kylmäksi. Vaikkapa se hirssipuuro..

Westerlundin maajoukkuekoutsin uran ensimmäinen iso virhe lienee jo tapahtunut. Pelaajakommenttien mukaan W on painottanut kärsivällisyyttä taukokommenteissaan kun juuri nyt olisi aika viskellä niitä vissykoreja ja fläppitauluja pisin seiniä. Kärsivällisyyspuheilla tarkoitetaan hyvää mutta samalla hyväksytään lesoilu kentällä. Asennetasolla Leijonilla mättää edelleen aika isosti vaikka Tanskan träppi onkin tottakai paha.

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Viestin lähetti Skeletor
Tanska pelaa odotetun hyvin ja on ilmeisesti tullut pysyvästi A-sarjaan. Henkilökohtaista taitoa löytyy varsinkin ykkösketjun jannuilta mukavasti....
Aivan. Vaikka en Tanska ei ylivoimalla maaleja tehnytkään, niin ymmärrän kyllä miksi tuota yv:tä ollaan hehkutettu. Joukkueen #13 liikkui todella hyvin viivalla ja maalin takaa kiekkoa jaeltiin suoraan lapoihin. Tanskalla tuntui olevan malttia ja taitoa rauhoittaa peliä, kun Suomen alivoima oli päästä kiekkoihin. Tasakentällisin olen ihaillut Tanskan malttia tuoda kiekkoa alueelle pikkumaille tyypillisen mikasaariskiekon sijaan. Tanskan Regin vaikuttaa pelimieheltä.

Minusta ihan mukava peli. Tietenkin jos odotti Suomen murskajaisia, niin ottelu on siinä mielessä varmasti ollut pettymys. No, ehkä kolmannessa erässä..

Zengur

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Hauskaa että kaikki on samaa mieltä kerrankin jostain. Jussi Jokinen oli vallan mainio ne hetket mitkä sai pelata, kyllä ihmettelen suuresti että kaveria nyt ei taas näy kentällä kun Pärän kinttu on todistettavasti kunnossa. Uitun sama missä kunnossa se jalka on kun ei Kapasen ketjun pelissä ole mitään juonta eikä Pärä saa mitään aikaan. Jussi Jokisella on tällä kaudella taas ollut maaginen kyky kerätä tehoja aina kun on päässyt pelaamaan, jotenkin niitä maaleja vaan syntyy kun hän on kentällä.

En yleensä toivo kenellekään loukkaantumisia tai muutakaan pahaa mutta nyt on lähellä...

Mutta jees, Karalahti on ollut positiivinen yllätys ja pirteällä päällä! Hyvä mieli siitä ainakin.

edit: loistavaa, heti kun pääsin herjaamaan niin Kapasen ketju värkkäsi sen byyrin, eikä vähiten Pärän takia. Hyvä Leijonat! Pari vielä ja paketti kasassa pelin loppuun!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy