Burnout 3: Takedown

  • 1 090
  • 3

ehcszteiN

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, TPS, sympatiat HIFK ja Ässät
Jo Burnout 2:en jälkeen olen - autolla ajaessani - alkanut katsoa risteyksiä "uudella tavalla". Varsinkin kotikaupunkini Raision keskustan "four-way-junction" olisi esimerkillinen kohde "for a multi-car-pile-up".

Tiedän, että Jatkoaikalaisten joukosta löytyy myös "konsonautteja", joten...

Kertokaa mielipiteitä kyseisestä pelistä.

BTW - www.gamespot.com
 

tv

Jäsen
Suosikkijoukkue
suomalaiset NHL:ssä
Onhan tuota tässä tullut parin viikon ajan taottua ja ihan kiva pelihän se on. Aikaisempia Burnout-pelejä aika reilusti pelanneelle tuo ei mitään mullistavaa uutta tuonut, mitä nyt vauhti on entisestään lisääntynyt ja toisaalta tuntuu, että silkalla ajotaidolla ei enää ole niin paljoa merkitystä. Varsinkin nopeammilla autoilla ajaessa korostuu lähinnä nopeat refleksit ja ratojen ulkoa osaaminen. Muutos Burnoutin ja Burnout 2:n välillä oli mielestäni paljon merkittävämpi. Visuaalisestihan tuo on kevyesti hienointa, mitä Xboxilla olen toistaiseksi nähnyt.

Miinuspuolena minua eniten harmitaa se, että autot ovat kovin persoonattomia. Siihen olisi auttanut joko suurempi valikoima värejä/ulkoasuja/korimalleja tai parempana vaihtoehtona ihan oikeita autoja lisenssillä. Toki on ymmärrettävää, että tuohon rymisetelyyn (varsinkaan crash-modeen) ei ihan herkästi mikään autotehdas omiaan halua lisensoida, mutta saapi nähdä kuinka tilanne muuttuu, jos tälle pelille vielä joskus ilmestyy jatko-osa (joka on kyllä varsin todennäköistä). Veikkaan nimittäin, että tästä tulee niin tolkuttoman suosittu peli, että mahdollisen jatko-osan hurja näkyvyys alkaa jo autotehtaitakin kiinnostaa.

Tässä nyt päällimmäisenä mieleeni juolahtaneet asiat.
 

ehcszteiN

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, TPS, sympatiat HIFK ja Ässät
ROADRAGE on aivan vitun hieno "mode" !!

Tosin - Crash -mode on pilattu. Enää ei ole kyse kolaroimisesta, vaan kyse on "the hunt for the green multiplier".

Silti - pelkkä ROADRAGE on hintalapun arvoinen.

TAKEDOWN !!!
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Meinasin jo ESPN-ketjuun kommentoida, että tämän pelin takia on lätkät jääneet viime aikoina vähemmälle. Itse en aiempia sarjan pelejä ole kokeillut, saati sitten edes tiennyt mistä pelistä on kyse.

Mutta ensimmäiset tyypit tästä otin ja lisää on pakko saada! Tosiaan mitä aiemmin tuossa jo kommentoitiinkin noista autojen persoonattomuudesta vähän harmittaa. Mitä väliä, vaikka saisi vaivalla jonkun kärryn talliin, kun tuntuu että ihan samalla millä hopalla painelee, niin kovaa mennään (ja korkealla! :) Myös jatkuva latailu vähän harmittaa, mutta tuskin se kovalevyversiossa on niin pahaa kuin normaalissa DVD-versiossa.

Mutta kun vastineeksi on huikeaa vauhtia ja viimisen päälle arcade-meininkiä, niin ei voi kuin olla iloinen vain. Kännipelien aatelia, vaikka moninpelimoodeja en ole vielä edes koitellut.

Burnout 3 on tähän mennessä ehdottomasti parasta mitä tuo lootani on koskaan suoltanut ulos. Tosin toivon että tämä järjestys menee uusiksi PES4:n myötä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös