Näistä samassa ottelussa Vesce 2+2 peliajalla 15.28 ja Linglet 1+1 peliajalla 14.49. Willsien tilastoihin merkittiin yksi laukaus.Medvescak Zabrebin kolmosketju: Charles Linglet - Ryan Vesce - Brian Willsie
Viimeksi muokattu:
Näistä samassa ottelussa Vesce 2+2 peliajalla 15.28 ja Linglet 1+1 peliajalla 14.49. Willsien tilastoihin merkittiin yksi laukaus.Medvescak Zabrebin kolmosketju: Charles Linglet - Ryan Vesce - Brian Willsie
Nyt muuten kun aloin tarkastella vähän lähemmin tuota kuviota, niin... tässähän ollaan tehty aivan järjettömän upea ratkaisu kaikkien kannalta, mutta erityisesti silloin, jos tätä kuviota katsoo Brian Willsien silmin.Eihän tälle lainalle enää mitään voi, mutta kyllä tuo 10 ensimmäisen runkosarjapelin missaaminen on kova juttu. Toivotaan että tästä hyötyy lopulta kaikki; Willsielle kokemus KHL:stä, meille rahaa ja motivoitunut herra takaisin nakkikattilaan paukuttamaan verkkoja.
Minkähänlaisesta lähteestä nyt on kyse?Kuulin tänään hyvin luotettavasta lähteestä, että Brian Willsietä ei nähtäisi enää tällä kaudella TPS-paidassa.
NHL-sopimukseen en usko! Pelipaikka KHL:sta vastaavasti on täysin mahdollinen - uskoisin jopa useammastakin joukkueesta. Tosin... uskon myös siihen, että Willsie olisi halutessaan saanut sopimuksen KHL:sta jo alkuvuodesta 2013 kauden 2012-13 syyskauden perusteella.Tietojen mukaan NHL/KHL -akselilta löytyisi Willsielle jo loppukaudeksi pelipaikka ja rahakas (verrattuna TPS:n soppariin) sopimus.
Torstaina Willsie teki voittomaalin jugraa vastaan..
En nyt haluaisi lietsoa mitään pahaa TPS:n tärkeän vierasvoiton jälkeen, mutta... Kuulin tänään hyvin luotettavasta lähteestä, että Brian Willsietä ei nähtäisi enää tällä kaudella TPS-paidassa.
En yllättyisi. Itse olin varautunut tähän jo sillä hetkellä kun Willsie kierrokselleen lähti.
Pelottaako muitakin joka kerta...
En tiedä mistä HTEspi on tuon tiedon saanut, että Brian ei takaisin olisi tulossa, mutta minä elän edelleen siinä käsityksessä, että ensi viikolla Nordiksella alkaa taas tapahtumaan. ;) No jos ei miestä maanantaina näy, niin voidaan todeta, että olin taas väärässä.
Matias Strozyk @MaStrozyk 21 s
#Liiga-sopimuksen vuoksi asia ei ole yksin Zagrebin päätettävissä. Sopimus pitäisi kai ostaa ulos ja olisi turhan kallis keikka. #KHLfi
Katsoin Brian Willsien Twitter -päivityksiä, ja viimeisin päivitys jonka hän on tehnyt (4 päivää sitten) liittyy suomalaiseen koulujärjestelmään ja sen hienouteen :) Ilmeisesti vinkkasi kaveriaan lukemaan Suomen koulujärjestelmää kehuvan jenkkiartikkelin.
Brian kirjoitti kaverilleen "Here's a good read for you..." ja linkkasi artikkeliin.
Olisiko tämä mies perheineen jäämässä pidemmäksikin aikaa Suomeen?