Re: psykologiaa a la scoutti
Viestin lähetti scoutti
Tämä vain tietysti pahenee kertojen myötä ja pikkuhiljaa sinusta ei ole mitään hyötyä itsellesi tai esim työnantajallesi. Ollaanko ihan eri mieltä tästä? Muut, kommentteja?
The scoutin kirjoituksessa on kyllä paljon perää. On totta että kauden mittaan täällä on yksi jos toinenkin antanut voimakasta kritiikkiä omille, minä mukaanlukien, mutta ehkä nyt olisi jo tosiaan aika kääntää se kelkka. Eiköhän se meidän tyytymättömyys ole tullut jo selväksi jokaiselle Hifk:n organisaatiossa, TJ:stä hierojaan, jotta miten olisi jos nyt ruvettaisiinkin käyttämään "käänteistä" psykologiaa? Aletaan vaihteeksi kannustamaan omia, myös sitten niissä vastamäissä?
Kyllähän se on jo varmaan kaikilla tiedossa että jääkiekossa todellakin se tärkein yksittäinen tekijä on korvien välissä. Halu pelata, tahto pelata, yhteenkuuluvuuden tunne ja hyvä henki omassa leirissä saavat paljon aikaan. Siihen päälle hiukan itseluottamusta tyylillä "errare humanum est", niin eiköhän tämä tästä.
Itselleni tämä on alkanut selvitä nimenomaan tapaus Hedbergin kohdalla, kuten olen sanonut moneen kertaan, äijässä on potentiaalia, paljon, mutta mitä ilmeisimmin itsetunto on vain niin alhaalla ettei pelistä tule oikein mitään. Siitä myös tämä perustamani INWT-klubi, annetaan kaverille vähän taustatukea, niin josko se vaikka siitä? Uskokaa minua, ihan tosissaan, Nickestä voi tulla vielä "isokin" pelaaja meille. Ja ei sitä maajoukkuekutsuakaan arvalla ole annettu, että en taida olla ainoa joka miehessä näkee jotain.
Valitettavasti en itse ole päässyt näkemään omiemme esityksiä tällä kaudella montaakaan peliä, mutta nyt taas kun joululomalle tulen, käyn katsomassa kyllä jokaisen pelin mitä siihen väliin sattuu, ja lupaan kannustaa omia -en haukkua.
Juu, että jätetään se omien mollaaminen ja näytetään että meillä Hifk:ssa on suuri sydän -myös katsomossa. Jämä-narri-Saarinen ja Nicce kantavat molemmat nyt punapaitaa, eiköhän tehdä me omalta osaltamme parhaamme että he tekevät sen myös tyylillä?
Että tämmöistä tällä kertaa, omaan pesään kuseminen loppui sitten tähän.