Broc Little Jokereihin!

  • 59 186
  • 109

Jokeriarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
joten kysynkin vaan miksei äijä saa kunnon(=parin matsin) näytönpaikkaa Teräväisen vierellä?

Aika vähän on enää tilaisuuksia kokeiluihin, mutta eihän tuossa oikein muutakaan vakiintunutta ole kuin Teukka-Nagy -kaksikko ja heidän erottamisessaanhan ei ole mitään järkeä. Kolmas lenkki ketjussa on toki vaihdellut, mutta tänään Moses onnistui siinä maalinteossa ja oli lähellä onnistua toisenkin kerran. En usko, että ainakaan seuraavaan peliin tätä tullaan rikkomaan, vaikka Tomen ketjulotosta ei tiedäkään.
 

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Luotan silti siihen mitä näen, enkä siihen miltä pistepörssi näyttää.

Little on pelimies, mutta nuotit ketjukaverien (ja ehkä valmennuksenkin) kanssa sekaisin. Saa nähdä riittääkö aika taitojen ulosmittaamiseen joukkueen hyväksi.
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuo tämän illan pelin ihan lopussa Lahdelle tarjottu spin-o-rama passi oli todella hyvä oivallus Pieneltä ja kyllähän mies jakoi muutenkin hyviä paikkoja pelissä. Fatkaa vaan on, että kahden ensimmäisen kentä ulkopuolelta todella harvoin tehdään isoja tehoja, joten ilman isoa vastuuta ei isoja tehoja tehdä. Little ei ole vielä ansainnut isoja minuutteja, sillä vaikka paikkoja luo, niin niistä pitäisi saada myös maaleja. On kuitenkin niin yllätysvalmis pelaaja, että voi playoffeissa vielä rakentaa pesän jokaisen fanin sydämmiin ratkomalla pari peliä tai sarjaa.
 

Ihmepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Rakkaat kiekkojumalat, antakaa Littlen tänään onnistua. Hyvää meininkiä, ja tällä kertaa hyvä liike on konkretisoitunut myös maalipaikoiksi. Voisko mennä sisään?
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Littlen peli on parantunut silmissä kun yhteispeli on Lahden kanssa löytynyt. Tulee vähän mieleen Teuvo ennen ja jälkeen Nagyn. Usein pelaajat vaan vaativat sen kaverin, joka ajattelee kiekosta samalla tavavalla ja jonka kanssa voi yhdessä rakentaa.
 

Gemondo

Jäsen
Edelleen, toivoisin tämän kaverin olevan myös ensi kaudella meidän joukkueessa, potentiaali on aivan valtava, sen näki heti ensimmäisissä peleissä.
 

juhana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1975-2013, 2023-, Roihuttaret, K-Vantaa
Nyt olen varmaan taas monien mielestä vittumainen ja kyyninen fani, mutta eilisen Porin matsin perusteella ei kannata hirveästi hehkuttaa.

Itse Isomäessä pelin nähneenä en ota mitään pois Jokerien seitsemästä maalista tai Little-Lahti kaksikosta, muttei tuo eilinen "höntsä" käynyt mistään pelilisestä mittarista. Ässien oli pakko pelata ja se näkyi kaikessa -enkä toisaalta ihmettele sitä.

Todellinen testi on jo huomenna Kärppiä vastaan, puhumattakaan sitten pleijareista. Toki minäkin uskon ja toivon, että Little ja Lahti näyttää molemmat kauden parasta osaamista silloin - kumpikin pelanneet alle kykyjensä tämän kauden. Lahden kohdalla tässä mittarina aiempi Jokeri-tausta ja Littlen kohdalla ne odotukset.
 

Poffeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Little vakuuttaa

Littleä muutama peli tullut seurattua ja mielestäni hyvältä näyttää. Kehonkieli ja nouseva käyrä peliesityksissä viittaa selkeästi kevään pelaajaan. Koostaan huolimatta erittäin monipuolinen ja peliälykäs pelaaja. Tulee olemaan todella tärkeä palanen keväällä ja huimasti esimerkiksi Mosesia hyödyllisempi.
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Littleä muutama peli tullut seurattua ja mielestäni hyvältä näyttää. Kehonkieli ja nouseva käyrä peliesityksissä viittaa selkeästi kevään pelaajaan. Koostaan huolimatta erittäin monipuolinen ja peliälykäs pelaaja. Tulee olemaan todella tärkeä palanen keväällä ja huimasti esimerkiksi Mosesia hyödyllisempi.

Kevät on NYT! Olen todella mielelläni väärässä, mutta mikään Littlen pelaamisessa ei viittaa siihen että miehestä saataisiin nykyistä enemmän irti siinä vaiheessa kun raastaminen ja jyrääminen alkaa. Jo nyt kiekko hukkuu laidoissa, eikä pääse irti vastustajista nopeuttaan hyödyntääkseen. Toivottavasti näyttää että olen väärässä, mutta luulen että ei.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Nyt olen varmaan taas monien mielestä vittumainen ja kyyninen fani, mutta eilisen Porin matsin perusteella ei kannata hirveästi hehkuttaa.

No Lahti-Walter-Little pelasi kyllä myös Tampereella jo lupauksia herättävästi, Little on ollut kaksi viimeistä peliä yksi pirteimmistä hyökkääjistä, nyt on alkanut vihdoin näkyä niitä merkkejä siitä osaamisesta jota odotuksissa on ollut. Toivotaan että ollaan löydetty yksi tärkeä tutkapari pleijareiden kynnyksellä, eli tuo Lahti ja Little parivaljakko.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös